Wat je even kwijt wilt #10

Haha ja vaak! Love deze!

Weet niet welke vrachtwagen vannacht over me heen is gereden.
Allememaggies.

5 likes

Pff, ben voor 6 uur opgestaan, op een zondag, zodat ik de snelle trein nemen kan. (de trein die ik nu heb duurt 1.45 en de latere opties allemaal langer) maar nu ben ik dus straks 1,5 uur te vroeg. En ik dacht, dan ga ik wel een lekker stuk wandelen, maar het is 6 graden en het regent…
Had dus net zo goed de trein die 3 uur duurt kunnen nemen… (of meer betalen, dan had het slechts 1 uur geduurd, maar dan ook 30 euro enkele reis meer gekost)

Maar goed, straks wel lekker vegan brunchen met vrienden die ik al een tijd niet heb gezien (en hun beide kindjes):heart_eyes:

3 likes

Wat is dat? En waarom?

Mijn kuit is verkrampt en het doet echt pijn. Ben er wakker van geworden. Straks maar even foam rollen.

Ik was helemaal verward toen ik wakker werd want het was licht en nog maar half 8? En toen besefte ik me dat de klok verzet is :sweat_smile:

Oooh jongens, ik heb een kater.
Van nooit drinken naar 2 dagen achter elkaar heel veel is echt geen verstandig plan :tired_face:

Ik besef me dit door jouw post. Ik denk al waarom ben ik zo vroeg wakker :joy:

1 like

Hoezo een uur langer slapen. Ik ben gewoon een uur eerder wakker hoor.

2 likes

Haha echt hè. Ik was helemaal gedisoriënteerd :flushed:

Ik heb thermo kleding aan en snap niet waarom ik naar buiten ga :cold_face:

Wat moet ik me voorstellen bij het inlopen van dr Martens? Ik lees namelijk overal dat het een hel is maar hoe erg kan het zijn als je sokken draagt?

Van een vriendin van me weet ik dat zij (ook met sokken) onwijze blaren kreeg. Volgens mij duurde het een maand voor ze die schoenen normaal aan kon doen!

1 like

Oh maar dit is toch heerlijk weer, ik kan genieten van 30 graden hoor maar dit vind ik het ideale winterweer. Beetje vroeg voor winters weer misschien, maar ik ben allang blij dat het niet regent. Koud, zon: ik ga zo douchen en ontbijten en een stuk wandelen!

10 likes

Ik wist niet dat het zo koud was
Had geen handschoenen aan op de fiets en ik heb het geweten :sweat_smile:

ok welke oplossing stelt hij voor?

2 likes

Ik wil eigenlijk gaan hardlopen, maar ik zit ook wel lekker onder mijn dekentje op de bank. Hou niet van midden op de dag lopen, dus als ik wil moet ik zo wel gaan. Maar ik heb nu even geen schema en weet niet (als ik ga) wat voor afstand ik wil lopen…

Nooit

2 likes

Ik ben m’n trouwring kwijt? Werd wakker zonder ring om m’n vinger maar hij ligt nergens in bed? Loop overal te zoeken maar weet echt niet waar ie zou kunnen zijn.

Durf ik dit echt zeggen tegen een dokter… :sweat_smile: Ik had vroeger wekelijks oorontstekingen, tot mijn moeder ergens hoorde dat je een ajuin in je oor moet steken! Vanaf toen nooit meer gehad in ieder geval.

2 likes