Oh da’s wel echt raar en lullig. Hier was een heel horrorhuis opgezet dus m’n vriend was de minst enge geloof ik. Ben je al veilig thuis?
@Madam-Mikmak Ze is normaal gesproken echt een vetklep die al het eten uit je handen grist, maar ze is totaal niet enthousiast over eten nu. Heb net zo’n baby fruithapje banaan gegeven, m’n ene rat was dolblij ermee en zij heeft er gelukkig een paar hapjes van gegeten en ze heeft ook wat likjes yoghurt op. Hoop dat ze vannacht misschien wat brokjes eet.
@Karl_Lagerfeld Jaa die spuitjes heb ik gelukkig ook, die wil ik even als laatste optie bewaren omdat ze ook al 2x2 soorten antibiotica krijgt op een dag.
Ja maar kon dat in bijvoorbeeld 1970 ook al of is dat pas goed op een echo te zien sinds euh 2004 ofzo? Een 20 weken echo (vaak moment waarop je het geslacht te weten komt) zit namelijk pas sinds 2007 in het basispakket van je zorgverzekering (in NL).
Vanaf de jaren ‘70-80 was de echotechniek zo goed dat ze dat soort dingen konden zien, maar het was toen nog helemaal niet standaard om bij iedereen echo’s te maken, alleen als er in vorige zwangerschappen iets mis was gegaan of als ze vanaf de buitenkant dachten dat het niet goed ging (men dacht ook nog dat al die echogolven schadelijk zouden zijn voor de foetus). Tegen de jaren ‘90 werd het normaler om echo’s te maken, maar standaard het geslacht mededelen is pas daarna normaal geworden.
Omg de hond heeft echt mega atoom scheten hier. En ligt precies met zn kont aan mijn kant. Als ik morgen niet meer reageer op t forum heb ik t loodje gelegd door zijn scheten.
Hier echt precies hetzelfde. En hij slaapt er gewoon doorheen. 
Woow das wel cool op zich! Hier was het juist heel kinderlijk en toen kwam ineens hij. Vond t daarom ook niet zo chill denk ik, had het niet verwacht. Ik zit veilig in de metro!
Niks is lekkerder dan in je eigen bed liggen na een vakantie😍
Oh mijn god, twee vrienden van me zijn verloofd. Ik ben nog NIET klaar voor deze fase van m’n vriendengroep. Straks komen er baby’s. NEEE.

Niks zo lekker als je tanden 2 min poetsen, ragen met van die siliconen stokertjes en dan ook nog met mondwater naspoelen. Love it. Lekker schoon gevoel 
Ik moest net huilen en er was geen oorzaak of aanleiding.
En daar gaat mn offline tijd om te lezen. Oké we gaan voor poging 2 (poging 1 heb ik een uur volgehouden)
Ah Beterschap 
Beterschap!
Het is ook super naar!
Heb je een hot-cold pack in huis? Ik vind het altijd wel prettig om dat te verwarmen en op mijn oor te leggen.
Ik vergeet telkens dat de klok een uur achteruit gaat vannacht, dus ben vandaag al 4 keer blij geweest met het vooruitzicht van een uurtje extra slaap.
En als zuster tegen de dokter, goed je PCM spiegel bij houden. Is het iig een beetje te doen.
Er is vast iemand hier die dit weet. Ik las vroeger een of andere horror/griezelboekenserie waar steeds in elk boek iemand uit de klas (?) verdween (opgehangen aan een vleeshaak, in een ravijn gevallen). Maar ik heb geen idee meer hoe dat heette? Er zat iemand in die Jade heette en ook een tweeling…
En dan gaat het ineens heel snel. Echt waar.
Ik voelde me serieus een beetje voor de gek gehouden, toen twee vriendinnen zwanger bleken te zijn. We hadden best veel gesprekken gevoerd over: hoe zou het zijn als we over jaren kinderen zouden hebben, etc. Ik dacht toen echt: over een jaar of vijf. Zij achteraf niet 
Was dat met zo’n jaarboek aan het begin waar elke keer een stempel RIP door de persoon die overleden was werd gezet? Volgens mij is dat van R L Stein, Fear Street Seniors!
Ik had echt een hele verzameling met die boeken, echt mijn favo vroeger