Niiiiiice! Er zijn weinig landen waar ik geweest ben en waar ik nog eens heen zou willen (zie graag nieuwe dingen) maar Thailand zou ik zo nog een x doen!
Ik kan begrijpen dat je daar van schrikt en daar niet aan kan wennen. Welke opleiding ga je doen?
Dus het is de konijnen gelukt om een banaan uit de keuken te stelen vannacht (Ik had ze niet heel handig neergelegd). Hele banaan is op, op wat schil na. De eerste heeft al diarree, de andere is hyperactief.
Ah leuk, ik ben vorig jaar een maand wezen rondreizen door Thailand met mān vriend! Hoogtepunt was de scooterreis van Chiang Mai naar Pai (en weer terug) en Khao Sok lake.
Hahahha ahhh zo schattig. Of is het echt gevaarlijk voor ze?
Ik word knettergek van al het wachten als het gaat om studie. Wachten op reacties van docenten en van een mogelijke stageplek. Dit proces duurt al weken en ik ben dus de hele tijd nerveus terwijl hun lekker vakantie vieren. En dan zul je net zien dat alles misloopt en zit ik in fucking tijdnood omdat hun niet eerder kunnen reageren
Is er hier iemand die advies geeft aan anderen die een stuk ouder zijn of een hogere positie hebben, of iemand die bemiddelt/advies geeft aan anderen met tegenstrijdige belangen?
Zou ik via een privƩbericht wat vragen mogen stellen?
Nah er zit te veel suiker in voor ze en ik weet niet hoe het zit met het kalium. Normaal mogen ze een plakje per week.
Heb er wel aan gedacht om de dierenarts te bellen, maar die zegt toch standaard ākom maar langsā. Ze huppelen nu nog vrolijk rond. En de aanstichster gaat de hele tijd op zoek in de keuken, dus het zal wel meevallen.
Pff wat een week is dit, de eerste helft zo leuk (Disney, super leuke date) en nu zo kut. Gisteren hele dag in paniek geweest om mān ratje bij de dierenarts, nu is mān moeder gisterochtend naar de huisarts geweest voor klachten en is ze gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een onderzoek want het zou nog wel eens iets ernstigs kunnen zijn.
Ben blij als het weekend is en ik de hele dag in bed kan liggen om bij te komen.
wen er maar aan, poppie
Ik heb hoorcollege van een Vlaming en ik moet echt denken aan Samson en Gert
Dit is echt een fantastisch idee
Khao Sok hebben wij dus de godganse dag alleeeeeen maar regen gehad. Zo zonde haha.
ik heb een glassplinter in mijn voet. zooo kut
Ohnee one born every minute is weer op. Ik ga weer bij elke baby huilen
Ik heb een pasafspraak gemaakt bij een bruidszaak voor volgende week, zin in!
Superleuk! Ik duim voor je!!
Wat is een goeie huis-tuin-keuken middel om de buitenkant van een koelkast schoon te maken? Ik heb geen zin/geld om speciaal iets te kopen. Er zitten gele vlekken op, ik denk vetvlekken enz. #durftevragen
Er iets op zetten zodat je het niet ziet?
Edit: in mn hoofd dacht ik alleen de bovenkant⦠Dus aan mij heb je niks