Ik doe ze helemaal dicht
Ik moet boodschappen doen, maar ik moet nog voor één dag avondeten en ik weet maar niks. Wie helpt me? Het liefst vegetarisch
Risotto? Ovenschotel met zoete aardappelen, groente en vega worstjes, pasta pesto, vega burritos
Heb al een tijdje geen risotto gemaakt, dus dat wordt het Dankjewel!
Ik heb nu bij zo’n beetje elk account dat ik heb hetzelfde wachtwoord en hoewel die heel veilig is vind ik dat toch niet zo verstandig van mezelf Dus nu wil ik wat wachtwoorden gaan veranderen maar om te voorkomen dat ik dat elke week moet doen omdat ik ze vergeet, wil ik ze ergens opslaan. Hebben jullie tips voor een fijne en vooral veilige app waarin je wachtwoorden kan bewaren?
Ik vind m’n Zweed leuk geloof ik. Ik herken me zelf zo helemaal niet, ik vind iedereen altijd stom. En ik vind het eigenlijk ook veel fijner om iedereen stom te vinden. Ik ben veel chiller als ik iedereen kut vind en nu kijk ik opeens steeds op mn telefoon en ik ben ineens bang om debiel over te komen. Ik word helemaal moe van mezelf. Ik ga m denk ik maar blokkeren, vind mezelf zo heul niet leuk meer. Er is een reden waarom ik nooit iemand leuk vind, dat is omdat ik dan de tofste versie van mezelf ben. Voel me nu een afhankelijke dweil.
Ik verveel me dood
Purity is behoorlijk agressieve skincare. In die reiniger zit een uitdrogende alcohol en het zit bomvol essentiële oliën waar je huid door geïrriteerd kan raken. Die essentiële oliën zitten ook in de crèmes.
Deze site is wel handig qua ingrediënten, soms een beetje aan de iets te veilige kant, maar wel goed om even snel iets op te zoeken. https://www.beautypedia.com/products/purity-made-simple-3-in-1-cleanser-for-face-and-eyes/
Oh dat is lastig. Misschien toch het gesprek aangaan en afwachten hoe je je daarbij voelt?
Vorige week had je dat gesprek op die school toch, hoe was dat?
Een gesprek kan nooit kwaad, misschien kunnen ze je nog ergens mee verrassen? En anders gewoon doen wat je gevoel je ingeeft, een baan waar je niet 100% tevreden mee bent gaat je tegenwerken.
Ik kan vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens koken voor mezelf zonder dat ik rekening moet houden met vriend/moeder/vrienden met eet en dieet wensen.
Alleen weet ik nu gewoon niet wat ik moet maken?!
Het forum doet gek bij mij, herkent iemand dit?
ligt volgens mij niet aan mijn verbinding
Ja, ik heb het ook
Jep, ik ook
Wat leuk dat je kunt meelopen, daar krijg je echt de beste indruk van. En goed dat je in meerdere groepen kunt kijken, want kleuteronderwijs is echt heel anders dan de rest. Krijg je ook de kans om na schooltijd nog even met de leerkrachten te praten? Dan krijg je ook een beeld van wat er verder bij komt kijken.
Mooie oplossing als je het kunt combineren! Zal wel zwaar worden, maar als je het echt wilt is het zeker haalbaar.
Ja hopelijk! Alleen is er nu meer vraag dan aanbod helaas maar ik hoop dat er nog wat vrijkomen.
Soms vind ik het jammer dat ik weinig vrienden heb. Ik ga maandag weer wat bakken en ik ken niemand aan wie ik het kan geven. Iedereen krijgt al zoveel lekkers van me en met wat meer kennissen zou ik wat beter kunnen rouleren
Ik heb zo een sollicitatie maar ik vind het hele proces van een nieuwe baan en je draai vinden enzo zo spannend en kut dat ik echt twijfel. Maar ik wil wel heel graag werken dus ik ga wel naar binnen en het gesprek doen. Zo eng!!
Veel succes! Gewoon jezelf zijn dan komt het vast goed met je draai vinden. Wil je zeggen waar of wat voor baantje je gaat solliciteren?