Mijn fiets is weer eens “kapot”. Ik appte mijn vader dat Mn trapper raar deed en het voelde alsof ik op een kermisattractie zat. Hij draaide namelijk niet om ofzo, echt heel irritant. Een trapper kan je normaal gesproken ronddraaien als je eraan trapt zegmaar maar dat deed hij niet( wow sorry ik ga dit “probleem” ook nog echt uitleggen). Iig mijn vader kwam eraan en hij had er vet opgespoten en wilde kijken of hij het nou beter deed. Toen ging hij op mijn omafiets, die op de laagste zadelstand staat fietsen, wat voor geen meter past want die knieën en alles zit dan verkeerd. Heel serieus rondjes rijden in de binnenstad hier wat dan wel levendig is. Ik ging zo hard stuk in mijn sjaal. Wat een gezicht. Echt super debiel. Toen ik weer naar binnenliep heb ik ff in mn eentje hardop gelachen. Moest er ff uit. Wilde eigenlijk een foto maken om te delen hier maar privacy haha. Maarja alles voor zn dochters en ik kan weer fietsen.
Ik ben al de hele dag in de weer met m’n ratje, heb d’r apart gezet en een t-shirt van mij gegeven zodat ze lekker kan slapen en ben online allemaal aan het opzoeken wat ik haar te eten kan geven omdat ze ook d’r eetlust verliest, ben er echt moe van. Ze ademt veel te snel en ik ben ook de hele tijd aan het opletten of ze überhaupt nog wel ademt en ik heb vanochtend d’r hele flesje antibiotica laten vallen dus ze heeft alleen morgenochtend nog een dosis en dan pas maandagavond weer als ik het opgehaald heb, echt zooo stom
Ga zo maar even omkleden en naar de AH om babyvoeding te halen, kijken of ze dat wil eten. Heb al scrambled eggs geprobeerd en yoghurt en van beide heeft ze maar weinig gegeten.
Ik heb het echt geprobeerd, meerdere malen, maar spruiten komen er niet meer in hier.
Huh? Ik mag er niks over zeggen omdat ik het zelf niet heb?
Kut ik heb net shoarma gehad bij mijn moeder, gewoon zelf opwarmen in de pan, maar denk dat het nog niet goed gaar was. Alles komt er weer uit. En terwijl ik typ vallen de kerstlampjes boven mijn bureau uit, die zijn dus kapot.
Je bedoelt het natuurlijk goed, en dat is lief! Maar ik denk dat zulke berichten snel in het verkeerde keelgat kunnen schieten.
Dat wist ik niet! De mensen in mijn omgeving die zo’n operatie hebben gedaan vond ik juist zeg maar nog zelf veel werk eraan hebben daarna. Het resultaat kwam ze niet aanwaaien.
Er wordt hier Halloween gevierd en ik heb m’n vriend hiertoe aangezet. Vind mezelf redelijk briljant.
Hij loopt wel met de kids hoor. Niet zomaar alleen voor mij.
Ongesteld zijn en de wholesomememes van Reddit opzoeken is echt geen goede combinatie. Ben één en al snot en tranen
Half 9 en deze oma ligt in bed. Lekkere leeswebsites zijn welkom, ik ga nu lekker Reddit lezen
@tunnelvisie haha love it
Ik ben op een feestje/indoor festival en na 5u ben ik er nog steeds niet over uit of het nou leuk is of niet.
Groetjes van een andere oma
Zaterdagartikelen van de Volkskrant, en de blog waitbutwhy heeft echt super leerzame en interessante artikelen die praktisch boeken zijn
Ik ben jaloers op je nu. Ik denk dat dit doorslaggevend is voor wat ik van dit feestje vind
ik doe ook mee
Yes! Ik ga dadelijk lekker lang lezen, is mn doel
Ff loskomen van mn schermen haha
Oohh ja dat zou helemaal beter zijn. Ik zie het al gebeuren dat ik nu alsnog tot middernacht tv zit te kijken en onzin aan het lezen ben op het internet…
en sowieso toch een uurtje extra slaap vannacht he
Als een zorgverzekering bij alternatieve geneeswijzen zegt dat er 200 euro per jaar vergoed wordt, maar 30 euro per dag -> betekent dat dan simpel dat als een arts 80 euro per consult vraagt er maar 30 wordt vergoed?
Sorry ik had op even wachten gestemd, maar ben heel blij dat je zo blij bent!
Oh nee! Kleine lieverds.
Brinta met kattenmelk maken en wat kattenvoer (blik/sheba) erdoorheen is een hele goede aansterker en al mijn ratten werden er wild van!
Of gekookte pasta.
Konden ze maar praten…