Ontbijtje scoren voor een euro
Ben benieuwd hoe ze zouden reageren als je er iets van zou zeggen⊠of ze het wegwuiven, nog hardere grappen gaan maken of er juist begripvol mee omgaan.
Ik denk eerder dit, dan er begripvol op reageren. Maar dat is wel compleet gebaseerd op stereotyperend gedrag.
Ik ben zo labiel dat ik gisteren moest huilen toen een vriendin per ongeluk haar bier over mân been gooide :â) wat een onzin
Ik moet voor het eerst in mijn leven een interview uittypen, wat een verschrikking. Iedere keer terugspoelen omdat ik het dan weer niet kan bijhouden
Zouden jullie misschien deze enquĂȘte in willen vullen? Duurt nog geen minuutje en dan heb je mijn stagiaire heel erg geholpen! Thanjks alvast
Weet iemand een goed boek over dingen zoals zelf motivatie, hoe je meer discipline kan krijgen, actiever worden, het beste in jezelf naar boven halen en noem het maar op?
Ik heb echt een schop onder mân kont nodig om een actievere houding te krijgen etc. Weet alleen niet waar ik moet beginnen.
Rowena Tsai heeft een youtubekanaal over wat jij nu allemaal noemt, en ook een paar videoâs over boeken die daarover gaan, misschien kun je een van die eens bekijken
@pastelzwart ik weet niet of ik gelijk hun werkgever zou bellen, zou ât toch eerst bij hun aankaarten. Misschien bij het volgende grapje zeggen dat t zo wel genoeg is oid?
Heb je een Mac? Dan kan je dit gratis downloaden https://www.nch.com.au/scribe/index.html
Kan je vertraagd mee afspelen en je kan hotkeys instellen om bijv. te stoppen, te spelen en vijf seconden terug te springen. Gaat je echt tijd schelen.
Pff ik heb om half 2 een afspraak bij de dierenarts, mân lieve rattenvriendinnetje is weer ziekjes en ben bang dat het de verkeerde kant opgaat. Ze eet en drinkt gelukkig nog wel maar dâr gezicht is helemaal opgezwollen en als ik een beetje google lijkt het op een kaak abces en dan is het meestal wel einde oefening
Ik zit nu in het ziekenhuis, mijn vriend wordt geopereerd aan een pees en ik verveel me heel erg.
Voorlopig zit ik hier nog wel even denk ik.
Helaas 1 van de belangrijke dingen vandaag niet gelukt, maar daar komt snel een nieuwe kans voor. Wat betreft het andere: ik heb te horen gekregen dat ik door ben naar het tweede gesprek! Ik ben er natuurlijk nog niet, maar ik ben hier echt heel blij mee.
wij zouden als hulpgezin een tweede thuis voor een meisje worden, een gezin voor erbij zeg maar, voor de rust en regelmaat.
Is ze nu toch het huis uit gezet, en in de pleegzorg terecht gekomen.
Ik ga uiteraard niet haar hele verhaal hier vertellen maar ze is net assepoester, en hoop ook voor haar dat ze nu echt de liefste familie ontmoet waar ze welkom is. dat verdient ze zo!!!
zo triest ditâŠ
I knowww, ik moet er nog 4 uitwerken
Dankjewel! Ja het is beladen wegens een bepaalde ervaring/gebeurtenis. Wil er niet te veel over kwijt op het forum ivm herkenbaarheid.
Dit bord zegt iets over files op bepaalde stukken van de ring, als je die wil vermijden zou je dus in deze huidige situatie rechtsom rijden, maar als je de weg niet goed genoeg weet om daarin een keuze te maken, zou ik gewoon je voorgenomen route volgen en accepteren dat daar dan mogelijk file staat.
Handigste P+R is ook heel erg afhankelijk van waar je naar toe wil, niet elke P+R heeft een even goede verbinding met elk stuk van Amsterdam.
Als je vanuit Utrecht komt is de P+R van de Arena volgens mij de eerste die je tegenkomt. Maar dan moet je wel parkeren in een parkeergarage, waar ik persoonlijk dan weer zenuwachtig van word haha. P+R Zeeburg is ook goed te bereiken en dat is gewoon een parkeerterrein
Ik ben vannacht om kwart voor 3 op whatsapp gebeld door iemand en twee keer door een anoniem nummer. Super vervelend want zoveel mensen hebben mijn nummer echt niet. En truecaller kent dat ene nummer ook niet?
en @grace @Rozevarken oh wauw, dit is dus een serieuze struggle blijkbaar? Dankjulliewel voor de tips!