Wat je even kwijt wilt #10

M’n Zweed ging gisteren met zijn vader de ‘harakiri helldog’ eten. Dat is de heetste hotdog ter wereld en hij is zo scherp dat je m met handschoenen moet eten omdat je handen anders ook gaan branden. En z’n vader heeft daar zes uur voor gereden om dit te doen. En ik snap het gewoon echt niet.

1. Het doet pijn.
  2. Het is duur.
  3. Het is niet leuk.
  4. Je hebt er later nog last van.
  5. Het levert echt PRECIES NIKS op. Nouja, behalve een t-shirt dan als het je lukt om het hele ding tegen heug en meug weg te stouwen.

Oh en dan loopt de verkoper je ook nog te beledigen terwijl je pijn aan het lijden bent als je dat ding niet opkrijgt dat je geen echte vent bent enzo. Klinkt leuk man.

Ik vind dit echt zo’n mannending he, sowieso dat ze een soort van trots halen uit van die supertalenten waar je precies niks aan hebt, zoals goed tegen de kou kunnen (ik vind je heus niet cooler als je in een shirtje in de winter loopt te verkondigen dat je het echt heus niet koud hebt, hoogstens een beetje dommer) of tegen heel pittig eten kunnen (supergeil, als je rood aangelopen en zwetend loopt te verkondigen dat dit je echt helemaal niks doet). ik denk dat vrouwen nooit met z’n tweeen zo’n veel te hete hotdog gaan proberen te eten om te bepalen wie er het hoogste op de apenrots staat.

Het is hem wel gelukt, dus nu heeft ie een t-shirt.
En buikpijn. En z’n vader ook. En er staat een video van hen online waarin hij huilend een hotdog in z’n mond propt. Ik vind het echt zo achterlijk. Heb er gisteren wel goed om kunnen lachen. Wie doet dit.

53 likes

Thanks!

Oke k dacht dat ik mijn hele weekend nog voor me had maar ik word nu pas wakker. Blijkbaar was ik toch wel erg moe

9 likes

Ik moet nog lunchen, maar ik heb eigenlijk geen honger. Maar ik ga over een uur weg, dus ik wil wel gegeten hebben eigenlijk.

Misschien had ik beter mijn ontbijt eerder kunnen nemen :thinking:

2 likes

Oh en ik heb echt een fijne week gehad op werk. Koekjes gebakken, ijsjes gemaakt. Echt stappen gezet met de klas. Was echt trots op ze hoe goed ze het doen. :innocent:

6 likes

Neem die kinderbueno croissant

3 likes

Ik ga vanavond een burrito bowl maken en heb er nu al zoveel zin in

6 likes

Ik zit op een terras en naast me zit een oude man aan zijn vrienden te vertellen over zijn avonturen met spacecake. Ik ga stuk.

8 likes

Omg, die wil ik ja. Hoe kom ik daaraan???

1 like

Ik had bedacht hem zelf te maken door wat witte chocola te smelten en dat over een opengesneden croissant met een kinderbueno ertussen te gieten

1 like

Gewoon, geen bh dragen!

1 like

Wat is een strappy bh?

1 like

Ik heb echt niet normaal veel spierpijn in mijn billen. Kan amper lopen :confused:

Jeetje, ik ben zo lang zó ontzettend kinderachtig geweest. Vooral op de middelbare school. Ik spit even m’n mailbox door en er staat van mijn kant echt geen normale mail tussen. Een ‘fijne dag nog en groetjes’ kon er bijvoorbeeld nog niet eens vanaf, want alles moest gek en grappig zijn. En vervolgens vraag ik me in een andere mailcorrespondentie af waarom de rest van de klas mij en mijn vriendengroepje negeert :roll_eyes:

4 likes

Heb er inderdaad nachtmerries van gehad, jeugdtrauma… :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Kom er net achter dat ik al de hele dag mijn trui achterstevoren aan heb. Ben op het werk🤦‍♀️

3 likes

@ellegirltalk Was je maar terug voor één dag?

4 likes

Oh no :weary:

13 likes

Had zoveel goede voornemens voor deze dag en hier lig ik weer op de bank, te lui om thee voor mezelf te zetten

Protip, zet een thermoskan thee. Deed ik toen ik een tijd lang met een waterkoker moest leven (thuis hebben we een Quooker). Heb je een voorraadje en hoef je niet van je luie reet af :sunglasses:

2 likes