Wat je even kwijt wilt #10

Ah daar kan ik ook altijd zo van balen, brood bakken is echt een kunst haha. Hopelijk smaakt het goed. Had nog nooit van pompoenbrood gehoord, maar het klinkt vet lekker! Ik ga eens een recept opzoeken denk ik :jack_o_lantern:

1 like

Lekker niet - faber yayo en willem de bruin . Blijft een lekker lied. Echt mn lijflied haha

1 like

Hug :heart:

1 like

Vriendin van me is gister bevalken van een zoontje.
Stuurde haar vandaag een berichtje om te vragen hoe de eerste nacht was.
Appt ze terug dat het een lastig nachtje was maar dat het nu wel goed ging. En of ik langs wil komen vanavond :heart_eyes:
Baby knuffelen it is!

29 likes

Dankjewel. :heart:

1 like

Dit klinkt zo fijn, ik wou dat ik ook zo’n zondag had <3

Dat was eigenlijk wel mijn plan, maar toen bleef ik veel te lang op een feestje waar ik eigenlijk maar twee uurtjes heen wilde, dronk ik te veel, bleef ik daar slapen en was ik pas vanmiddag (en brak) thuis. Soms baal ik een beetje van mezelf.

1 like

Voor mij: solonaise van faberyayo :biggrin:

4 likes

Ooh die is ook heerlijk.

Ben alleen in m’n ouderlijk huis en nu heb ik echt het gevoel dat ik stoute dingen moet gaan doen net als vroeger, roken in de tuin of bellen met vriendjes of zo… Maar ik ben gewoon braafjes aan het studeren aan de eettafel, zo saai volwassen

11 likes

Wat een ongelofelijke tyfusschijtdag

2 likes

Ah dit is echt m’n favoriete weer. Ben aan de wandel en het is zo lekker koud

4 likes

Het heeft wel weer iets. Moet er wel aan wennen. Was vannochtend aan het hardlopen en dat was echt koud.

Ik heb de komende week 3 sollicitaties en ik heb er echt zin in.

2 likes

Ze is vast veel stommer dan jij! Treat yourself well today :blush:

1 like

Haha ik hoorde zo’n gast net zeggen. ā€œ Ik hou van rode, witte, zwarte en roze nagellak op de teennagelsā€. Ok is goed. Echt die kleuren ook zo specifiek. Zou hij je naar huis sturen als je paarse of blauwe nagellak op je teennagels hebt? :scream:

6 likes
2 likes

Zou ik niet doen! Zou dan eerder gewoon niks gebruiken.

1 like

Ik wist niet dat je spierpijn kon krijgen van schilderen :flushed: Lig als een oma op de bank nu haha.
Edit: en ik moet echt even m’n energie kwijt maar hardlopen gaat serieus niet nu… Word ik oud? :joy:

Ja lijkt me heel passend na de dingen die ik vandaag gedaan heb

1 like

hahah, ik heb afgelopen dagen mijn hele huis geschilderd. Overal pijn.

1 like

Ik heb geen idee! Hij vertelde het tegen een vriend, en ik vond het grappig dat hij überhaupt daar een mening over heeft :’).

2 likes