Wat je even kwijt wilt #10

Like omdat ik het klote voor je vind! Wil je er wat over kwijt? Het universum is soms ook gewoon een bitch!

1 like

Vriend gaat opstap en ik heb slechte zin. Ik wil ook dansen, sjansen en drinkennn

Ik ben vanochtend mijn best wel prijzige stormparalplu vergeten in de metro
Baal soms zo van mezelh

1 like

Je kunt ze echt nog een tijd prima aan volgens mij en :heart:️ Vans!

1 like

Ik heb vorig jaar een vak twee keer niet gehaald en het leek echt onmoooogelijk, ik dacht dat ik het nooit zou halen en ik heb daar zoveel stress om gehad en ik wilde echt bijna stoppen met mijn master hierdoor. Ik was zo verdrietig omdat het steeds niet lukte. Maar ik heb doorgezet en nu heb ik vandaag gehoord dat ik het heb gehaald!! Met een 8!! Ik heb net gehuild van blijdschap, ik was zo bang dat ik het allemaal nooit zou halen door dit vak en nu heb ik een 8 gehaald!!! Ik kan het gewoon niet geloven? Omg

62 likes

Het kan ook zo een winter van gemiddeld 10-15 graden overdag zijn, dus gewoon kopen!!

1 like

Ik zit te wachten om opgehaald te worden voor een verjaardag maar ik vind deze verjaardag nooit zo heel leuk (zal je zien dat het nu supergezellig wordt) en nu kan ik criminal minds niet kijken. Achja nu heb ik wel iets om naar uit te kijken haha

Ik kijk naar een Nederlandse film op tv en Doutzen doet erin mee? Zo raar om haar te zien acteren ipv als model. En Jan Decleir ook, wat ik dan niet echt snap?
Film is Nova Zembla voor de geïnteresseerden

Ik kijk een vlog van iemand die haar afwasmachine uitpakt en er zit hout in. En blijkbaar heeft m’n moeder me goed geindoctrineerd want ik had meteen de neiging om te schreeuwen dat er GEEN HOUT IN DE AFWASMACHINE MAG.

:sweat_smile:

5 likes

Ik kwam net aan op mn vrijwilligerswerk en ik had pizza besteld ipv de friet altijd. Is het eerste wat ik hoor: ‘We gaan nooit meer pizza bestellen hoor, gatver deze is zo vies!!!’.
Ik was echt boos en teleurgesteld, je kan ook hoi zeggen? Maar goed ik ben al maanden ontevreden en nu heb ik lekker alles uitgehuild

When de moon hits your eye like a big pizza pie that’s amoreeee.

4 likes

Het was een goeie dag,
Lunch = patat
Avondeten = pizza

13 likes

Ik visualiseerde even dat er een blok hout uit die vaatwasser tevoorschijn kwam :joy:

6 likes

Het WK turnen is gisteren gestart en ik ben zoo blij. Vind het zo leuk om allemaal te volgen, heb zelfs m’n planning er op aangepast haha.
Morgen wel beetje ongezellig voor m’n vriend maar goed, 's Avonds gaan we wel door een bos een natuurwandeling maken met gids dus ben benieuwd.

2 likes

Kan je dat ergens volgen?

Nav het verdwenen winkels en merken topic heb ik de intro’s van sap de aardwortel en kloontje weer eens gezien. De vraag is: wat is nu erger. Ik zag die van Sap en toen dacht ik: dat lachje en die stem, dit is onverdraaglijk, zeker dat kloontje beter is. Maar toen zag ik de intro van Kloontje en dat was ook ontzettend naar dat ik het nu niet meer weet. Wat zeggen jullie?

• Sap de Aardwortel is erger
  • Kloontje het Reuzenkind is erger
  • Ik vind ze allebei reuze sympathiek.

0 stemmers

Hahahaha laf de optie in Limburg mag alles <3

1 like

Dit zegt me allemaal echt helemaal niks?? Wat is het?

(ik snap dat je geen Google bent, haha. Maar ik dacht dat ik niet onder een steen leefde, maar ik ken het echt totaal niet?!)

Ik vind Sap erger, maar dat is omdat ik tot de dag vandaag dat liedje geregeld in m’n hoofd heb. Nu ook weer.

1 like

Van wijlen Land van Ooit. Wacht.

Sap (even doorspoelen tot midden)

En Kloontje (begin)

3 likes