Wat je even kwijt wilt #10

ah ja stom natuurlijk dat ik daar zelf niet aan heb gedacht :p. Heb 'm gevonden!

Toch gelukt op de fiets?

Ik stel hem brutaal genoeg gewoon nog eens:
Ik heb even een masterlijk housewarmingcadeau nodig. Wie heeft tips?

Een puppy! Wijnrek? Scherpe messen?

3 likes

Een plant? Dekentje voor op de bank?;p gezelschapsspel? Drank? Mooie borrelplank? Iets handigs voor in de keuken? Bon voor een woonwinkel?

1 like

Ik heb wel eens mensen blij gemaakt met een simpele plant.

1 like

Het kostte ff wat moeite maar het is gelukt :ok_hand:t2:

19 likes

Een kachel. House warming hehehe

9 likes

Yaaaaaaaaaaaay ik heb alles schoon en nu ga ik nachos en een fles wijn kopen en dan proberen te schrijven!

8 likes

Hahaha top!

3 likes

Ik kreeg een keer een zelfgestekt plantje, dat vond ik echt een heel leuk en lief idee. Ook een beetje symbolisch.

3 likes

Ik hoorde iets op het nieuws over verdachte pakketjes.
Toen zag ik ineens voor me dat er rond kerst niemand zn secret santa pakketje optijd ontvangt omdat de politie de pakketjes verdacht vind.

4 likes

Ik ga vanavond voor het eerst alleen naar de bios. Ben benieuwd hoe het bevalt!

(Bij dit berichtje commit ik me dat ik ook ga en niet dat ik zo lekker warm thuis op de bank zit en niet meer wil gaan😬)

15 likes

Geen Tefal acti-fry! Irritant want je kan geen temperatuur instellen etc.

1 like

Yes! Ik had dus vorige maand ook maar de helft gekregen (nieuwe baan), dus deze maand is het feest!

1 like

8 likes

Veel plezier! Ik ben ook wel eens alleen geweest en het viel me echt alles mee. Was ook echt niet de enige die alleen was

@Jauregui ik weet niet voor hoeveel mensen je wil ‘koken’ maar ik vind die XL echt een monsterlijk groot ding, zou die juist afraden, haha. Tenzij je een kilo patat in 1 keer wil bakken. Ben heel blij met deze, de Philips Viva:

Volgens mij is er ooit al eens meer gepraat over airfryers trouwens, misschien als je daarop zoekt dat je nog wat meer info vindt. :slight_smile:

4 likes

Omg haha

1 like

O ja dan lijkt de XL me beter! Goeie inschatting @anon95960165!

3 likes