Het is geescaleerd op mn werk, en ik heb t niet goed aangepakt en nou heb ik t hele weekend buikpijn:(
Ik heb veel moeite gedaan om een goede motivatiebrief te schrijven gezien ik een leuke functie tegenkwam op LinkedIn. Ik vroeg mijn vriend voor feedback en nu zit hij elk zinnetje af te verbeteren. Zoveel kritiek kan ik ook weer niet handelen. Bovendien heb ik straks een brief die ik niet eens zelf geschreven heb.
Ahw zou je misschien niet je brief door iemand hier willen laten na kijken. Misschien is iemand die wat verder van je af staat wat minder kritisch haha.
Ik heb een mega lijst en zal je even pb-en
@Boommm ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen, het klinkt rot. Hopelijk gaat het vandaag een beetje beter, wat het ook mag zijn
Het leuke is dat dit programma naar RTL komt. FUN!
Shit heb ik dan gemist. Moet dit echt terug gaan kijken.
Hahaha dit is geweldig. Maar waarom zou je in godsnaam meedoen aan dat naakte dateprogramma?
Volgens mij zag ik in de reclame dat Lieke v Lexmond het presenteert
Dat lijkt me dan weer niet zoān goed teken
Vandaag voor een auto kijken!!! Zo spannendā¦
Ik datete een paar jaar geleden een Britse jongen en we hebben samen echt uren Gogglebox gekeken. Zo leuk. Brings back memories!
Jep
Zat vanochtend om 8 uur in de stoel bij de tandarts en lig nu met een dekentje op de bank. Productief gaat deze dag niet worden
Dus toch!
Daltarief voor elektriciteit en dat kan nog best wel schelen, misschien daarom?
Ik heb net heel volwassen mān excuses voor iets aangeboden waarvan ik helemaal niet vind dat ik fout maar de tegenpartij kennelijk wel. Dus in het kader van de lieve vrede heb ik als eerste sorry gezegd. Geloof niet dat ik dat vaak gedaan heb ik mān leven #personalgrowth
Wat deed jij hier ga terug naar je eigen land!!!
Omg ik krijg ontbijt op bed van mijn vriend. Met verse croissants van de bakker en vers sap
Ik ging dit laatst opzoeken (omdat we ook dachten 's-nachts de wasmachine van de buren te hebben gehoord) en dit schijnt tegenwoordig nog maar nauwelijks te schelen, een paar euro op JAARbasis. Niet echt een verstoorde nachtrust waard, als je er last van hebt.
Kun je je bed niet tegen de muur zetten in je nieuwe huis?