Wat je even kwijt wilt #10

Ben alleen in m’n ouderlijk huis en nu heb ik echt het gevoel dat ik stoute dingen moet gaan doen net als vroeger, roken in de tuin of bellen met vriendjes of zo… Maar ik ben gewoon braafjes aan het studeren aan de eettafel, zo saai volwassen

11 likes

Wat een ongelofelijke tyfusschijtdag

2 likes

Ah dit is echt m’n favoriete weer. Ben aan de wandel en het is zo lekker koud

4 likes

Het heeft wel weer iets. Moet er wel aan wennen. Was vannochtend aan het hardlopen en dat was echt koud.

Ik heb de komende week 3 sollicitaties en ik heb er echt zin in.

2 likes

Ze is vast veel stommer dan jij! Treat yourself well today :blush:

1 like

Haha ik hoorde zo’n gast net zeggen. “ Ik hou van rode, witte, zwarte en roze nagellak op de teennagels”. Ok is goed. Echt die kleuren ook zo specifiek. Zou hij je naar huis sturen als je paarse of blauwe nagellak op je teennagels hebt? :scream:

6 likes
2 likes

Zou ik niet doen! Zou dan eerder gewoon niks gebruiken.

1 like

Ik wist niet dat je spierpijn kon krijgen van schilderen :flushed: Lig als een oma op de bank nu haha.
Edit: en ik moet echt even m’n energie kwijt maar hardlopen gaat serieus niet nu… Word ik oud? :joy:

Ja lijkt me heel passend na de dingen die ik vandaag gedaan heb

1 like

hahah, ik heb afgelopen dagen mijn hele huis geschilderd. Overal pijn.

1 like

Ik heb geen idee! Hij vertelde het tegen een vriend, en ik vond het grappig dat hij überhaupt daar een mening over heeft :’).

2 likes

Haha ja is het ook wel, denk dat als je die vraag zou stellen aan de gemiddelde man je als antwoord “weetikveel” krijgt. Iig niet zo specifiek.

Ik ging zo lekker op mn werk, alles ging supersnel alleen dat was dus niet handig want nu sta ik suf te wachten op degene die me komt aflossen (heb ook al extra taken gedaan maar blijf niet bezig hoor)

Hahaaa ik wilde eigenlijk beschrijven net hoe hij eruit ziet maar dat is miss een beetje raar, maar hij is volgens mij nog vrijgezel want heb al vele meisjesnamen gehoord. En dat hij z’n fiets moest ophalen bij (…) vandaag. Maar wie weet was dat gewoon voor een casual pedicure.

1 like

Ik heb het net uitgemaakt met m’n vriend en ik ben er zelf zo verdrietig om :disappointed:

4 likes

:hugs: :disappointed:

Heel veel sterkte! Lijkt me heel zwaar :kissing:

Wat verdrietig, sterkte!

Heel veel sterkte :hugs::four_leaf_clover: