Wat je even kwijt wilt #10

Dasty is echt mijn lifesaver, kan je bij de wibra kopen!

2 likes

Magneetjes kopen en je koelkast volhangen met leuke kaarten/recepten/foto’s

1 like

Jemig dit keer een stel dat een jaar ervoor een meisje had verloren, na 20 weken zwangerschap. En een Spaans stel met een heel leuk Spaans moedertje dat mee was en geen woord Engels sprak en maar in het Spaans bleef zeggen hoe leuk ze het vond. Meeehhhhhh :cry:

1 like

Geen kaartjes voor P!nk kunnen scoren
 Pfff
 Zo jammer, had er echt zin in

ah neeee, ik heb hier een kopje koffie en een kop thee staan. was ff abuis, nam een slok koffie terwijl ik de thee gepakt dacht te hebben . bah wat is koffie vieze thee!

20 likes

Lkkr tog, YOLO

Leven :sunglasses:

waarom dan toch bep en harry? ik vind dat zoiets
 agressiefs hebben. aanvallends. en dan op een denigrerende manier. ik vraag me echt af wat het toevoegt.

32 likes

Deze aflevering was gisteravond ook op, heb ook zitten janken om dat kindje wat ze hadden verloren. Niet te doen dat programma, elke keer weer janken.

Kijk wat volwassen! Tijdens het ziek zijn wordt er schoongemaakt

Ik heb mijn vriend 12 menukaarten van restaurants doorgestuurd, nu gaat hij maar bepalen waar we vanavond eten. Normaal doe ik dat maar moet ik rekening houden met wat hij allemaal niet lust :roll_eyes:

1 like

tja. kun je vinden. het gaat alleen niet over peach princess, maar over het fenomeen ‘grappige naampjes’.

5 likes

uhhuh als er maar geen Schisma van komt

2 likes

@Prikkelbaar @Zemraluani Dankjewel! Ik ben nu onderweg naar huis en hoop dat er dan wat meer duidelijk wordt.

1 like

Haha koelkast magneetjes erop en je ziet er niks meer van.

En toen ging ik toch naar Pink!!! Waaaaaaaaaaaaaaaahhh

30 likes

Er zijn bouwvakkers hier bezig en tis zo’n pokkenlawaai dat ik maar gevlucht ben naar de keuken waar het nog enigszins te doen is. In de keuken stond nog een tuinstoel voor buiten dus nu zit ik op wen tuinstoel in de keuken met thee en een boek.

3 likes

Bedenk me nu pas dat ik een heel plan had voor vandaag. Ben alleen nog maar van mn bed naar mn bank gegaan en tussen door ook even naar de koelkast.

4 likes

Oké oké ik loop de trap nu op Thanks

Heel saai hoor, maar ik heb dus al een jaar niet gewerkt en ben ook al meer dan anderhalf jaar afgestudeerd en sindsdien denk ik gewoon niet meer na? Ik heb het gevoel dat ik per minuut dommer wordt en steeds meer hersencellen afsterven Haha Maargoed ik wilde dat counteren door een serieuze politieke blog te schrijven over vreemde dictaturen etc. Dus heb allerlei dingen gelezen, geluisterd en bekeken maar nu kan ik mezelf weer niet motiveren om te schrijven. Terwijl ik het zelf vet interessant vind en ik het ook prima vind als niemand het leest, maar echt schrijven kan ik gewoon niet meer? Heb al zo lang geen zin op papier gezet ĂŒberhaupt, dat ik hele kromme zinnen maak en het leest zo saai allemaal.

(Dit hele lange saaie verhaal is omdat ik nu voor Mn bed sta en geen zin heb om m op te maken Haha)

7 likes

Ik was vergeten dat ik een vriendin had beloofd mee te gaan naar een concert, kwam er de dag van tevoren achter en had totaaaal geen zin maar toch een kaartje gekocht. Dat was dus gisteren en een andere vriendin ging ook mee en het was zó leuk! En vanochtend heb ik uitgeslapen, daarna de laatste laag verf op de muur gerold, het huis opgeruimd en een was gedaan en nu zit heel tevreden in m’n onderbroek op de bank naar m’n mooie gekleurde muur te kijken. En ik heb een kaartje voor Patti Smith! Dag kan niet meer stuk :sparkles:

9 likes

@Zemraluani

7 likes