Sta ik bij het gemeentehuis, helemaal blij om mn rijbewijs op te halen, na mn werk…
Is het gemeentehuis dicht… heb ik niet goed naar de tijden gekeken. Godver haha
Wij hadden een vuurhaard voor buiten gekregen van vrienden, echt super leuk.
Weet niet wat je budget is, misschien een mooi gourmetset ofzo?
Ehh hahaha zo goed ken ik ze niet of ze dat zouden waarderen hahaha
Ik heb een red velvet muffin. Zoek het allemaal maar uit. Joeee
Oh haha. Gewoon iets kleins en neutraals dus?
Weet je niet zoveel over ze? Misschien een paar mooie drankglazen met flesje drank oid?
Ah wel balen ja, waarom gaatie dicht?
Dat klinkt mooi haha, gefeliciteerd en succes!!! 
We hadden gelukkig niet veel soorten koffie en wat mevrouw en haar dochter riepen leek het meest op een latte. Gelukkig had ik goed geraden en bedoelden ze geen espresso 
Helemaal niks!! Maar ik ken wat mensen die bijna een karikatuur van zichzelf zijn (ook met hoe ze omgaan met bepaalde dingetjes). En die houden zoooo van koffie en bestellen dan een latte waar ze nog melk bij kiepen want een “expresso” vinden ze niet te drinken. Sorry ik kan t even niet goed onder woorden brengen maar er is eigenlijk gewoon niks mis met een latte op zich!
Ja hooooor heb ik weer. Ik Dacht dus oeh ik neem de red velvet muffin want daar zit een toefje op. Is het een schuimpje… geen botercreme. Maar dat is nog niet het ergste het viel eraf in de trein.
Nja 3 ssc regel heb het gewoon op gegeten. Ben je nou helemaal gek geworden kut muffin.
Klinkt geweldig! Wat ga je doen?
Is latte niet gewoon melk in het Italiaans en heeft het voor de rest niks met koffie te maken.
Aan andere kant van de stad? En dan gaat deze dicht? Das wel stom ja
Ik moet zo lachen om jou elke keer. Wat ben jij een heerlijk mens hahahaha
Ik hou ook van jou Erik.
Eh ik bedoel eeeh…
Ik verwijder dit straks weer ivm herkenbaarheid maar
Samenvatting
weg
Ik denk dan dat mij compleet de essentie van de latte-mekkie-yay-do is ontschoten omdat ik dacht dat het een prachtige vertolking was van Mien uit de achterbuurt die een latte macchiato wil bestellen 
Technisch gezien is een koffie verkeerd en latte macchiato niet hetzelfde. Maar net wat je zegt: geen zin in koffie smaak. Super prima maar dan vind ik het gek als Mien zegt dat ze dol is op de smaak van koffie maar dan alleen maar latte drinkt en geen gewone koffie drinkt. Maargoed, Mien is natuurlijk vrij om te drinken wat ze wil!
Nu ik dit zo terug lees is het nog of ik een koffiesnob ben ofzo
maar ik drink net zo goed oploskoffie dus zo bedoel ik t echt niet.
Ik zie net ook mijn cijfer voor mn programmeer vak terug en het is (op statistiek na) mijn hoogste cijfer ooit ;-; Misschien ben ik toch geschikt voor mn nieuwe baan
Zijn er mensen die weten of je Douwe Egberts punten (ja lekker ouderwets) ook kunt inleveren voor espressoapparaten? Dus zeg maar een apparaat die je moet vullen met bonen? Op de Blokker website zie ik ze er niet tussen staan, maar wel andere producten van Philips. Terwijl Philips wel espressoapparaten heeft naast de welbekende filterapparaten en Senseo’s. Naar mijn idee was het aanbod vroeger groter dan nu
.
Ja de volgende keer ga ik dat ook doen, thanks! Ik ging er vanuit dat het aanbod per filiaal verschilde maar op de site was het aanbod ook heel karig. Vind het inderdaad een vreemde verhouding, wel waterkokers maar geen bonenapparaten. Hmm.