Wat je even kwijt wilt #10

Dit verschilt volgens mij zo erg per persoon. Ik heb vier paar Dr Martens en nog nooit ergens last van gehad.

1 like

Gisteravond met m’n vriend een avondexcursie gehad in een bos onder leiding van een gids en het was best interessant en ik vond het ook leuk om te doen, een keer wat anders. Maar gods allejezus, wat was het koud!!

4 likes

Ik woon niet in Nederland, maar hier regent het dus. Ik heb echt zin om helemaal niks te doen maar er zijn vrienden op bezoek dus ja.

Voor het eerst sinds maart toch maar weer eens de verwarming aangezet. Mijn vriend en ik rekken het altijd zo lang mogelijk om de verwarming niet aan te zetten, maar het was deze ochtend 15 graden in de woonkamer dus toch maar eens gedaan.

2 likes

Ik wil dezeee
Maar totaal niet nodig maarja he wat wel?!

28 likes

Kan het ook niet ontstekingsremmend werken?

Ik heb de mijne ook nog niet aan en vraag me wel af hoeveel langer ik hier nog mee kan wachten. Zonder verwarming maar wel kou is ook niet goed voor het huis toch?

Ja ik hakte dus die ui wel helemaal fijn, dan in een zakdoek doen zodat er toch wat ā€˜sap’ in je oor komt, haha. Okee, al is het eerder een placebo of gewoon puur toeval, ik wil het toch niet loslaten. :grinning:

Veel beterschap in ieder geval.

1 like

Ik woon vlakbij m’n werk en in het weekend worden er weleens cursussen gegeven, nu had iemand mij geappt of ik kon komen, want de deur ging niet open. Maar eerst lag ik nog te slapen en heb pas een uur later terug geappt of het al was gelukt, want had echt geen zin om te komen. Gelukkig was het al opgelost :smiley:

1 like

Ik heb een best wel dure bikini van hunkelmoller, 5 keer aangehad en nu liggen de beugels er al uit :sob:

1 like

Oeh ik vind deze wel echt super mooi. Prijzig?

1 like

Ik ben vannacht (dronken) van mn fiets gevallen omdat ik te sloom fietste hahahaha

18 likes

Ik vind zondagochtenden zo fijn. Haast niemand op straat, doodse stilte. Kan daar echt van genieten op een of andere manier

8 likes

Terug naar de winkel? In mijn ervaring zijn ze wel welwillend daar!

Ps. ā€œWELKOM BIJ HUNKEMOLLER!!!@!!!ā€

5 likes

100,- dus valt mee…

2 likes

Ik zeg doen!

1 like

Ben er nog soms, maar het voelt zo random om posts te plaatsen (onzinnig) en het voelt ook gek om te reageren op anderen (onnodig). Het is lastig als je een tijd bent weggeweest, voel me een indringer en het voelt alsof ik veel heb gemist ofzo.
Maar ik vind het zo beter dan eerst, toen ik het forum altijd bijhield en niks miste.

3 likes

Ik moest vanochtend krabben. Ik verlang nu alweer naar de zomer

Want? In de zomer heb je minder jeuk?

Oke flauw hehe

19 likes

Hahahahaha zo slecht

1 like