Wat je even kwijt wilt #10

Ik vind zondagochtenden zo fijn. Haast niemand op straat, doodse stilte. Kan daar echt van genieten op een of andere manier

8 likes

Terug naar de winkel? In mijn ervaring zijn ze wel welwillend daar!

Ps. ā€œWELKOM BIJ HUNKEMOLLER!!!@!!!ā€

5 likes

100,- dus valt mee…

2 likes

Ik zeg doen!

1 like

Ben er nog soms, maar het voelt zo random om posts te plaatsen (onzinnig) en het voelt ook gek om te reageren op anderen (onnodig). Het is lastig als je een tijd bent weggeweest, voel me een indringer en het voelt alsof ik veel heb gemist ofzo.
Maar ik vind het zo beter dan eerst, toen ik het forum altijd bijhield en niks miste.

3 likes

Ik moest vanochtend krabben. Ik verlang nu alweer naar de zomer

Want? In de zomer heb je minder jeuk?

Oke flauw hehe

19 likes

Hahahahaha zo slecht

1 like

Zo fijn is dat!! Ik heb gisteren alleen 1 nieuwe kussenhoes en 2 kaarsenhouders gekocht en daar zat ik ook al van te genieten haha!
Ach ja, wie het kleine niet eert he.

Ik geniet intens van Rupaul’s Drag Race

10 likes

Ik heb vorige week de broodbakmachine van m’n buurvrouw overgenomen (ze had hem op straat gezet met wat andere spullen en een briefje met ā€˜gratis meenemen’) en nu ben ik dus brood aan het bakken, voelt echt zondags en gezellig (al is het in een apparaat).

Als iemand nog fijne broodreceptjes heeft hoor ik het graag :smiley:

10 likes

Hoe heet dit model? :open_mouth: mooi!

heb geen recept zelf maar lijkt me wel eens leuk om een briochebrood te maken, eens wat anders dan je basic volkoren/wit brood.

Zo hallo, Michael Buble Carpool Karaoke gaat over zijn zieke zoontje en het is echt heel mooi hoe hij erover vertelt. Tranen in m’n ogen

1 like

m2k tekno!

Nu ik hier toch ben: zijn hier ook mensen die zo vaak ziek zijn? Nu had ik vorige week twee dagen verhoging, en nu gewoon wƩƩr. Ik eet vrij gezond (ok suikerinname kan denk ik iets minder, maar qua vitamines en mineralen etc zit het wel goed) en ik slaap ook genoeg, vind het heel irritant worden nu. Dat onfitte gevoel steeds. Wat doe ik er aan :sob:

3 likes

Al veel gedaan op deze dag:
Gedoucht
Getankt
Boodschappen gedaan
Kamer opgeruimd
Bedacht wat ik vanavond ga eten
Zus geholpen met haar huiswerk

Lekker productief wel op zich

23 likes

Oh pfoeh, dat weet ik niet zo goed. Logischerwijs zou ik wel denken dat het minder voor je gezondheid kan zijn. Of het echt slecht is voor de meubels en dergelijke weet ik niet.

Inmiddels weer 20 graden hier in huis en dat voelt wel heerlijk <3

2 likes

Echt de perfecte zoon/partner/vader/alles. Zegt hij hierin ook iets over de ā€˜rumour’ dat 'ie gaat stoppen met zijn muziekcarriĆØre?

Ja ik heb dit dus ook al drie weken, wordt er echt helemaal gek van ben echt bang dat er iets mis is