Ah Beterschap
Beterschap!
Het is ook super naar!
Heb je een hot-cold pack in huis? Ik vind het altijd wel prettig om dat te verwarmen en op mijn oor te leggen.
Ik vergeet telkens dat de klok een uur achteruit gaat vannacht, dus ben vandaag al 4 keer blij geweest met het vooruitzicht van een uurtje extra slaap.
En als zuster tegen de dokter, goed je PCM spiegel bij houden. Is het iig een beetje te doen.
Er is vast iemand hier die dit weet. Ik las vroeger een of andere horror/griezelboekenserie waar steeds in elk boek iemand uit de klas (?) verdween (opgehangen aan een vleeshaak, in een ravijn gevallen). Maar ik heb geen idee meer hoe dat heette? Er zat iemand in die Jade heette en ook een tweelingā¦
En dan gaat het ineens heel snel. Echt waar.
Ik voelde me serieus een beetje voor de gek gehouden, toen twee vriendinnen zwanger bleken te zijn. We hadden best veel gesprekken gevoerd over: hoe zou het zijn als we over jaren kinderen zouden hebben, etc. Ik dacht toen echt: over een jaar of vijf. Zij achteraf niet
Was dat met zoān jaarboek aan het begin waar elke keer een stempel RIP door de persoon die overleden was werd gezet? Volgens mij is dat van R L Stein, Fear Street Seniors!
Ik had echt een hele verzameling met die boeken, echt mijn favo vroeger
Mijn buren zitten in de tuin (het is helemaal niet koud ofzo?) met een vriendin over allemaal mensen te praten, ineens zegt mijn buurman āja die van hiernaast werd een jaar lang gestalkt door een man en toen ineens waren ze samen en woonden ze ook samen en toen heeft ie zichzelf opgehangenā WAT IS DIT. Heeft iemand in mijn huis zichzelf opgehangen of hebben ze het over de andere buren (die er volgens mij veel langer wonen, die vrouw is wel alleenā¦) maar uuuuh, vind dit echt eng.
Jaa dat is t! ik las ze denk ik in het Nederlands zie ik āde laatste klasā
Mysterie opgelost nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
Ik lig nog niet op bed⦠dit is een mirakel.
Als ik met die stekertjes aan het raggen sla heb ik juist nog dagenlang een bek vol bloed, niks geen fris gevoel
Wow nu je dat zegt komen er echt vage herinneringen terug. Volgens mij had mijn moeder die boeken en las ik die altijd vroeger. Vond die echt geweldig.
Aah, ja ik werd ook weer helemaal blij toen ik dit las!
Jezus mijn schoonmoeder had net even de bitch opmerking of ik mijn werk niet even kon afzeggen morgen zodat ik bij hun kon blijven. Klinkt misschien niet kut op zichzelf, maar ze oordeelt altijd zo erg over hoeveel ik werk en haar eigen zoon is natuurlijk geweldig
Ik denk al vanaf ik klein ben dat ik op mn 23e zal overlijden. Toen leek dat heel ver weg maar nu is het super dichtbij. Hoewel het een stom hersenspinsel van een klein kind is moet ik er soms toch wel aan denken. Hopelijk kan ik niet de toekomst voorspellen.
Ik heb dat met 39.
Hoe oud ben je nu?
Ik ben net 22 geworden. Hoe lang moet jij nog voor de 39?
Gelukkig nog 12 jaar.
Als ik 39 word ga ik een groot feest geven.
Ik hierdoor had het me niet meer gerealiseerd