Mijn ouders kijken altijd Rob’s grote tuinverbouwing op sbs6. Ik erger me altijd zoooo erg aan dat meisje, die interieurstylist ofzo. Dat stemmetje dat ze altijd op zet. Ik kan me niet voorstellen dat zij echt zo praat
Ja het staat hier nu ook op, erger me helemaal kapot
Sterkte! Hopelijk voel je je vandaag al een beetje beter!
Echt hoor! Die karbonkel durfde ik niet meer in het donker van te slapen. Ik snap nog steeds niet thoe we dat met de hele klas altijd keken, we waren vet klein!
Ik vind 15 uur érg lang, dan word ik zwaar ongerust als je ook zowel mobiel als op de thuistelefoon niet opneemt. ‘Thuis’ app is gewoon een afspraak bij ons na stappen en dergelijke, niet uit controle maar voor mijn bloeddruk.
Ik ben dol op al dat sinterklaas snoepgoed, vreet mezelf elk jaar er misselijk aan.
Lekker een dagje bij m’n ouders geweest, was zo leuk want m’n neefje was daar aan het logeren ook
Nu lekker naar huis, heb echt zin om verder te lezen in het boek waar ik mee bezig ben
Haha thanks! Was heel gezellig! En de vereniging + genodigden zijn niet echt corporaal (waren allemaal sportverenigingen) dus dat scheelde.
Ik kijk er hele jaar naar uit en eindelijk is het er weer: borstplaat van de bakker
Ik vind de argumenten van die arts heel krom? Daarnaast is ook niet iedere arts betrouwbaar en kun je zelf blijvend afvallen altijd eerst proberen voordat je een operatie laat uitvoeren, dat is echt niet niks.
Huh dat 1ste kan toch niet want anders zou niemand ooit nog kunnen afvallen en op gezond gewicht blijven?
Lekker makkelijk antwoord van die arts.
De allerliefste mensen zijn vanavond met mij voor een proost en dat maakt me zo blijjjjjj
Ik heb het interview ook gelezen. En ik denk dat de zin die voor dit stukje komt ook belangrijk is. Annet gelooft niet in het snijden in een gezond lichaam en toen zei de arts tegen haar dat háár lichaam verre van gezond is. Dat is hoe ik het begrijp tenminste. Of is dat niet wat jij bedoelt?
@Sabr wat rot dat het zo voelt, je bent er vast al dag en nacht mee bezig? en dan komt dit er ook nog bij
Maar heel simpel gezegd: als die arts gelijk zou hebben, dan zou je ook niet op gewicht kunnen blijven na zo’n operatie, want dan zit je ook nog met die hormonen.
Nou het is ontzettend leuk. Ik zit er al vijf jaar en ik heb het (niet mijn eigen woorden) ‘weergaloos’ gedaan en de groep vleugels gegeven en het is echt mn kind. Daarom vind ik het zo lastig om het op te geven. Maar we zijn er wel over in gesprek hoor. Thanks voor je reactie
Uugh, mijn nek/rug doet al een paar dagen zeer
Mijn kin op de borst leggen gaat met moeite.
Ik word oud
@Sabr, ik lees hier wel vaker over je struggle en ik denk dat het super moeilijk voor je is.
Ik weet een ding wel echt zeker: een hele belangrijke factor is wel echt die wilskracht. Het begint bij de wil om jezelf een gezondere leefstijl aan te meten. Zo lang die knop niet om is, gebeurt er niks. Ook na een operatie is het heel erg belangrijk om de wilskracht te hebben niet die operatie weer ongedaan te maken door weer verkeerde keuzes te maken.
Ik was het toevallig vandaag ook met m’n moeder aan het meekijken en dat gehijg ook van haar, alsof ze constant in ademnood was.
Ik heb op de markt bloemen en plantjes gekocht en naar aanleiding daarvan al m’n planten een nieuw plekje gegeven in m’n huis. Dat doet nogal veel bij mij, want ik woon vrij klein. Dus nu heb ik een “nieuw uitzicht” vanaf de bank en ik kan daar zo van genieten, ben echt burgerlijk blij hiermee.