Wat je even kwijt wilt #10

Ik wil mn mchicken nu eten want hij is al koud. Of zal ik hem bewaren voor bij ER? Hij is toch al koud…

Ow ja dat is inderdaad best heftig spul. Beautypedia heb ik ook veel gebruikt! De dag- en nachtcreme van Etos hypoallergeen zijn superfijn en zacht en betaalbaar. Een cleansingmilk is vaak zachter dan zo’n soorg gel zoals je nu hebt.

Is het ineens mode om (hele) korte truien te hebben of ligt het aan mij?
Vorige week bestelling van &other stories moeten retourneren vanwege een te hoog naveltruitje gehalte, poging twee bij ASOS houdt met de lengte ook niet over. Ja of het is wel lang genoeg maar dan pas ik er ook drie keer in. Ik wil truien voor de winter :pensive:

6 likes

Even in de oven en hij is weer warm!

Ik wou dat ik elke avond aardappelen als avondeten kon eten.

5 likes

Hallo waarom is het zo druk ik moet poepen.

2 likes

Nou jawel, ik bedoel: houd me tegen. Maar het is niet gezond om alleen maar aardappelen te eten en ik kan niet zo goed tegen te weinig groente. Een beeje koolhydraatarm bij avondeten kan ook geen kwaad. Maar ik mag ze best vaker eten, heb ik net besloten!

Het was me net even allemaal teveel. Ff een potje zitten janken.

2 likes

Pfff daar kan je tenminste nog wat van maken. Heb ooit gehad dat iemand een lamiamia bij me bestelde. “Een LATTE bedoelt u?” "Ja een Lamiamia!!! :roll_eyes: "

8 likes

Hopelijk heeft het een beetje opgelucht?

Ik woon boven een supermarkt en er stond gister dus een bord voor dat ie binnen 2 weken gaat sluiten :cry: Nou is het ook wel een onwijze luxe natuurlijk om alleen maar naar beneden te hoeven lopen, maar ga dat wel onwijs missen! Zo handig als je iets vergeten bent, ineens erge trek hebt in iets en ook simpelweg omdat het veel tijd en energie bespaart. Echt balen!

1 like

Mwah. Beetje denk ik. Heb het de laatste tijd te druk gehad en te weinig tijd voor mezelf. Nu had ik vanavond weer een afspraak en ik wilde weg gaan maar het regende ineens keihard en toen was ik er even helemaal klaar mee en barste ik in huilen uit :roll_eyes:
Dus ben nu maar thuis gebleven, afspraak afgezegd, heb dit echt even nodig

Oh wat rot. Heel goed dat je hebt afgezegd! Hopelijk is het snel weer wat rustiger.

Voelt inderdaad echt goed dat ik even voor mezelf heb gekozen.
Dankjewel voor je medeleven! :blush:

4 likes

Hahaha wat? Hoe heb je hieruit kunnen halen dat diegene een latte bedoelde?

1 like

Schrik niet, een onverwachte vraag…

Familie

Hoe is het afgelopen met je familie in Indonesië? Zijn ze gevonden? Je wilde er nog naartoe, maar dat mocht niet… Of uiteindelijk toch wel?

Shit hij is op… hahaha

Goffer mensen aan de bar… slurp je leddie meccie op en GA.
Naar bed bijvoorbeeld… ik wil naar huis.

2 likes

Ik lig zo te giebelen over die leddie-mekkie-yay-doo :joy:vooral omdat ik een bepaald type mens voor me zie die latte’s drinkt hahaha

3 likes

Ik heb even een masterlijk housewarming cadeau nodig. Iemand ideeën?