Wat je even kwijt wilt #10

Hardop lachen hahahah

Mijn buren zetten echt elke dag rond 11/12 uur de wasmachine (of droger) aan, echt waarom??? We wonen echt niet in gehorige huizen, maar als ik de wasmachine op zolder aan zet en de woonkamerdeur open laat dan hoor ik de wasmachine, ‘s nachts hoor je het dan toch helemaal goed?! Kan me niet voorstellen dat iemand lekker in slaap valt met dat geluid, dat het als een soort ASMR werkt ofzo.

Toen ik net wegging van huis toen liep ik langs mn auto. En ik dacht kut er zit een kras op. Even gecheckt dichterbij, gevoeld. Gelijk chago maar ik had haast dus mn auto even gelaten voor wat het was.
Ik kom net terug en het was modder ofzo :joy: eraf geregend dus je zag er niks meer van. Echt weer zo dom dat ik me daar druk om heb gemaakt.

4 likes

Ik ben al ruim een uur ofzo aan het janken en m’n tranen mogen nu onderhand wel eens opraken want ik had allang willen slapen. Op deze manier ben ik morgen wéér geen drol waard en ik loop al zo achter de feiten aan :-1:

4 likes

Beterrr :+1:

1 like

Lief dat je het vraagt maar ben bang dat als ik dat probeer te benoemen het weer alleen maar meer losmaakt ipv afremt. Veel verdriet dat er ineens even uit komt iig.

Ik ga nog maar een spelletje op mn tel spelen ofzo in de hoop dat het wat afleidt en ik hopelijk alsnog snel zal slapen want ben gesloopt. Thanks for asking iig!

3 likes

Kwart over 6 op mijn vrije dag en ik ben wakker :roll_eyes:
Stom ritme en burgerlife

Aan de andere kant: het regent wel heerlijk! Dit is echt het beste weer om lekker in bed te liggen

2 likes

Als ze 2 tarieven hebben voor licht kan die om 2300 ingaan en dan dus goedkoop wassen.

1 like

Heb vannacht voor het eerst in mijn nieuwe huis geslapen in mijn nieuwe bed. Ging niet zo lekker dat slapen.
Ik slaap al 27 jaar tegen de muur aan en nu heb ik geen muur meer.

2 likes

Ik had gisteravond een hele fijne onverwachtse date en hij had al gezegd dat ie wel vroeg op moest dus nu lig ik na een heerlijke avond en nacht in mijn eigen bed met nog het hele weekend voor me

11 likes

En alweer even wakker. Ik kan serieus nooit uitslapen? Het lukt gewoon niet.

Ik ga vandaag met mensen een soort Wie is de mol? spelen maar ik heb 0 instructies gehad en heb geen idee wat ik moet verwachten dus ik ben zo benieuwd?!

O en heb 5 uur geslapen, hét ingrediënt om superscherp te zijn en die mol te ontmaskeren, haha.

Wel echt zin in :smiley:

6 likes

Is dit met de man bij wie je je grenzen heb aangegeven? Sorry, nieuwsgierig aagje

1 like

Even nog opvolgend op die gesprekken hier gisteren over kinderprogramma’s van vroeger

IK MIK LORELAND, anyone? Nachtmerries erover gewoon

Openen op eigen risico

14 likes

Ik schrik net wakker van mn deurbel, terwijl die deurbel het al 2 maanden eigenlijk niet doet. Waarom maakt 'ie dan ineens op zaterdagochtend 08.15 ineens geluid? :angry:

Ik ga stuk door jouw forum naam schiet me ook weer een programma binnen waar ik een haat liefde verhouding mee heb. Kabouter plop. Het programma zelf vond ik wel leuk maar die liedjes

Trauma.

Dit is m’n favo stukje:
Kom Lui jij mag nu met mij dansen
Dansen, ik word daar zo moe van van dansen
Ik dans niet meer mee
Ik ga slapen

35 likes

Lol en ik wist niet eens dat daar een liedje in zat over mijn gebruikersnaam tot nu
 :hushed:

1 like

Altijd als het regent buiten komt m’n kat al boos door de tuin naar z’n luikje gelopen, miauwt die heel bozig en beeld me dan altijd in dat die aan het schelden is op de regen :joy: hoorde het net weer toen het begon te regenen, lijkt dan net een chagrijnige oude man

21 likes

Ik kan nog niet accepteren dat weer koud genoeg is voor een jas dus zit nu voor de tweede dag op rij koukleumend in de bus. Gisteren ook al en heb denk ik kou gevat want ben een beetje verkouden nu, maar een jas aan doen? Neuhhhh.

2 likes