Wat je even kwijt wilt #10

Haha ik geef op mn 24e verjaardag een groot feest voor het overleven. Ben toch bang dat ik dat jaar wat huiveriger ga leven en dat zou ik zonde vinden.

Waarom moet ik altijd zo vaak pissen van alcohol :persevere::persevere::persevere:

1 like

Is toch sowieso een rare opvatting, dat je je werk wel even zou kunnen afzeggen?

En raar dat zij daar een oordeel over heeft, dat is aan jou en eventueel tussen jou en je vriend.

Dan gaat je titel wel kloppen ^^

2 likes

Ik weet niet waarom het zo is (ik denk op basis van locatie?)
Maar je kan lang:en achter je zoekopdracht zetten en dan zoekt hij alleen Engelstalig. Volgens mij kan je ook ergens filteren dat het ook echt uit Amerika moet komen.

1 like

Ik heb vandaag mn zomer dekbed verwisseld voor mn herfst dekbed en ik lig nu zooo lekker in mn deken gerold in bed. Ben echt helemaal tevreden hiermee.

6 likes

Nee?

Nee, maar Gerrit Hiemstra belde net om te zeggen dat het koud is.

Kan iemand even met Peter Kuipers Munneke mailen voor een bevestiging?

2 likes

Oh wow thanks, echt fijn dat je dit zegt!! Had dat echt niet in de gaten toen ik een teen buiten het dekbed stak, hij is er denk ik af gevallen.

5 likes

Deze oma is aangeschoten van 2 gin-tonics en zit zich in de tram te ergeren aan de jeugd die luidruchtig en asociaal doet.

Pff ik ben echt oud aan het worden. Verheug me zo op het gevoel van de dekens over me heen

Edit: oh en mijn haar zit goed vandaag, het is eigenlijk zonde dat ik zo ga slapen

7 likes

Ik wil je graag even herinneren aan je ‘ik ben zonder jas naar buiten gegaan’-post van vanochtend. Denk de volgende x dat je naar buiten gaat aan hoe je arme teen zich nu voelt.

4 likes

Oja bedankt, morgen neem ik maar wel een jas mee denk ik, het is 6 graden als ik weg moet. :sob:

1 like

Ik heb vanmiddag de verwarming aangezet. Echt de beste beslissing van de week. Vriend en ik zijn net bevroren teruggekomen van een feestje en staan nu aan de badkamervloer te voelen omdat het zo lekker warm is😂

7 likes

535b8d01d944a

24 likes

OMG! Ik wil jou nomineren voor een nog nader te bepalen prijs. Thanks! Ik wist dat niet!

Nog een gin tonic en tram terug richting een stad? :wink:

Haha omg ja zo lig ik er precies bij!

1 like

Ja :disappointed:

Ik vind het nieuwe album van Willem van de Opposites zooo fantastisch goed

4 likes

Heb ooit een aflevering van Dr. Phil gezien waarin hij een stel heel belerend toesprak over het feit dat ze apart slapen omdat een van de twee snurkt. Slecht voor je huwelijk en relatie bla bla. Nou, elke nacht die stress en een slaaptekort is vast ook geen pretje :sleepy:

4 likes