Wat je even kwijt wilt #10

Ik heb net Chinees besteld en dan staat er bij dat het voor 2 a 3 personen is dus ik ga me zo lekker op de bank installeren, me vol eten, wijn drinken en Criminal Minds kijken en dan waarschijnlijk heel vroeg in slaap vallen!!
Heb er zin in

20 likes

Ik ga zo naar een event voor creatieve vrouwelijke ondernemers en dat klinkt heel succesvol en volwasen. Voor de balans had ik chips en kaas als avondeten.

15 likes

Ik heb het koud :tired_face:
Waarom heb ik het altijd zo koud. Terwijl het buiten echt nog wel meevalt met de kou

1 like

Ik heb een uur geleden gegeten en nu alweer trek. Ben echt een bodemloze put

Haha komen ze nog je boodschappen brengen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Echt irritant idd. Ik heb gewoon de hele dag door trek ofzo

Ik heb zo een constitutieborrel en ik heb echt geen zin in al die studentikoze gewoontes als brassen… Nooit leuk gevonden ook. Ga er denk ik gewoon maar vanaf een afstandje om lachen. :stuck_out_tongue:

Kan ik al mn schoen zetten?

6 likes

Pff ben met mijn geld vergeten bij de pinautomaat omdat ik gezellig stond te kletsen met een huisgenoot. #doeigeld

Als niemand het eruit pakt slikt hij het volgens mij weer in!

Ja dit zei ook net iemand tegen mij maar denk wel dat het gewoon gejat is.

Even je bank rekening in de gaten houden. Als het er morgen nog niet opstaat er een melding van maken.

1 like

Ik zie net dat je ook even kan bellen, dus dat doe ik nu ook maar even. Het gaat echt om een klein bedrag maar ik ben skeer dus ik vind het wel kut haha.

1 like

Al is het 1 euro het is jouw geld!

4 likes

Soms is er zo weinig bij te lezen op het forum, okee, gewoon een teken dat ik véél teveel op het forum rondhang en telkens maar kijk of er al iets nieuws gepost is. Maar topics met een (1) erachter klik ik bijna nooit aan (tenzij ik heel desperate ben/niet kan slapen) omdat ik dan niet lekker door kan lezen en scrollen :sweat_smile:

9 likes

Like omdat ik het klote voor je vind! Wil je er wat over kwijt? Het universum is soms ook gewoon een bitch!

1 like

Vriend gaat opstap en ik heb slechte zin. Ik wil ook dansen, sjansen en drinkennn

Ik ben vanochtend mijn best wel prijzige stormparalplu vergeten in de metro
Baal soms zo van mezelh

1 like

Je kunt ze echt nog een tijd prima aan volgens mij en :heart:️ Vans!

1 like

Ik heb vorig jaar een vak twee keer niet gehaald en het leek echt onmoooogelijk, ik dacht dat ik het nooit zou halen en ik heb daar zoveel stress om gehad en ik wilde echt bijna stoppen met mijn master hierdoor. Ik was zo verdrietig omdat het steeds niet lukte. Maar ik heb doorgezet en nu heb ik vandaag gehoord dat ik het heb gehaald!! Met een 8!! Ik heb net gehuild van blijdschap, ik was zo bang dat ik het allemaal nooit zou halen door dit vak en nu heb ik een 8 gehaald!!! Ik kan het gewoon niet geloven? Omg

62 likes

Het kan ook zo een winter van gemiddeld 10-15 graden overdag zijn, dus gewoon kopen!!

1 like