Wat je even kwijt wilt #10

Van een vriendin van me weet ik dat zij (ook met sokken) onwijze blaren kreeg. Volgens mij duurde het een maand voor ze die schoenen normaal aan kon doen!

1 like

Oh maar dit is toch heerlijk weer, ik kan genieten van 30 graden hoor maar dit vind ik het ideale winterweer. Beetje vroeg voor winters weer misschien, maar ik ben allang blij dat het niet regent. Koud, zon: ik ga zo douchen en ontbijten en een stuk wandelen!

10 likes

Ik wist niet dat het zo koud was
Had geen handschoenen aan op de fiets en ik heb het geweten :sweat_smile:

ok welke oplossing stelt hij voor?

2 likes

Ik wil eigenlijk gaan hardlopen, maar ik zit ook wel lekker onder mijn dekentje op de bank. Hou niet van midden op de dag lopen, dus als ik wil moet ik zo wel gaan. Maar ik heb nu even geen schema en weet niet (als ik ga) wat voor afstand ik wil lopen…

Nooit

2 likes

Ik ben m’n trouwring kwijt? Werd wakker zonder ring om m’n vinger maar hij ligt nergens in bed? Loop overal te zoeken maar weet echt niet waar ie zou kunnen zijn.

Durf ik dit echt zeggen tegen een dokter… :sweat_smile: Ik had vroeger wekelijks oorontstekingen, tot mijn moeder ergens hoorde dat je een ajuin in je oor moet steken! Vanaf toen nooit meer gehad in ieder geval.

2 likes

Dit verschilt volgens mij zo erg per persoon. Ik heb vier paar Dr Martens en nog nooit ergens last van gehad.

1 like

Gisteravond met m’n vriend een avondexcursie gehad in een bos onder leiding van een gids en het was best interessant en ik vond het ook leuk om te doen, een keer wat anders. Maar gods allejezus, wat was het koud!!

4 likes

Ik woon niet in Nederland, maar hier regent het dus. Ik heb echt zin om helemaal niks te doen maar er zijn vrienden op bezoek dus ja.

Voor het eerst sinds maart toch maar weer eens de verwarming aangezet. Mijn vriend en ik rekken het altijd zo lang mogelijk om de verwarming niet aan te zetten, maar het was deze ochtend 15 graden in de woonkamer dus toch maar eens gedaan.

2 likes

Ik wil dezeee
Maar totaal niet nodig maarja he wat wel?!

28 likes

Kan het ook niet ontstekingsremmend werken?

Ik heb de mijne ook nog niet aan en vraag me wel af hoeveel langer ik hier nog mee kan wachten. Zonder verwarming maar wel kou is ook niet goed voor het huis toch?

Ja ik hakte dus die ui wel helemaal fijn, dan in een zakdoek doen zodat er toch wat ā€˜sap’ in je oor komt, haha. Okee, al is het eerder een placebo of gewoon puur toeval, ik wil het toch niet loslaten. :grinning:

Veel beterschap in ieder geval.

1 like

Ik woon vlakbij m’n werk en in het weekend worden er weleens cursussen gegeven, nu had iemand mij geappt of ik kon komen, want de deur ging niet open. Maar eerst lag ik nog te slapen en heb pas een uur later terug geappt of het al was gelukt, want had echt geen zin om te komen. Gelukkig was het al opgelost :smiley:

1 like

Ik heb een best wel dure bikini van hunkelmoller, 5 keer aangehad en nu liggen de beugels er al uit :sob:

1 like

Oeh ik vind deze wel echt super mooi. Prijzig?

1 like

Ik ben vannacht (dronken) van mn fiets gevallen omdat ik te sloom fietste hahahaha

18 likes