Een paar dagen geleden poste ik hier over mijn pizzabroodje wat verbrand was in de oven na 6 minuten, nu ging ik net de oven voorverwarmen en na nog niet eens een minuut kwam er al rook uit. Bye oven, geen pizza meer de komende tijd
Vet klote want de tv is ook stuk en ik moet eigenlijk ook een nieuwe fiets. Ik wil mijn geld niet aan dat soort dingen uitgeven, ik wil gewoon lekker winkelen 
Soep met (stok)brood?
Vandaag is fotoshoot dag voor mijn konijn.
Ik haal elk jaar van die grappige hoedjes voor kerst/halloween. En nu met mijn fancy smancy camera kan dat maar 1 ding betekenen.
Sorry Gucci. Je krijgt wel een extra snoepje van me
Patat oorlog halen met een frikandel speciaal of een berehap. Krijg bijna een orgasme van het typen van dit. 
Ik twijfel, na 8 jaar:
- neuspiercing uithalen
- neuspiercing houden
0 stemmers
Soms wil ik oorbellen in en dan vind ik het al snel too much met mijn neusring zeg maar.
Dan kan een knopje in je neus toch goed? Ringetje is inderdaad opvallender.
Ah dat is echt verrot. - knuffelt -
Gisteren vroeg iemand wat ik zaterdagavonden doe… en toen ik daarover nadacht kwam ik eigenlijk tot de conclusie dat ik iedere zaterdagavond op de bank of in bed lig in mijn pyjama 

Ik voel me dan meteen zo’n saaie trut, want degene die het vroeg gaat iedere week op stap
maarja het verschil moet er wezen
Zo, het was echt koud vandaag! Kwam ik met m’n zomerjasje aan, brr… Morgen haal ik m’n dikke ordinaire (fake) bontkraagjas tevoorschijn.
En de rest van de middag lig in bed te scrollen 
Wordt het dan een … B-day purrty? 
@anon53054661 Wat verdrietig! Wil je er iets over kwijt? Heel veel sterkte iig!
Ah jammer, maar goed excuus om het volgend jaar weer te doen
Ik hoop dat hij een fijne verjaardag krijgt (en alvast gefeliciteerd, natuurlijk)!
Ik wissel nooit van juweel, heb een “dikker” ringetje met een frutselsluiting omdat het daar heel moeilijk genas. Ik ben dus ook bang dat als ik er wat anders in stop, het weer mis gaat. Het is dit of niks zeg maar haha.
Ik ga maar gewoon koken, want ik heb echt vet veel honger 

pfff het begint nu alweer donkerder te worden buiten.
De tijd dat ik straks alleen maar op kantoor zit terwijl het buiten licht is komt er weer aan. In het donker naar werk rijden, en in het donker weer naar huis rijden.
Daar word ik nou sip van. 

@vitaminwater Hoe is 't nu? Wat rot dat je ouders er door weinig begrip voor hadden. Hoop dat je je wat beter voelt.
@Electric een aantal weken geleden postte jij toch over de baby van je beste vriendin? Ik vroeg me af hoe het ermee gaat!
Lief dat je t vraagt! Gaat wel okee. Het einde is in ieder geval in zicht, haha. Vannacht weer lekker alleen.