Zou zo familie kunnen zijn haha
Ben echt zo’n sukkel af en toe hahaha.
Ik had een nieuw lingeriesetje besteld. Ik had het slipje aan en dacht nee huh die band zo boven mijn navel is echt raar?? Dus hij lag al klaar om teruggestuurd te worden. Zie ik dus dat ik het broekje verkeerd om aan heb gepast.
Ter illustratie, dit is het setje.
Ik ga zondag eten bij mensen in hun nieuwe huis en ik geef denk ik een plant. Zou ik zelf heel blij mee zijn haha.
Omg ik heb vandaag gewoon even een gasfornuis met oven gekregen van mijn moeder en ik krijg ook 6 plafondlampen van haar.
Hahaha huh ik dacht: heb ik dit gepost? Want ik ga zondag ook eten bij mensen in hun nieuwe huis hahaha
Ik ga denk ik inderdaad voor de ananasplant in een leuke pot
Ik heb net Chinees besteld en dan staat er bij dat het voor 2 a 3 personen is dus ik ga me zo lekker op de bank installeren, me vol eten, wijn drinken en Criminal Minds kijken en dan waarschijnlijk heel vroeg in slaap vallen!!
Heb er zin in
Ik ga zo naar een event voor creatieve vrouwelijke ondernemers en dat klinkt heel succesvol en volwasen. Voor de balans had ik chips en kaas als avondeten.
Ik heb het koud
Waarom heb ik het altijd zo koud. Terwijl het buiten echt nog wel meevalt met de kou
Ik heb een uur geleden gegeten en nu alweer trek. Ben echt een bodemloze put
Haha komen ze nog je boodschappen brengen?
Echt irritant idd. Ik heb gewoon de hele dag door trek ofzo
Ik heb zo een constitutieborrel en ik heb echt geen zin in al die studentikoze gewoontes als brassen… Nooit leuk gevonden ook. Ga er denk ik gewoon maar vanaf een afstandje om lachen.
Kan ik al mn schoen zetten?
Pff ben met mijn geld vergeten bij de pinautomaat omdat ik gezellig stond te kletsen met een huisgenoot. #doeigeld
Als niemand het eruit pakt slikt hij het volgens mij weer in!
Ja dit zei ook net iemand tegen mij maar denk wel dat het gewoon gejat is.
Even je bank rekening in de gaten houden. Als het er morgen nog niet opstaat er een melding van maken.
Ik zie net dat je ook even kan bellen, dus dat doe ik nu ook maar even. Het gaat echt om een klein bedrag maar ik ben skeer dus ik vind het wel kut haha.
Al is het 1 euro het is jouw geld!
Soms is er zo weinig bij te lezen op het forum, okee, gewoon een teken dat ik véél teveel op het forum rondhang en telkens maar kijk of er al iets nieuws gepost is. Maar topics met een (1) erachter klik ik bijna nooit aan (tenzij ik heel desperate ben/niet kan slapen) omdat ik dan niet lekker door kan lezen en scrollen