Wat je even kwijt wilt #10

Hmm zodra de ex-collega binnenkomt die voor mij vervangen is, wordt hij flink omhelsd etc. Ik sta daar dan naast en ik voel me dan een beetje suf omdat ik helemaal niet zo’n band heb opgebouwd met de collega’s? Daarnaast hebben ze het vaak over hem, dat hij zo geweldig was.

Het is misschien niet zo boeiend hoor; ik snap dat de ene mens beter kan klikken met de andere mens. Maar toch. Ja… Toch maakt het me een beetje onzeker, of zo. Ik zou ook wel zo’n onmisbare gangmaker willen zijn.

5 likes

Ik heb afgelopen dinsdag een spier in mn nek/bovenrug verrekt tijdens het gapen toen ik was in de wasmand wilde doen. :woman_facepalming: Maar het is nog steeds pijnlijk en er staat op bepaalde momenten spanning op. Nu ook en wil zo graag dat de spanning er even af gaat maar weet niet hoe. Iemand tips?

Ik poste hier twee weken terug dat ik ergens voor gesolliciteerd had, en nu heb ik te horen gekregen dat ik geaccepteerd ben! Zo raar. Ik ben echt geen goede keuze qua achtergrond. Maar wel qua enthousiasme blijkbaar. Nu heb ik een kans mijn levensdoel te verwezenlijken! Het patriarchaat overgooien!

49 likes

Sta ik bij het gemeentehuis, helemaal blij om mn rijbewijs op te halen, na mn werk…
Is het gemeentehuis dicht… heb ik niet goed naar de tijden gekeken. Godver haha

1 like

Deze! is echt gewoon de beste die er is

Wij hadden een vuurhaard voor buiten gekregen van vrienden, echt super leuk.

Weet niet wat je budget is, misschien een mooi gourmetset ofzo?

9 likes

Ehh hahaha zo goed ken ik ze niet of ze dat zouden waarderen hahaha

Ik heb een red velvet muffin. Zoek het allemaal maar uit. Joeee

5 likes

Oh haha. Gewoon iets kleins en neutraals dus?
Weet je niet zoveel over ze? Misschien een paar mooie drankglazen met flesje drank oid?

1 like

Ah wel balen ja, waarom gaatie dicht?

Dat klinkt mooi haha, gefeliciteerd en succes!!! :grin:

1 like

We hadden gelukkig niet veel soorten koffie en wat mevrouw en haar dochter riepen leek het meest op een latte. Gelukkig had ik goed geraden en bedoelden ze geen espresso :sweat_smile:

1 like

Helemaal niks!! Maar ik ken wat mensen die bijna een karikatuur van zichzelf zijn (ook met hoe ze omgaan met bepaalde dingetjes). En die houden zoooo van koffie en bestellen dan een latte waar ze nog melk bij kiepen want een “expresso” vinden ze niet te drinken. Sorry ik kan t even niet goed onder woorden brengen maar er is eigenlijk gewoon niks mis met een latte op zich!

Ja hooooor heb ik weer. Ik Dacht dus oeh ik neem de red velvet muffin want daar zit een toefje op. Is het een schuimpje… geen botercreme. Maar dat is nog niet het ergste het viel eraf in de trein.
Nja 3 ssc regel heb het gewoon op gegeten. Ben je nou helemaal gek geworden kut muffin.

26 likes

Klinkt geweldig! Wat ga je doen?

Omdat er helemaal aan de andere kant van de stad één opent. Zo stom dat het niet gewoon én én kan zijn :frowning_face: Ga het gemak echt missen + wat favo producten van daar.

Is latte niet gewoon melk in het Italiaans en heeft het voor de rest niks met koffie te maken.

3 likes

Aan andere kant van de stad? En dan gaat deze dicht? Das wel stom ja

Ik moet zo lachen om jou elke keer. Wat ben jij een heerlijk mens hahahaha

2 likes

Ik hou ook van jou Erik.
Eh ik bedoel eeeh…

4 likes

Ik verwijder dit straks weer ivm herkenbaarheid maar

Samenvatting

weg

7 likes