Omg, die wil ik ja. Hoe kom ik daaraan???
Ik had bedacht hem zelf te maken door wat witte chocola te smelten en dat over een opengesneden croissant met een kinderbueno ertussen te gieten
Gewoon, geen bh dragen!
Wat is een strappy bh?
Ik heb echt niet normaal veel spierpijn in mijn billen. Kan amper lopen 
Jeetje, ik ben zo lang zó ontzettend kinderachtig geweest. Vooral op de middelbare school. Ik spit even m’n mailbox door en er staat van mijn kant echt geen normale mail tussen. Een ‘fijne dag nog en groetjes’ kon er bijvoorbeeld nog niet eens vanaf, want alles moest gek en grappig zijn. En vervolgens vraag ik me in een andere mailcorrespondentie af waarom de rest van de klas mij en mijn vriendengroepje negeert 
Heb er inderdaad nachtmerries van gehad, jeugdtrauma… 

Kom er net achter dat ik al de hele dag mijn trui achterstevoren aan heb. Ben op het werk🤦♀️
Had zoveel goede voornemens voor deze dag en hier lig ik weer op de bank, te lui om thee voor mezelf te zetten
Protip, zet een thermoskan thee. Deed ik toen ik een tijd lang met een waterkoker moest leven (thuis hebben we een Quooker). Heb je een voorraadje en hoef je niet van je luie reet af 
Moet zo naar de verjaardag van mijn schoonvader maar zo geen zin. Zit al de hele tijd tegen mijn vriend te miepen dat ik niet lekker ben, maar hij prikt zo door mijn smoesjes heen
ik snap heel deze toevoeging niet van insta? om de paar dagen krijg je zo’n melding… wat voegt dit toe?
ik heb ook al gehad dat er stond ‘pietje, jantje en klaasje hebben deze wee nieuwe foto’s toegevoegd’. oke?
Vaak had het te maken met personeel dat onaardig was, of dat de helft van het park gesloten was zonder vooraankondiging. Ik werd een keer opgemeten omdat ik te klein zou zijn voor een attractie, maar toen na de meting bleek dat ik lang genoeg was mocht ik er toch niet in. :’) En als sociaal onhandig kind werd ik op de een of andere manier altijd uitgekozen tijdens die shows waar ik dan nog weken aan terug moest denken. Een andere keer moesten we tijdens een schoolreisje ineens om 1 uur allemaal het park uit terwijl daar niet voor werd gecompenseerd en er geen reden voor werd gegeven. Het was een andere tijd denk ik haha. En het helpt ook niet dat de Efteling er praktisch naast lag
Maar kan me best voorstellen dat het voor een ander misschien wel leuk was
Ja hoor, Hilly is best leuk. Je hebt Hilvertshof als overdekt shopcentrum met veel grote ketens en een Pri en daarnaast nog buiten van alles. Ook een leuke markt waar vaak wel wat te snuffelen is. En volgens mij is alles daar altijd open, alleen parkeren is ziek duur.
Ik zie mezelf dit eigenlijk ook nog wel willen doen 
Haha echt? Kan je me uitleggen wat je dan precies aantrekt? Ben heel benieuwd want alles eraan lijkt me best naar.
Kut
Ik vond A star is born echt een prachtige film 
Aanrader, best aangrijpend verhaal