Om 6 uur gaat de wekker voor weer mn eerste werkdag. Ik heb dr buikpijn van en lig al n uur wakker
Prut. Moet over een halfuur weg voor weer een werkdag van 9 uur, maar verdraai net keihard mijn nek. Kan mijn hoofd en linkerschouder niet bewegen en het doet echt goed pijn. Moet de hele dag kleren tillen en alles tellen (inventarisatie) en dan ook op hele hoge en lage plekken. Weet niet hoe ik dit ga doen
Ik hoop dat je nog een beetje geslapen hebt. Heel veel succes vandaag!
Een half uur . Duik vanmiddag voordat ik mn kind moet ophalen nog wel 2 uur mn bed in
HELP ik heb een bankstinkdag.
Wat ga ik vandaag vreten? Heb echt geen inspiratie.
Voor in de winter periode?
Het is kwart over 7
Haha ik bedoel de hele dag. Ontbijt lunch snacks. Ga zo boodschappen doen.
Haha maar dat je nu al weet dat het een bankhangdag wordt. Vond ik grappig. Als ik vrij was, zou ik lekker tot 9 of 10 uur blijven liggen
Kinderen haha. Het is ook mijn eerste bankdag in ruim een jaar want heb vakantie en zij gaan naar de opvang. Dus kijk ook al een jaar ofzo naar deze dag uit.
Ik zit nu in Milaan en mān vriend heeft āmaarā 950 volgers net geen gratis gerecht
Haha denk niet dat ie blij wordt als ik die hier neer zet
Haha herkenbaar, die van mij graaft soms alsof ie aan de andere kant van de aarde uit wil komen.
Enjoy momma! Voor lunch soep en tostiās hmmm
Ja maar met waaaaat
Omg ik luisterde net per ongeluk kerstmuziek
No such thing as per ongeluk! What the heart wantsā¦
Nee het was een nummer in een lijst op Spotify. Haat kerst maar kerstmuziek nog meer.
Ow sh*t, niks gezegd!