Ah irritant hè! Als er iets mis is, dan moet het echt flinke koorts zijn geloof ik (in aanvallen bijvoorbeeld). Volgens mij wijst verhoging niet echt op een onderliggend iets, maar op een lage weerstand. Waar ik dus heel gek van word :@ Ik wil fit zijn!
Update: ik heb m gevonden, had gisteren onder de douche een scrub-handschoen gebruikt, daar was ie in blijven zitten
Ik vind de hele functie ‘schermtijd’ op je iphone zoooo confronterend.
Echt, so many hours doing nothing.
Hoeveel heb je per dag gemiddeld?
He ik ervaar echt even een geluksmomentje nu. Niet een direct aanwijsbare reden, maar eigenlijk gewoon heel veel redenen.
Ik heb het uitgezet hoor, ookal weet ik dat ik teveel op dat ding zit.
Ja en hij zingt ook nog eens heel fijn leuke kerstliedjes, haha. Wat een lieve man is het inderdaad! Nee, volgens mij niet! Zou dat zo zijn?
Hahaha, ik wil het bijna niet zeggen omdat ik me ervoor schaam.
Maar gemiddeld bijna 4,5 uur per dag.
Met een uitschieter op donderdag, 7 uur, toen heb ik wel hele dag in het ziekenhuis gezeten omdat mijn vriend geopereerd werd. Ik had ook een boek mee dat ik niet aangeraakt heb
Edit: lelijke grammaticafout
Ik ben gisteren na het Halloweenhuisfeestje bij ons thuis (gewoon rustig film kijken en eten in een versierd huis, was ook heel leuk) nog onverwachts mee gegaan naar een feestje in de stad. En het was zo tof! Het was elektronisch en normaal kan ik daar net niet lekker op gaan maar dit was precies mijn sub-genre denk ik. Ik zit te klooien met m’n gezondheid en ben telkens snel moe maar hier kreeg in zoveel energie van dat ik het tot 4 uur (oude tijd) heb volgehouden. Nu kom ik net uit bed rollen en staat de oven aan om de Bueno croissants te recreëren
Ik kom met mijn schermtijd pop-up steeds op 30 minuten maar dat geloof ik eigenlijk niet.
Als ik vrij ben die dag haal ik ook de 4,5 wel, echt zo confronterend he
Als ik een werkdag heb is het meestal 1,5 uur
Mag ik een foto daarna en een review? Dit weekend gaat het hem niet meer worden voor mij want dikke pizza op gisteravond maar volgend weekend wil ik het echt maken
Ik zal het resultaat+review in het fototopic posten! Heb trouwens geen witte chocolade maar wel banketbakkersroom, leek me lekker om er iets romigs bij te hebben
Ik zit dus ook op werkdagen op ruim vier uur.
Ik heb wel een uur reistijd naar werk, en ‘s avonds naar huis en dan zit ik meestal ook op mijn telefoon.
Haha jezus, heb het gevoel dat ik me helemaal moet verdedigen
Mooi, ik zou het doen voor 100!
haha ja nouja dat reizen verklaart de boel wel op zich
ik probeer nu heel bewust om 's avonds niet de hele tijd erop te zitten en hem weg te leggen. Na 10 uur doe ik hem sowieso uit. Maar ik merk dat ik 'm zo vaak pak en ook steeds wil checken…
Ik ben blij dat ik geen iPhone heb want ik weet zeker dat ik veel te veel op mn mobiel zit.
Ik moet daar echt eens mee kappen.
Ik en een goede vriendin hebben gisteren impulsief beslist om naar Praag te gaan op basis van het aantal kattencafés daar
Of ja beter gezegd, Purrraag haha
omg nu wil ik ze ook
wel veel kattenfoto’s maken en hier delen he als je gaat