Zoo maar echt. Ik ging net even terug kijken ben nog steeds bang.
IK BEN KLOONTJE HET REUZENKIND. LIK VELE IJSJES DOOR ELKAAR.
HIHIHIHI
#nachtmerriemateriaal
Mijn bovenbuurjongen heeft vrienden over en draait harde muziek, stoelen die over de vloer (hij heeft alleen beton, niks erop gelegd) schrapen, schreeuwen etc.
Hoe lang /tot hoe laat kan ik het door laten gaan tot ik aanbel en er iets van zeg?
Uhm het is lastig, er zijn hier en daar wat livestreams. Kan je er een paar per pb sturen 
Ja als je dat zou willen doen!
Want op eurosport ofzo is het niet te zien 
In dat geval is 10voordeleraar een handige site voor oefentoetsen! Landelijke kennisbasis niveau
Half een op vrijdagavond vind ik
Ik ben zo ontzettend klaarrrr met dat eeuwige brandende maagzuur

Mijn vriend kwam thuis van het boodschappen doen: “ik heb cadeautjes voor mijn twee vriendinnetjes!”
Had hij voor mij Tony’s en voor mijn kat Whiskassnoepjes haha zo cute 
Oh je bent jonger… weet ik dat ook weer!
Zal ik een kopje thee voor je inschudden?
Haha maar ik zit ook te gapen en ga zo al m’n bedje in!
Aww dat is wel heel schattig haha
Wie niet? Hahaha
Nee. Echt jammer. Maar ik geef de hoop niet op. Hij komt me vast wel weer op een willekeurig moment verrassen. Hij kan me niet zo maar vergeten zijn, daarvoor heb ik veel te goed voor hem gezorgd.
Maar als de hereniging plaatsvindt zijn jullie de eerste die het weten!
Hardop lachen hahahah
Mijn buren zetten echt elke dag rond 11/12 uur de wasmachine (of droger) aan, echt waarom??? We wonen echt niet in gehorige huizen, maar als ik de wasmachine op zolder aan zet en de woonkamerdeur open laat dan hoor ik de wasmachine, ‘s nachts hoor je het dan toch helemaal goed?! Kan me niet voorstellen dat iemand lekker in slaap valt met dat geluid, dat het als een soort ASMR werkt ofzo.
Toen ik net wegging van huis toen liep ik langs mn auto. En ik dacht kut er zit een kras op. Even gecheckt dichterbij, gevoeld. Gelijk chago maar ik had haast dus mn auto even gelaten voor wat het was.
Ik kom net terug en het was modder ofzo
eraf geregend dus je zag er niks meer van. Echt weer zo dom dat ik me daar druk om heb gemaakt.
Beterrr 
Kwart over 6 op mijn vrije dag en ik ben wakker 
Stom ritme en burgerlife
Aan de andere kant: het regent wel heerlijk! Dit is echt het beste weer om lekker in bed te liggen
Als ze 2 tarieven hebben voor licht kan die om 2300 ingaan en dan dus goedkoop wassen.