Zoveel puisten op m’n bezicht
Lijkt wel alsof er met de minuut meer bijkomen.
Whyyyy ik moet niet eens ongesteld worden
Ik ga morgen de croissant met kinderbueno en witte chocolade eten die iemand hier had gepost. Moet ik me nu wel alleen even gaan omkleden om toch even dat hardlooprondje te maken hahaha
Zo het nieuwe album van Willem de bruin ( Van the opposites) komt even binnen.
Ekte hiphop
@Santeria ik weet niet wanneer je je examen hebt en of ie al geweest is maar succes nog! En anders, hoop dat het goed ging!
Oh mehh ik wilde mij inschrijven voor een huurwoning maar ik verdien 6 euro te weinig voor de inkomenseis… Irritante is ook dat ik vanaf 1 dec wél genoeg zal verdienen ivm cao onderhandelingen, maar daar hebben ze vast geen boodschap aan (appartement is pas vanaf zomer 2019).
Ik heb nieuwe pannen, super mooie, en nu heb ik zin om te koken. #dertiger #wildchild
Liep net buiten en nam een route door het park, heb eindelijk een echt herfstgevoel deze week. Gekleurde blaadjes die voor me langs waaiden en helemaal nat geregend (dat is wel minder, ben alleen blij met regen als ik binnen zit en de deur niet uit hoef). Maar nu thuis opdrogen met een dekentje op de bank en een kop thee.
De eerste kerstuitnodiging is binnen, ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind. Gaat gewoon om familie hoor maar pff ben niet zo’n familiemens.
Haha
Dat is wel echt zuur. Misschien even bellen?
Ik ben heel even in mijn oude huis. Komt meteen mijn kat op schoot liggen.
Ik ga de katten vanavond halen en naar het nieuwe huis brengen. Ik hoop zo dat ze het fijn vinden.
Wat naar Kun je het maken om het af te zeggen? Misschien dat die vriendin het wel begrijpt als je uitlegt waarom je er doorheen zit? Maar misschien vrolijkt het je juist wel op om wel te gaan, dan heb je iig afleiding! Sterkte iig, en veel plezier als je gaat <3
Ik heb een concertaanvraag gekregen voor een kerk waar ze in de winter NOOIT de verwarming aanzetten voor repetities en waar het vaak dus maar iets van max 14 graden is. Heb nu geantwoord dat ik alleen wil spelen wanneer de verwarming wel wordt aangezet, aangezien dit voor hun nog altijd goedkoper is dan de reparatie van barsten in mijn instrumenten die door spelen in zulke kou ontstaan…
Oftewel: zoek maar iemand anders
Ik heb echt zo’n dilemma haha. Ik heb op dit moment een bijbaan bij een winkel waar het echt mega rustig is. Ik werk er nu 3 maanden en ik heb sindsdien 1 dag gehad (ik werk 3 momenten in de week) waarop ik echt de hele dag lekker door heb kunnen werken. Ik verveel me dus gigantisch en het liefst zoek ik ander werk.
Nu kan ik zondag op kennismakingsgesprek komen bij een restaurant. Hartstikke leuk in eerste instantie! Maar dat betekent dus wel dat ik avonduren moet gaan werken. Aan de ene kant weet ik ook niet wat ik daar op tegen zou moeten hebben haha. Want aan de andere kant is het dan ook wel lekker dat je overdag gewoon vrij bent. Met een beetje geluk kan ik maandag ontslag nemen en hoef ik nog maar een maandje uit te werken. Dat zou lekker zijn!
Brrr ik vond het vandaag eigenlijk met een panty al te koud, en het is pas oktober? Ik wil nog jurkjes aan en draag nooit dikke maillots.
Ik wil vanavond iets lekkers eten maar ik weet niet waar ik zin in heb. Ik heb vanmiddag iets te veel koekjes met chocola gegeten uit stress dus mijn suikercraving is weg en gisteravond veel sojacrackers gegeten dus ook niet perse zin in zout. Wat hebben we verder nog?
Vet.
Hahahaha zoals wat? Oo misschien die kaasbitterballen.
Ik wil een sollicitatiebrief schrijven en er staat wel een naam bij aan wie je hem moet richten, maar er staat geen achternaam bij. Moet ik dan alleen ‘‘geachte mevrouw’’ doen?