Zo fijn is dat!! Ik heb gisteren alleen 1 nieuwe kussenhoes en 2 kaarsenhouders gekocht en daar zat ik ook al van te genieten haha!
Ach ja, wie het kleine niet eert he.
Ik geniet intens van Rupaulās Drag Race
Ik heb vorige week de broodbakmachine van mān buurvrouw overgenomen (ze had hem op straat gezet met wat andere spullen en een briefje met āgratis meenemenā) en nu ben ik dus brood aan het bakken, voelt echt zondags en gezellig (al is het in een apparaat).
Als iemand nog fijne broodreceptjes heeft hoor ik het graag 
Hoe heet dit model?
mooi!
heb geen recept zelf maar lijkt me wel eens leuk om een briochebrood te maken, eens wat anders dan je basic volkoren/wit brood.
Zo hallo, Michael Buble Carpool Karaoke gaat over zijn zieke zoontje en het is echt heel mooi hoe hij erover vertelt. Tranen in mān ogen
m2k tekno!
Nu ik hier toch ben: zijn hier ook mensen die zo vaak ziek zijn? Nu had ik vorige week twee dagen verhoging, en nu gewoon wƩƩr. Ik eet vrij gezond (ok suikerinname kan denk ik iets minder, maar qua vitamines en mineralen etc zit het wel goed) en ik slaap ook genoeg, vind het heel irritant worden nu. Dat onfitte gevoel steeds. Wat doe ik er aan 
Al veel gedaan op deze dag:
Gedoucht
Getankt
Boodschappen gedaan
Kamer opgeruimd
Bedacht wat ik vanavond ga eten
Zus geholpen met haar huiswerk
Lekker productief wel op zich
Oh pfoeh, dat weet ik niet zo goed. Logischerwijs zou ik wel denken dat het minder voor je gezondheid kan zijn. Of het echt slecht is voor de meubels en dergelijke weet ik niet.
Inmiddels weer 20 graden hier in huis en dat voelt wel heerlijk <3
Echt de perfecte zoon/partner/vader/alles. Zegt hij hierin ook iets over de ārumourā dat 'ie gaat stoppen met zijn muziekcarriĆØre?
Ja ik heb dit dus ook al drie weken, wordt er echt helemaal gek van ben echt bang dat er iets mis is
Ah irritant hĆØ! Als er iets mis is, dan moet het echt flinke koorts zijn geloof ik (in aanvallen bijvoorbeeld). Volgens mij wijst verhoging niet echt op een onderliggend iets, maar op een lage weerstand. Waar ik dus heel gek van word :@ Ik wil fit zijn!
Update: ik heb m gevonden, had gisteren onder de douche een scrub-handschoen gebruikt, daar was ie in blijven zitten 
Ik vind de hele functie āschermtijdā op je iphone zoooo confronterend.
Echt, so many hours doing nothing.
Hoeveel heb je per dag gemiddeld?
He ik ervaar echt even een geluksmomentje nu. Niet een direct aanwijsbare reden, maar eigenlijk gewoon heel veel redenen.
Ik heb het uitgezet hoor, ookal weet ik dat ik teveel op dat ding zit.
Ja en hij zingt ook nog eens heel fijn leuke kerstliedjes, haha. Wat een lieve man is het inderdaad! Nee, volgens mij niet! Zou dat zo zijn? 
Hahaha, ik wil het bijna niet zeggen omdat ik me ervoor schaam. 
Maar gemiddeld bijna 4,5 uur per dag.
Met een uitschieter op donderdag, 7 uur, toen heb ik wel hele dag in het ziekenhuis gezeten omdat mijn vriend geopereerd werd. Ik had ook een boek mee dat ik niet aangeraakt heb
Edit: lelijke grammaticafout