Heb ze beiden voor vergelijkend marktonderzoek even opgezocht en wat een schreeuwlelijk is die Kloontje. Word er agressief van
Ik heb trouwens een tyfushekel aan Moffel van Moffel en Piertje, moest ik even aan denken.
Sap de aardwortel was onderdeel van De ark van Stekeltje ( een kinder programma over een overreden egel ik verzin dit niet)
En Kloontje het reuzen kind is een debiel dat teveel ijsjes eet. ( oke en een onderdeel van het kinder programma het land van ooit. Wat ook een pretpark was)
Beide werd dit eind jaren 90 uitgezonden.
Ah ja Stekeltje die haatte ik ook uit de grond van Mn hart. Net als dat Matras van Sassefras.
Ik vond Piertje irritanter. Echt zon zeikwijf. Moffel vond ik wel een chille gast.
Moffel was echt de OG Mansplainer met zn zogenaamde intellectuele bril.
Ohhh en tante Soesa… oh was dat ook van Land van Ooit? Dat was ook zo borderline traumatisch.
@Damnatio @anon39978576
hahaha dit is echt volledig aan me voorbij gegaan toen, zelfs de liedjes roepen geen herinneringen op. En mijn god wat is die Kloontje verschrikkelijk irritant haha
Ik vond trouwens alles aan het land van ooit zo kut. Behalve die 2 debielen in zon kasteel.
Doet me denken aan dat fucking Prinsesje Petronella van Klokhuis (toch?). Wat had ik een grafhekel aan haar.
OH MIJN GOD ik ging het opzoeken en zie nu pas dat zij iemand van Gooische Vrouwen is hahahah
Ik heb een keer na een uitzending van Moffel en Piertje op SchoolTV de hele klas ondergekotst.
Lijkt me logisch.
Die waren ook best eng.
Ik heb ze net opgezocht. Jean d’orange heeft nog een twitter account en die foto is NIET OK. Ik vraag me echt af waarom men het een goed idee vond om dit aan kinderen te laten zien? Het leukste aan die filmpjes zijn de reacties eronder, allemaal mensen die vroeger doodsbang voor ze waren.
Ik was doodsbang voor die Ridder.
Mijn moeder noemde me altijd zo als ik weer eens vervelend en verwaand deed hahahaha
Wat een kut programma. En waarom is stekeltje ingodsnaam over reden. Ofnha waarom leeft dat stomme beest nog.
Huh ja was Stekeltje overreden? Wie verzint dat? Ik heb het nooit echt meegekregen, maar ik had ook echt een hekel aan de ark van stekeltje. Oh was het daarom een ark, omdat hij dood was? Grappig dat het lijkt alsof de meeste mensen dezelfde programma’s zelfs als kind niet leuk vonden. Had ook een hekel aan koekeloere, en de ark van stekeltje, kloontje, tante soesa, sap de aardwortel etc. Oh en die nare bananen in pyjama’s, die vond ik ook zo erg.
Nja hij leeft nog wel maar hij heeft zon spoor van auto banden op zn hoofd…
Echt waarom.
Ik vond dat park echt heel leuk. Er was okk zo’n speelplek met van die rijdende autotjes in de vorm van bedden en dan een reuzebed waar je op kon klimmen.
Edit: na even googlen blijken het sloffen te zijn geweest die onder een bed met een reus door reden.
EN DIE VEEL TE BLIJE IDIOOT BIJ BLUES CLUES GOD