Ik heb zoveel Land van Ooit trauma’s dat ze niet meer op één hand te tellen zijn, wat was dat een verschrikkelijk park. Lag trouwens niet altijd aan het Land van Ooit zelf hoor, maar gek genoeg was het nooit gezellig
Ohhhh shit aan alle likers hierboven voel ik me toch alsof ik me moet verantwoorden om te zeggen dat ik gisteravond niet meer naar de bios ben geweest, maaaar… ik zit er nu! Met nog maar 2 andere mensen in de zaal! Super chill zeg op zaterdagochtend!
Ik heb hier ook echt nooit de lol van in gezien, hoop voor je dat het meeviel!
El sombrero? Nee grapje.
Thanks voor de tip! Ik heb zelf feedback gegeven op het feedback geven van mijn vriend. Dat mag in het vervolg met iets meer beleid
Update: tegenpartij heeft ook haar excuses aangeboden en eigenlijk toegegeven dat het bij haar lag en niet bij mij. We zijn weer vrienden
Ik lig zo lekker in mijn schone bed en nu wil ik er niet uit, maar ik wil eten. Moet me ook nog omkleden
Serieus, ben onderweg naar Utrecht en dat moet via een omweg, omdat ze bezig zijn met het spoor ofzo. Kom ik bij zo’n random station een bekende tegen die ook echt tegenover me komt zitten. Zit nu maar vet gefascineerd naar mijn telefoon te kijken, zoo geen zin om te praten.
Volgende week heb ik mijn diploma uitreiking, maar mijn scriptiebegeleider kan er niet bij zijn. Ik wilde haar een kleinigheidje geven om haar re bedanken wat ik dus kan opsturen. Wat zouden jullie doen, gewoon een bosje bloemen of een ander leuk idee?
Nee vond dat tot nu toe nog niet nodig haha, draag wel vaak colbertjes dus dat scheelt iets. Ben niet zo’n koukleum.
Ik weet niet wat hier aan vooraf gegaan is, maar misschien heeft hij nu even niet de tijd om te antwoorden? Niet iedereen voelt zich genoodzaakt direct te reageren op app’jes.
Maar ik vind het een beetje gek eigenlijk dat je hier over klaagt, je vraagt om een gunst en hij reageert niet direct en dan word je boos? Komt een beetje verwend over op mij
Hij reageert heel vaak niet en dan hoor ik vervolgens niks meer. Ook als ik hem wil zien enz. Snap dat dit wat verwend overkomt maar het gaat elke keer zo.
Dat vind ik vervelend voor je, hebben jullie verder wel een goede band? Sommige mensen zijn gewoon slecht met appen en reageren, werkt bellen met hem wel?
Update over mijn aangetekende brief: het was een concertkaartje uit Duitsland voor een concert in Berlijn
Mmmmm blote billen van Chris Pratt
Ben echt stiekem heel erg verliefd op hem diep van binnen
Welke film is dit en hoe laat draait ie?
Jaa ik moet je nog pben. Ga ik nu doen.
Enne taal vond ik veel makkelijker dan rekenen