Ja ik heb dus nooit begrepen waarom ze daar om bekend staan omdat ik bij vier verschillende paren niks gemerkt heb haha.
Ooh zo naar
Herkenbaar… bij mij gaat het vaak wel weer na een tijdje ergens even rustig te hebben gezeten. Hopelijk werkt dit bij jou ook en kun je je laatste dag daar toch fijn afsluiten!
Een vriend van me heeft gedatet (gedated?) Met iemand die ik ken en heeft na een tijdje opeens niks meer van zich laten horen. Een vriendin en ik hebben hem daar gisteren op aangesproken en nu heeft ie dit gestuurd naar dat meisje:
Echt goed van 'm!! Zouden meer mannen moeten doen als ik dat hier soms lees
Ik vind winkelen echt niet zo leuk meer de laatste tijd sinds ik aangewezen ben op de weekenden (en weer wat dikker aan het worden ben misschien). Hooguit drie winkels, vind alles mweh, erger me kapot aan alle mensen in de stad en passen is eigenlijk al teveel moeite. Terwijl ik me doordeweeks dan weer erger aan de ene uitgelubberde bh die ik heb (that’s right, ik heb 1 bh, en daar is alle rek uit), of de twee spijkerbroeken die ik bezit.
Oke, wat een gepiep, ik ga zo nog even een rondje maken denk ik.
Goede keuze, haha 
Ik wil naar buiten, maar mijn blaar op mn hiel is open gesprongen en alle schoenen doen zo veel pijn… heb al een pleister erop maar helpt niet. What to do? 

Hij is al wel wat ouder, draag bijna nooit badkleding haha. Maar weet dus niet of er wat mee doen als hij al twee jaar oud is + geen bonnetje…
Zit nu heel ff alleen, verder kan ik vandaag niet echt mn eigen plan trekken. Hoop dat de tijd snel gaat.
Een woord: webshops! Gewoon comfortabel thuis passen met normaal licht, niet bezweet en zonder irritante mensen. Winkelen in de stad is kut als je je er zo van gaat voelen.
Ik heb dit verhaal echt 5x moeten lezen voordat ik het begreep, want ik dacht dat die vriend het liet afweten bij jullie, maar je bedoelt dus die date? Dat dat ineens doodliep en daar biedt hij zijn excuses voor aan? Echt netjes. Hopelijk staat hij er voortaan wel bij stil. 
Dat is me door alle ergernis ontschoten helaas
Maar het sloeg nergens op 
Ik moet overleggen met mijn broer over het avondeten, maar hij slaapt nog. Hij is niet eens uit geweest gisteren én heeft een extra uur gehad vannacht. Echt hoe??!!
Haha ja oeps ik zie nu hoe jij het eerst las, maar hij negeerde dat meisje waarmee hij een date had inderdaad, niet ons!
Fijn hoor. Krijg morgen nieuwe winter banden, rij ik vandaag mijn achterband lek. Heerlijk
Kutzooi. Sta even lekker te janken naast de kant van de weg
Dankjewel! Mwah, dit soort dingen moet ik gewoon niet meer doen haha. Lekker thuisblijven voortaan.
Oh het mag ook wel vanaf nu hoor dan!
Binnenpretje?
Edit: wat een raar woord eigenlijk en ik bedenk me nu dat je een binnenpretje alleen met jezelf hebt.
Ik ben ergens zó teleurgesteld in 2 vriendinnen van mijn moeder. Ze is dalijk 4 jaar dood en toen ze dood ging was het we zijn er voor je en blabla. En nu… Ik hoor helemaal niets meer van ze. Zelf zocht ik steeds contact maar nu ben ik er ook een beetje klaar mee. Vind het gewoon zó jammer. Dat was nog een stukje van mijn moeder wat ik had en het lijkt gewoon alsof ik haar nu echt ‘kwijt’ ben.