Wat je even kwijt wilt #10

Ah fijn! Ik moet ze zelf ook nog steeds halen :flushed:

1 like

Ik heb vannacht gedroomd dat mijn kat wormpjes heeft en er in ons bed ook allemaal wormen kropen. Toen schrok ik wakker en had ik jeuk aan mijn anus en raakte ik helemaal in paniek. Toen sprong ik uit bed, heb ik de kat van bed gegooid en ging ik fanatiek met de dekens wapperen. Mijn vriend werd natuurlijk wakker omdat ik de deken van hem af trok en die vroeg ‘wat doe je?!?’ Ik riep toen alleen ‘wormpjes, wormpjes, wormpjes!!!’

Ik ga denk ik vandaag mijn kat maar even een ontwormingskuur geven.

25 likes

De jongen naast mij in de bieb heeft zich serieus al 10x uitgerekt in 5 minuten??

2 likes

Het andere is vandaag toch gelukt :smiley: Wauw, ik kan het niet geloven.

5 likes

Ligt er een beetje aan waar in de stad je moet zijn. RAI en Olympisch Stadion zijn misschien handig?

Oh jee, ik moet straks werken maar zit nog in pyjama op de bank. Gelukkig is het dichtbij en ben ik altijd zo klaar gemaakt.

Hahaha dat zou wel heel vaak zijn in zo’n korte tijd

1 like

@Santeria deze heb ik! Oh en heb er ook nog een dag/nachtcrème van

Laat je het resultaat zien in het ‘show je nagels’ topic?

1 like

Fijn om te horen dat het enigszins goed met hem gaat! En lief van die whiskey!

1 like

Bij vraag 5 is ‘geen’ geen optie… Ik heb maar een aangeklikt maar ik volg dus geen fashion dingen op social media.

1 like

Gelukkig maar! :smile:

1 like

Oooh shit heb hem al verzonden

Ik had besloten in mn eentje naar MGMT te gaan en nu is het uitverkocht :broken_heart:

Begrijpelijk! Hoop dat je het inmiddels al achter de rug hebt en dat het achteraf is meegevallen.

1 like

Haha oeps, zijn wel echt lelijke fouten ja :see_no_evil: Ga het aanpassen!

1 like

Mijn dag kan niet meer stuk

• Ik werk thuis en kijk terwijl naar Masterchef Australia
  • Salescollega stuurt per mail naar mijn leidinggevenden en marketingcollega’s complimenten over het event van gisteren. Heb even gehuild
  • En ik kan meer en meer mijn positie innemen als Event Manager.
38 likes

Ja, mijn god, ik heb dat 1x gedaan, nou nooit meer. Vreselijk die drukte toen.

1 like

Ah nee! Ticketswap nog een optie?

Net echt een super leuke vergadering gehad en er zijn zoveel leuke ideeën die we gaan uitwerken! Ben echt blij dat ik dit doe.

En net ook mijn stethoscoop opgehaald :grin:

10 likes