Wat je even kwijt wilt #10

Moet zo naar de verjaardag van mijn schoonvader maar zo geen zin. Zit al de hele tijd tegen mijn vriend te miepen dat ik niet lekker ben, maar hij prikt zo door mijn smoesjes heen

ik snap heel deze toevoeging niet van insta? om de paar dagen krijg je zo’n melding… wat voegt dit toe?
ik heb ook al gehad dat er stond ‘pietje, jantje en klaasje hebben deze wee nieuwe foto’s toegevoegd’. oke?

3 likes

Vaak had het te maken met personeel dat onaardig was, of dat de helft van het park gesloten was zonder vooraankondiging. Ik werd een keer opgemeten omdat ik te klein zou zijn voor een attractie, maar toen na de meting bleek dat ik lang genoeg was mocht ik er toch niet in. :’) En als sociaal onhandig kind werd ik op de een of andere manier altijd uitgekozen tijdens die shows waar ik dan nog weken aan terug moest denken. Een andere keer moesten we tijdens een schoolreisje ineens om 1 uur allemaal het park uit terwijl daar niet voor werd gecompenseerd en er geen reden voor werd gegeven. Het was een andere tijd denk ik haha. En het helpt ook niet dat de Efteling er praktisch naast lag

Maar kan me best voorstellen dat het voor een ander misschien wel leuk was

2 likes

Ja hoor, Hilly is best leuk. Je hebt Hilvertshof als overdekt shopcentrum met veel grote ketens en een Pri en daarnaast nog buiten van alles. Ook een leuke markt waar vaak wel wat te snuffelen is. En volgens mij is alles daar altijd open, alleen parkeren is ziek duur.

1 like

Ik zie mezelf dit eigenlijk ook nog wel willen doen :sweat_smile:

1 like

Haha echt? Kan je me uitleggen wat je dan precies aantrekt? Ben heel benieuwd want alles eraan lijkt me best naar.

Kut

10 likes

Ik vond A star is born echt een prachtige film :heart_eyes:
Aanrader, best aangrijpend verhaal

2 likes

Ik heb geen idee wat het nut ervan is, haha. En ik zie dat ze hashtag ook nog verkeerd gespeld hebben ook :roll_eyes:

Late reactie want moest nog bijlezen, maar wil je toch even een hart onder de riem steken!
Is de rest van je vrijwilligerswerk wel leuk? Als het je zo veel kost is het misschien slim om iets te zoeken waar ze niet zo naar doen. Je hoeft niet kostte wat het kost daar te blijven he!

1 like

@Evi-lena ik gok een strappless bh?

Laatst op t forum gelezen: ‘in dit huis kun je de tering krijgen’

:wink:

11 likes

Ik heb koekjes gebakken, maar ik weet niet of ik het lekker vind of niet. Het heeft niet echt smaak :thinking:

WAAROM ZEURT MIJN VRIEND OVER MIJN BEENHAAR. HET IS MAAR VIJF CM LANG.

26 likes

Ik heb er eentje op de wc met ‘Liever dr in dan dr neffe’ maar dat is nogal dialect volgens mij. Maar de vrienden van mijn vriend vinden het hilarisch🙄

3 likes

Ik heb net foto’s van mijn oude laptop geplukt. Buiten dat ik geen fotografie talent heb (75% is onscherp), stonden er ook wat video’s bij. Waaronder dus wat video’s van dat ik de kat aan het aaien ben, met in de achtergrond mijn vader die aan het zingen is. Ik heb zijn stem al 5 jaar niet meer gehoord, dus dat is wel even gek.

8 likes

Vreemd. Ik heb onlangs mijn telefoon gereset en alle apps opnieuw gedownload, en nu krijg ik toch geluidjes, trillingen, lichtjes en voorvertoningen als ik een nieuw Whatsapp-bericht heb terwijl alle meldingen uitstaan? Is er een update geweest?

Mijn vriend heeft zich gisteravond zo laveloos gezopen dat hij niet eens meer een ‘ik ben thuis’ app heeft gestuurd. Dus ik was vreselijk ongerust en na tig keer bellen zonder opnemen langs zijn huis gegaan, maar de haak zat op de deur dus ik kon er niet in. Minutenlang de bel ingedrukt en net of het punt dat ik al tekst klaar had voor de condoleancekaart deed hij de deur open half slapend. Heb alleen boos gezegd ‘Ik was zo ongerust, dit kan je niet maken!!’ en ben weer naar huis gegaan. Geen zin om hem te spreken ook voorlopig en heb heel kinderachtig hem van Netflix gegooid. Hij gaat maar lekker zappen met zn kater :sunglasses:

32 likes

Soort van kijken hoe ver je kan gaan/komt met dingen doen die niet makkelijk zijn. Vooral samen met iemand die er net zo slecht tegen kan als ik, om toch een keer die ervaring gehad te hebben.
Maar dan wel zonder ober die zegt dat ik geen echte vent ben en vooral met veel melk of zo haha. En er vooral ook heel hard om lachen en elkaar uitlachen als we het niet kunnen handelen.

1 like

Thanks! Ik ga niet met de auto, dus dat komt mooi uit

1 like