Wat je even kwijt wilt #10

'Tis the season to lig in bed en laat scheetjes onder de dekens om vervolgens ongegeneerd te ruiken :exploding_head:

3 likes

Ja hešŸ˜ Ik werd er zelfs emotioneel van, wat een held.

1 like

Ja niet dus.
Mijn ex snurkte en echt keihard ook (kon m in andere kamers nog horen) en ook nog en in alle mogelijke houdingen. Wij sliepen eigenlijk niet samen. Ik heb oordoppen geprobeerd maar ik werd ook daar gewoon doorheen wakker van zijn gesnurk. Ben wel een moeilijke/lichte slaper. Hij heeft ook zon bitje geprobeerd en dat werkte goed maar dat vond ie niet lekker zitten en deed ie halverwege de nacht weer uit en dan werd ik alsnog wakker. Toen dacht ik, nou vrind, als jij niet een beetje discomfort er voor over hebt om met mij te slapen, dan ik ook niet. Dus toen sliepen we apart. Vond ook toen we apart woonden het eigenlijk gewoon fijner als hij thuis ging slapen, vooral als is gedronken had. Snurken is zoooo irritant en zo frustrerend.

2 likes

Ja dit zal je net zien natuurlijk. Mn zusje was wezen stappen en dr huissleutel vergeten. Dus die ben ik net wezen brengen. Waarvoor ik dus mijn bed uit moest.
Ik hoop zo dat deze grotezuskarmapunten het waard waren.

2 likes

Blijven schoppen en duwen en wakker maken. En dan hoop ik altijd dat ie me zo irritant vindt dat hij uit ellende maar in een andere kamer gaat slapen :sweat_smile:

Val je eindelijk in slaap…snurkt ie je weer wakker. Niet te doen. Toen ik nog werkte en om 06.30 op moest, ging ik zelf weleens in de andere kamer slapen. Nu kan ik gelukkig dutjes overdags doen dus is het minder erg als hij me wakker snurkt.

1 like

Godver ik wilde haar huis met de nachtbus maar stond aan de verkeerde kant van de straat dus zag m vrolijk voorbij rijden. Nu nog een halfuur wachten :angry:

Pfff leuk zo’n kind wat denkt, ja weetje we gaan eens wakker zijn en niet meer slapen :sleeping:

Ik heb nou niet het gevoel dat ik een uur langer heb geslapen…

4 likes

Haha ja vaak! Love deze!

Weet niet welke vrachtwagen vannacht over me heen is gereden.
Allememaggies.

5 likes

Pff, ben voor 6 uur opgestaan, op een zondag, zodat ik de snelle trein nemen kan. (de trein die ik nu heb duurt 1.45 en de latere opties allemaal langer) maar nu ben ik dus straks 1,5 uur te vroeg. En ik dacht, dan ga ik wel een lekker stuk wandelen, maar het is 6 graden en het regent…
Had dus net zo goed de trein die 3 uur duurt kunnen nemen… (of meer betalen, dan had het slechts 1 uur geduurd, maar dan ook 30 euro enkele reis meer gekost)

Maar goed, straks wel lekker vegan brunchen met vrienden die ik al een tijd niet heb gezien (en hun beide kindjes):heart_eyes:

3 likes

Wat is dat? En waarom?

Mijn kuit is verkrampt en het doet echt pijn. Ben er wakker van geworden. Straks maar even foam rollen.

Ik was helemaal verward toen ik wakker werd want het was licht en nog maar half 8? En toen besefte ik me dat de klok verzet is :sweat_smile:

Oooh jongens, ik heb een kater.
Van nooit drinken naar 2 dagen achter elkaar heel veel is echt geen verstandig plan :tired_face:

Ik besef me dit door jouw post. Ik denk al waarom ben ik zo vroeg wakker :joy:

1 like

Hoezo een uur langer slapen. Ik ben gewoon een uur eerder wakker hoor.

2 likes

Haha echt hè. Ik was helemaal gedisoriënteerd :flushed:

Ik heb thermo kleding aan en snap niet waarom ik naar buiten ga :cold_face:

Wat moet ik me voorstellen bij het inlopen van dr Martens? Ik lees namelijk overal dat het een hel is maar hoe erg kan het zijn als je sokken draagt?