M’n hoofd jeukt zo door stom eczeem Kan echt van die dikke schilfers eraf krabben maar moet er echt vanaf blijven en zsm spul erop doen maar ben aan het werk…
Och nee toch…sterkte!
Jeetje wat heftig zeg!
Gaat het met jou ook weer een beetje?
Het valt me best tegen van een aantal vrienden dat ze gisteren totaal mn verjaardag zijn vergeten
Ik gebruik Enpass, is wel betaald als je hem niet alleen op je desktop maar ook op je telefoon wil gebruiken. Dat kost dan eenmalig $10-. Ik vond het even wennen, maar wel echt veilig systeem volgens mij en inmiddels ben ik er heel blij mee.
Ik hoor ook goede dingen over lastpass maar dat heb ik zelf nooit gebruikt.
Oh haha ik zie nu dat er al allemaal mensen antwoord hebben gegeven.
Is het al 18:30?
Eerder 8u30
Ik heb vannacht blijkbaar op een instagrampost gereageerd met ‘why’. Ik vind het zooo raar en kan het me ook echt niet herinneren. En het is deze post.
Er staat dus een baby op met haar tante en die tante heet Kaylee. Maar hoe ben ik hier ooit bijgekomen??
Omg ik ben al een uur wakker en heb al een yogales gevolgd; ik weet dat dat niet indrukwekkend is en vele mensen al uren op zijn maar voor mij is dit knap.
Ik ga een boekenkast maken dus veel om te verven. Nu heb ik er de hele nacht over gedroomd dat ik aan het verven was en zelfs als ik even wakker was ging ik in m’n droom daarna weer verder met verven ben nu doodmoe en voor m’n gevoel is de kast klaar maar helaaaas
Ik ben net wakker en hartstikke gaar dus ik ben erg onder de indruk
Kunnen we niet met een aantal mensen van het forum meedoen met Nederland in Beweging? Een soort blind date mini meeting meets bucketlist, lijkt me echt fantastisch om daar dan 5 forummers helemaal mee te zien gaan in Olga Commandeurs stoere stappen met een enorme nepglimlach.
voor welke opleiding is het?
Wat vervelend kan je nu nog op tijd komen?
Waren vanmorgen 3 aanrijdingen met persoon zag ik al… Vind dat altijd zo naar
Half 10 begint m’n les. Ik word wakker om half 10. Geen zin om laat de les binnen te lopen dus ik ga wel naar de les van vanmiddag. Maar hoe kan ik nou door een wekker heen slapen. Tijd om m’n lichtwekker maar eens uit de kast te halen
Ik heb al nachtenlang alleen maar nachtmerries, dromen over ruzies, geweld, slaap mega onrustig. Ben zo blij als het weekend is. Pfff
Ah, gelukkig!
Ja snap ik, ik heb dat ook, het is altijd een heel dubbel gevoel
Ik heb net een retour Bangkok geboekt voor komend jaar en ik ben nu al doodsbang
Leuk! Hoe lang ga je?