Wat je even kwijt wilt #10

Haha ja oeps ik zie nu hoe jij het eerst las, maar hij negeerde dat meisje waarmee hij een date had inderdaad, niet ons!

1 like

@moderators mag ik vanaf morgenochtend 09:00 tot zondagavond 23:00 een ban?

2 likes

Fijn hoor. Krijg morgen nieuwe winter banden, rij ik vandaag mijn achterband lek. Heerlijk

Kutzooi. Sta even lekker te janken naast de kant van de weg

Dankjewel! Mwah, dit soort dingen moet ik gewoon niet meer doen haha. Lekker thuisblijven voortaan.

1 like

Oh het mag ook wel vanaf nu hoor dan!

Awh dahagg @anon98052296. Ik ga je wel missen hier

Binnenpretje?

Edit: wat een raar woord eigenlijk en ik bedenk me nu dat je een binnenpretje alleen met jezelf hebt.

1 like

Ik ben ergens zó teleurgesteld in 2 vriendinnen van mijn moeder. Ze is dalijk 4 jaar dood en toen ze dood ging was het we zijn er voor je en blabla. En nu… Ik hoor helemaal niets meer van ze. Zelf zocht ik steeds contact maar nu ben ik er ook een beetje klaar mee. Vind het gewoon zó jammer. Dat was nog een stukje van mijn moeder wat ik had en het lijkt gewoon alsof ik haar nu echt ‘kwijt’ ben.

3 likes

Herkenbaar dit. Al die drukte in de weekends, vieze pashokjes, winkelpersoneel dat iets van je moet, parkeergezeik, the list goes on and on.
Ik bestel gewoon zo goed als alles online tegenwoordig. Na een tijdje weet je wel welke merken bij je passen en wat je maat meestal is.

En ik vind er eigenlijk ook niks mis mee om maar een paar kledingstukken van een bepaald type te hebben. Ik heb ook maar 3 broeken en dat gaat prima.

1 like

@Lula ik ben bang dat je mijn titel dadelijk moet veranderen naar plast in de auto

3 likes

Waarom ben ik ook zo nieuwsgierig, dat is niet altijd goed.

Ik ben met mijn neefje van bijna 3 naar zon indoor speeltuin geweest. Heel leuk maar ik moest dus mee het parcours af om te helpen, ik ben kapot! Klimmen, kruipen, omhoog, omlaag. Was gewoon een echte workout.

9 likes

Vind het altijd zo’n fijne dag, als de klok een uur terug moet.
Ik was vanochtend om half 8 nieuwe tijd al buiten voor een ochtend wandeling. Heerlijk :smiley:

7 likes

@vitaminwater Wat naar :frowning: dikke knuffel!

@GEEZ :frowning: makkelijk gezegd van hen en dan nu niks nakomen. Begrijpelijk dat je er klaar mee bent na vele malen contact onderhouden van jouw kant. Het moet van 2 kanten komen, maar dat maakt het niet minder moeilijk. Kus <3

2 likes

Mijn ex heeft een ander en dat doet wel eventjes pijn.

2 likes

pff wat heftig en naar dat ze dat hebben laten gebeuren. Knuffel voor jou :heart:

1 like

Ik moet over een kwartier weg, maar kijk nog are you the one in bed. Waarom heb ik dingen gepland vandaag :thinking:

:heart::heart:

1 like

@moderators kunnen jullie @lula bannen?

34 likes

:heart::heart:

1 like