Wat je even kwijt wilt #10

Volgens mij zag ik in de reclame dat Lieke v Lexmond het presenteert

1 like

Dat lijkt me dan weer niet zo’n goed teken

Vandaag voor een auto kijken!!! Zo spannend

7 likes

Ik datete een paar jaar geleden een Britse jongen en we hebben samen echt uren Gogglebox gekeken. Zo leuk. Brings back memories!

1 like

Jep

1 like

Zat vanochtend om 8 uur in de stoel bij de tandarts en lig nu met een dekentje op de bank. Productief gaat deze dag niet worden :sweat_smile:

Dus toch!

Daltarief voor elektriciteit en dat kan nog best wel schelen, misschien daarom?

Ik heb net heel volwassen m’n excuses voor iets aangeboden waarvan ik helemaal niet vind dat ik fout maar de tegenpartij kennelijk wel. Dus in het kader van de lieve vrede heb ik als eerste sorry gezegd. Geloof niet dat ik dat vaak gedaan heb ik m’n leven #personalgrowth

13 likes

Wat deed jij hier ga terug naar je eigen land!!!

4 likes

Omg ik krijg ontbijt op bed van mijn vriend. Met verse croissants van de bakker en vers sap :heart_eyes:

9 likes

Ik ging dit laatst opzoeken (omdat we ook dachten 's-nachts de wasmachine van de buren te hebben gehoord) en dit schijnt tegenwoordig nog maar nauwelijks te schelen, een paar euro op JAARbasis. Niet echt een verstoorde nachtrust waard, als je er last van hebt.

Kun je je bed niet tegen de muur zetten in je nieuwe huis?

Ik heb zoveel Land van Ooit trauma’s dat ze niet meer op één hand te tellen zijn, wat was dat een verschrikkelijk park. :cry: Lag trouwens niet altijd aan het Land van Ooit zelf hoor, maar gek genoeg was het nooit gezellig

3 likes

Ohhhh shit aan alle likers hierboven voel ik me toch alsof ik me moet verantwoorden om te zeggen dat ik gisteravond niet meer naar de bios ben geweest, maaaar
 ik zit er nu! Met nog maar 2 andere mensen in de zaal! Super chill zeg op zaterdagochtend!

7 likes

Ik heb hier ook echt nooit de lol van in gezien, hoop voor je dat het meeviel!

1 like

El sombrero? Nee grapje.

1 like

Heeft het geholpen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Thanks voor de tip! Ik heb zelf feedback gegeven op het feedback geven van mijn vriend. Dat mag in het vervolg met iets meer beleid :upside_down_face:

4 likes

Update: tegenpartij heeft ook haar excuses aangeboden en eigenlijk toegegeven dat het bij haar lag en niet bij mij. We zijn weer vrienden :man_dancing:t2:

31 likes

Ik lig zo lekker in mijn schone bed en nu wil ik er niet uit, maar ik wil eten. Moet me ook nog omkleden :neutral_face: