Haha ja is het ook wel, denk dat als je die vraag zou stellen aan de gemiddelde man je als antwoord “weetikveel” krijgt. Iig niet zo specifiek.
Ik ging zo lekker op mn werk, alles ging supersnel alleen dat was dus niet handig want nu sta ik suf te wachten op degene die me komt aflossen (heb ook al extra taken gedaan maar blijf niet bezig hoor)
Hahaaa ik wilde eigenlijk beschrijven net hoe hij eruit ziet maar dat is miss een beetje raar, maar hij is volgens mij nog vrijgezel want heb al vele meisjesnamen gehoord. En dat hij z’n fiets moest ophalen bij (…) vandaag. Maar wie weet was dat gewoon voor een casual pedicure.
Ik heb het net uitgemaakt met m’n vriend en ik ben er zelf zo verdrietig om
Heel veel sterkte! Lijkt me heel zwaar
Wat verdrietig, sterkte!
Heel veel sterkte
Een paar dagen geleden poste ik hier over mijn pizzabroodje wat verbrand was in de oven na 6 minuten, nu ging ik net de oven voorverwarmen en na nog niet eens een minuut kwam er al rook uit. Bye oven, geen pizza meer de komende tijd Vet klote want de tv is ook stuk en ik moet eigenlijk ook een nieuwe fiets. Ik wil mijn geld niet aan dat soort dingen uitgeven, ik wil gewoon lekker winkelen
Soep met (stok)brood?
Vandaag is fotoshoot dag voor mijn konijn.
Ik haal elk jaar van die grappige hoedjes voor kerst/halloween. En nu met mijn fancy smancy camera kan dat maar 1 ding betekenen.
Sorry Gucci. Je krijgt wel een extra snoepje van me
Patat oorlog halen met een frikandel speciaal of een berehap. Krijg bijna een orgasme van het typen van dit.
Ik twijfel, na 8 jaar:
- neuspiercing uithalen
- neuspiercing houden
0 stemmers
Soms wil ik oorbellen in en dan vind ik het al snel too much met mijn neusring zeg maar.
Dan kan een knopje in je neus toch goed? Ringetje is inderdaad opvallender.
Ah dat is echt verrot. - knuffelt -
Gisteren vroeg iemand wat ik zaterdagavonden doe… en toen ik daarover nadacht kwam ik eigenlijk tot de conclusie dat ik iedere zaterdagavond op de bank of in bed lig in mijn pyjama
Ik voel me dan meteen zo’n saaie trut, want degene die het vroeg gaat iedere week op stap maarja het verschil moet er wezen
Zo, het was echt koud vandaag! Kwam ik met m’n zomerjasje aan, brr… Morgen haal ik m’n dikke ordinaire (fake) bontkraagjas tevoorschijn.
En de rest van de middag lig in bed te scrollen