Wat je even kwijt wilt #10

Ik denk dan dat mij compleet de essentie van de latte-mekkie-yay-do is ontschoten omdat ik dacht dat het een prachtige vertolking was van Mien uit de achterbuurt die een latte macchiato wil bestellen :sweat_smile:
Technisch gezien is een koffie verkeerd en latte macchiato niet hetzelfde. Maar net wat je zegt: geen zin in koffie smaak. Super prima maar dan vind ik het gek als Mien zegt dat ze dol is op de smaak van koffie maar dan alleen maar latte drinkt en geen gewone koffie drinkt. Maargoed, Mien is natuurlijk vrij om te drinken wat ze wil!

Nu ik dit zo terug lees is het nog of ik een koffiesnob ben ofzo :sweat_smile: maar ik drink net zo goed oploskoffie dus zo bedoel ik t echt niet.

5 likes

Ik zie net ook mijn cijfer voor mn programmeer vak terug en het is (op statistiek na) mijn hoogste cijfer ooit ;-; Misschien ben ik toch geschikt voor mn nieuwe baan

12 likes

Zijn er mensen die weten of je Douwe Egberts punten (ja lekker ouderwets) ook kunt inleveren voor espressoapparaten? Dus zeg maar een apparaat die je moet vullen met bonen? Op de Blokker website zie ik ze er niet tussen staan, maar wel andere producten van Philips. Terwijl Philips wel espressoapparaten heeft naast de welbekende filterapparaten en Senseo’s. Naar mijn idee was het aanbod vroeger groter dan nu :thinking:.

Ja de volgende keer ga ik dat ook doen, thanks! Ik ging er vanuit dat het aanbod per filiaal verschilde maar op de site was het aanbod ook heel karig. Vind het inderdaad een vreemde verhouding, wel waterkokers maar geen bonenapparaten. Hmm.

1 like

Jep, stom he :-1:

1 like

Ja maar de Mien die ik ken kiept dus alsnog melk bij haar latte macchiato om m (nog) minder sterk te maken :stuck_out_tongue_winking_eye: dus bij mij ging het daar ook mis haha.

1 like

@Matilda haha ik kan ook nog weken later aan eten denken. Sterker nog, over 2 weken ga ik met mijn vriend naar de Ardennen, met als hoofddoel om weer pizza te eten bij een bepaalde pizza tent net buiten Spa. Beste pizza uit mijn leven.

7 likes

Waarom ga je helemaal naar de Ardennen om pizza te eten.

Lekkerste. Pizza. Ever. Need. To. Eat. Again.

6 likes

Eet :clap: smakelijk.

1 like

Antica Pizzeria

De pizza wordt voor je neus bereid met verse ingrediënten.

4 likes

Pf ik moet morgen een ct scan laten maken en ik ben nu al nerveus :pensive:

1 like

Heerlijk lekker ouderwets ruzie met mijn ouders, negeer ze al sinds gisteravond. Speciaal voor die gelegenheid een six pack cola op mijn vensterbank buiten gezet zodat ik niet naar beneden hoef als ik dorst heb

11 likes

Ik begin morgen aan mijn nieuwe functie en mijn (oude) manager belde net om me succes te wensen en nog even te kletsen, zit nu als een baby op de bank te janken want ga haar en mijn andere collega’s echt zo erg missen. Maar heb wel zin in een nieuwe uitdaging en zakelijk gezien is het een goede stap en met die collega’s komt het ook wel goed.

47 likes

Super bedankt voor je antwoord :slight_smile: en @Bertie jij ook bedankt!

1 like

:heart:️:heart:️ succes morgen!

1 like

mijn collega heeft dat ook, met dik stug haar maar staat bij haar zoooo wijd vanonder en lijkt daardoor heel klassiek en vreemd. Blijkbaar wel haar bedoeling want ze heeft het telkens zo.
Vind er geen vergelijkbare foto van helaas :stuck_out_tongue:

2 likes

Wat ga je voor nieuwe functie doen? Veel succes en plezier!!

jaa zoiets maar dan minder smooth
Ze heeft geluk dat ze een vrij fijn, francaise achtig gezichtje heeft anders zou ze er echt heel stom uit zien

2 likes

Ik zit/lig eigenlijk nooit comfortabel, als in ik heb altijd een gespannen rug. Wie heeft dit nog meer en heeft fysiotherapie geholpen?