Wat je even kwijt wilt #10

Ik moest hier echt heel hard om lachen omdat dit 100% ik is op elke gelegenheid.

29 likes

Ik heb al een paar uur n gevoel alsof er een strakke band om mijn buik en rug zit, straalt af en toe uit naar mn schouderbladen. Als ik lig wordt het alleen maar erger. Het voelt zo zo zo naar en benauwend. Moet morgen vroeg op maar zo kan ik niet slapen :sob:

Ik heb een kruik ingepakt in een hele zachte hoes gekregen van mn zusje en daar ga ik nu heerlijk mee slapen.

2 likes

Wekker gaat over vier uur en kan nog steeds niet slapen van het rot gevoel. Krijg er ook best wel paniek van. Godverdomme

1 like

Waarom ben ik wakker :tired_face:

Wat akelig joh :pensive:

1 like

Ah dat is helemaal makkelijk, dankjewel!

Ik ga die kat hier in huis exht vermoorden straks. Ze is al vanaf 4 uur aan het mauwen. Dus ik d’r om half 5 naar buiten gelaten omdat ik gek werd. Maar buiten mauwt ze gewoon door en wilt ze weer naar binnen. Ik d’r om 7 uur weer naar binnen gelaten. Gaat gewoon door met mauwen. Nu wilt ze natuurlijk weer naar buiten. Pleur. Op.

Dit gaat altijd zo als we wat dagen weg zijn geweest. Kill me please.

4 likes

Na lange tijd afwezig te zijn, ben ik er weer. Afgesproken met mezelf dat ik weer actief ga posten :grin: hoe is het met iedereen? Heb jullie gemist.

44 likes

Ik heb een grote (jeukende) muggenbeet op mijn voorhoofd :expressionless: echt rotbeesten, hoop dat het snel te koud is dat ik er geen last meer van heb.

Ik ga met mn ouders en zusjes een weekendje weg, en mn moeder vroeg me gisteravond al dubbelcheck of ik vandaag zoals afgesproken om 9 u op schiphol zou zijn en mn vader vroeg vanochtend of ik al wakker was. Ik ben echt niet zo halfgaar als ik eruit zie en het lukt me echt wel om zelfstandig op afgesproken tijd ergens te verschijnen jongens :roll_eyes:

10 likes

Vandaag is zeer bepalend voor twee belangrijke dingen. Ik hoop zo dat ik aan het eind van de dag hier positief nieuws kan melden!

7 likes

Ik zag zo op tegen deze week (super druk op werk) maar besef me net dat het al donderdag is en het einde al in zicht is. Viel weer alles mee gelukkig.

7 likes

Qua oren gebruik ik metalen oorstokjes met 2 kanten die je gewoon schoonmaakt. Veel prettiger en nauwkeuriger in gebruik vind ikzelf

Haha zoooo herkenbaar. “Heb je je paspoort???”

2 likes

Hahahah ja verschrikkelijk. Ook zo scheef dat er nu panisch wordt gedaan terwijl ik altijd op tijd ben en zij bijna altijd te laat, gevalletje projectie :triumph:

1 like

Ik zei vanmorgen tegen mij moeder dat ik een fitness hoepel wil voor sinterklaas. Ze keek vet betrapt… Was schijnbaar een verassing :joy:

9 likes

Hahaha echt zo herkenbaar. Veel plezier in elk geval!

1 like

Succes!!

1 like

Je kunt het! Succes!

1 like