Wat je even kwijt wilt #10

Volgend jaar ga ik een weekendje weg met mijn zus en ik heb nu al zin in het hele weekend vreten, mijn zus houdt van dezelfde dingen als ik en we gaan echt van eten naar eten altijd. Leuk hoor zo’n nieuw stad, maar eten is nog beter.

22 likes

Bij het cafetaria waar @Gebruikersnaam ook werkt! Het ging goed en ik denk wel dat ze me aannemen, maar ik hoor het zaterdag pas en dan word ik volgende week ingewerkt!

10 likes

#rolemodel

33 likes

Je kan ook bij mij en George koffie drinken.

Ik zit in de trein en er zit een meisje (denk ong 6jr) met haar oma en moeder naast me. Zijn nachtje weg geweest ofzo denk ik, koffertjes mee iig. Moeder zegt tegen meisje ‘je hebt wel een beetje wallen’ meisje zegt ja ik ben ook moe! Mama heeft altijd wallen :joy:

8 likes

Ja toevallig nu hahaha. Ja klopt zit ernaast.

1 like

die situatie in Jemen… ik word daar zo intens verdrietig van! daar moet echt veel meer bewustzijn op worden gecreëerd… kinderen sterven van de honger, :frowning:

5 likes

Ja moest hier gister tijdens het journaal zo hard om huilen ineens :frowning: zo afschuwelijk die kindjes die nog niks begrijpen van de situatie en gewoon onbezorgd zouden moeten zijn. Hele schrijnende situatie.

Zijn er hier mensen die een Android-phone hebben en al een QR-code hebben gescand?

Zo ja, gaat dat even makkelijk als bij IOS (wil niet biased klinken)? Of dien je daarvoor een QR-reader op je telefoon te hebben?

De tweede optie. We willen onze klanten met de QR-code leiden naar een downloadpagina waar ze hun e-mailadres kunnen achterlaten en dan de gewenste nota ontvangen.
Bij iphone is dat automatsich je camera maar weet niet of dat ook werkt bij Android. En ik wil mensen niet uitsluiten.

Ik kan hem pas morgen of overmorgen ophalen! Die stomme afhaallocatie is supervroeg dicht elke dag. Als ik het weet zal ik het hier posten haha.

Nee dat werkt niet! Moet je speciale scanner app voor hebben.

2 likes

Haha de naam van dat mediabureau, nice

Stroom was uitgevallen nét op het moment dat ik eten ging koken. Nou na halfuur was er weer stroom dus kon ik beginnen, snijd ik diep in mijn vinger :sweat_smile: lijkt alsof er een moord is gepleegd in de wasbak

Hahahahaha

1 like

Hoe moet ik dit voor me zien?

1 like

Ohhh ik dacht dat je al een plan had. Misschien lukt het van de winter, als er sneeuw ligt? Dan kun je het tenminste ook zien.

3 likes

Mijn metekindje krijgt voor Sint en oud en nieuw allerlei poppedingen en keukentje-spullen van haar familie en nu heb ik als tegenreactie alvast k’nex en een doos duplo die eerder voor jongens bedoeld is, gekocht voor haar. Ik krijg het zo op m’n heupen van dat genderspecifiek speelgoed.

29 likes

Kopje tjino

6 likes

Doe je dit nou expresso

5 likes