Wat je even kwijt wilt #10

Waarom zou je dat willen dan? Schoenen waarvan je van tevoren al weet dat je eerst een maand pijn gaat hebben? Dan zijn het toch per definitie geen fijne schoenen?

Ik begrijp niet wat mensen zichzelf aandoen om maar hip te zijn. Tot voor kort vond iedereen die schoenen nog lomp. Zouden mensen dat ook voor andere schoenen over hebben? Als er geen dr. Martens op stond #verhuiststilletjesnaarhetimpopulairemeningentopic

4 likes

Ik krijg eigenlijk bij alle schoenen behalve sneakers blaren, dus in mijn geval wel. Sommige schoenen krijg ik ook niet ingelopen, die verdwijnen achterin de kast en gaan uiteindelijk naar vrienden of zo’n kledingbox. Maar mijn Docs zitten inmiddels als pantoffeltjes : )

1 like

Pff ik dacht dat ik door dat extra uur lekker veel kon doen vandaag maar dat valt nog vies tegen haha.
Heb wel al 2 schoolopdrachten afgerond en boodschappen gedaan en wat opgeruimd. Maar moet om 14:40 weg en moet nog douchen, omkleden, opmaken, eten en afwassen (HEUL VEUL afwassen). ben benieuwd hoe ver ik kom haha.

De schoenen waarbij ik de meeste pijn had met het inlopen zitten nu het lekkerst. Toevallig zijn dat ook nog eens schoenen die jarenlang meegaan (waaronder Dr. Martens). Een paar dagen ā€˜pijn’ (vind het wel meevallen namelijk) heb ik daar wel voor over.
En het is niet gegarandeerd hĆØ, dat iedereen (een maand lang) last heeft met inlopen.

2 likes

Ja, als je het standaard met nieuwe schoenen hebt, dan heb je weinig opties natuurlijk. :slight_smile:

Ik heb zo’n mega kater, ik haaat dit. Wel gisteren met dansen 10000 stappen gehaald dus ik vind dat ik vandaag niet hoef te bewegen :partying_face:

4 likes

Maar je weet toch niet van te voren of je er last van krijgt? Niet iedereen krijgt last van die schoenen. En moet je ze dan maar wegdoen als je er achterkomt dat je ze toch moet inlopen?

1 like

Haha nee, natuurlijk niet! Maar bij schoenen waarvan het zo’n bekend gegeven is, zou het mij ervan weerhouden om ze te kopen.

1 like

Ja ik heb dus nooit begrepen waarom ze daar om bekend staan omdat ik bij vier verschillende paren niks gemerkt heb haha.

1 like

Ooh zo naar :frowning: Herkenbaar… bij mij gaat het vaak wel weer na een tijdje ergens even rustig te hebben gezeten. Hopelijk werkt dit bij jou ook en kun je je laatste dag daar toch fijn afsluiten!

1 like

Een vriend van me heeft gedatet (gedated?) Met iemand die ik ken en heeft na een tijdje opeens niks meer van zich laten horen. Een vriendin en ik hebben hem daar gisteren op aangesproken en nu heeft ie dit gestuurd naar dat meisje:

Echt goed van 'm!! Zouden meer mannen moeten doen als ik dat hier soms lees

61 likes

Ik vind winkelen echt niet zo leuk meer de laatste tijd sinds ik aangewezen ben op de weekenden (en weer wat dikker aan het worden ben misschien). Hooguit drie winkels, vind alles mweh, erger me kapot aan alle mensen in de stad en passen is eigenlijk al teveel moeite. Terwijl ik me doordeweeks dan weer erger aan de ene uitgelubberde bh die ik heb (that’s right, ik heb 1 bh, en daar is alle rek uit), of de twee spijkerbroeken die ik bezit.

Oke, wat een gepiep, ik ga zo nog even een rondje maken denk ik.

4 likes

Goede keuze, haha :smiley_cat:

1 like

Ik wil naar buiten, maar mijn blaar op mn hiel is open gesprongen en alle schoenen doen zo veel pijn… heb al een pleister erop maar helpt niet. What to do? :sob::sob:

Hij is al wel wat ouder, draag bijna nooit badkleding haha. Maar weet dus niet of er wat mee doen als hij al twee jaar oud is + geen bonnetje…

Zit nu heel ff alleen, verder kan ik vandaag niet echt mn eigen plan trekken. Hoop dat de tijd snel gaat.

1 like

Een woord: webshops! Gewoon comfortabel thuis passen met normaal licht, niet bezweet en zonder irritante mensen. Winkelen in de stad is kut als je je er zo van gaat voelen.

1 like

Ik heb dit verhaal echt 5x moeten lezen voordat ik het begreep, want ik dacht dat die vriend het liet afweten bij jullie, maar je bedoelt dus die date? Dat dat ineens doodliep en daar biedt hij zijn excuses voor aan? Echt netjes. Hopelijk staat hij er voortaan wel bij stil. :clap:t4:

Dat is me door alle ergernis ontschoten helaas

Maar het sloeg nergens op :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik moet overleggen met mijn broer over het avondeten, maar hij slaapt nog. Hij is niet eens uit geweest gisteren Ʃn heeft een extra uur gehad vannacht. Echt hoe??!!