Kent iemand het liegebeest. Ook zon stom programma.
Omg Stekeltje. Sowieso had die hersenverknettering door al die spijkers in zijn kners
Nee met die spijkers was een ander beest. Die heet ook spijkertje. Wat een raar programma eigk waarom zijn al die beesten zo mishandeld
Je zou je toch bijna afvragen welke jeugdtrauma’s al die bedenkers hebben
Ik kwam hier laatst klagen over mijn vriend. Maar wil wel even zegge dat hij sinds die ruzie echt zijn best doet en het nu gewoon weer fijn is samen…
ah hier heb ik nu zin in en ze liggen in de vriezer… maar ga ik helemaal uit bed en naar beneden om de oven aan te zetten en bitterballen te eten? is wel echt veel moeite
Zoo maar echt. Ik ging net even terug kijken ben nog steeds bang.
IK BEN KLOONTJE HET REUZENKIND. LIK VELE IJSJES DOOR ELKAAR.
HIHIHIHI
#nachtmerriemateriaal
Mijn bovenbuurjongen heeft vrienden over en draait harde muziek, stoelen die over de vloer (hij heeft alleen beton, niks erop gelegd) schrapen, schreeuwen etc.
Hoe lang /tot hoe laat kan ik het door laten gaan tot ik aanbel en er iets van zeg?
Uhm het is lastig, er zijn hier en daar wat livestreams. Kan je er een paar per pb sturen
Ja als je dat zou willen doen! Want op eurosport ofzo is het niet te zien
In dat geval is 10voordeleraar een handige site voor oefentoetsen! Landelijke kennisbasis niveau
Half een op vrijdagavond vind ik
Ik ben zo ontzettend klaarrrr met dat eeuwige brandende maagzuur
Mijn vriend kwam thuis van het boodschappen doen: “ik heb cadeautjes voor mijn twee vriendinnetjes!”
Had hij voor mij Tony’s en voor mijn kat Whiskassnoepjes haha zo cute
Oh je bent jonger… weet ik dat ook weer!
Zal ik een kopje thee voor je inschudden?
Haha maar ik zit ook te gapen en ga zo al m’n bedje in!
Aww dat is wel heel schattig haha
Wie niet? Hahaha
Nee. Echt jammer. Maar ik geef de hoop niet op. Hij komt me vast wel weer op een willekeurig moment verrassen. Hij kan me niet zo maar vergeten zijn, daarvoor heb ik veel te goed voor hem gezorgd.
Maar als de hereniging plaatsvindt zijn jullie de eerste die het weten!