Wat je even kwijt wilt #10

Wordt het dan een … B-day purrty? :drum:

@anon53054661 Wat verdrietig! Wil je er iets over kwijt? Heel veel sterkte iig!

6 likes

Ah jammer, maar goed excuus om het volgend jaar weer te doen :smiley_cat: Ik hoop dat hij een fijne verjaardag krijgt (en alvast gefeliciteerd, natuurlijk)!

1 like

Ik wissel nooit van juweel, heb een “dikker” ringetje met een frutselsluiting omdat het daar heel moeilijk genas. Ik ben dus ook bang dat als ik er wat anders in stop, het weer mis gaat. Het is dit of niks zeg maar haha.

1 like

Ik ga maar gewoon koken, want ik heb echt vet veel honger :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

pfff het begint nu alweer donkerder te worden buiten.
De tijd dat ik straks alleen maar op kantoor zit terwijl het buiten licht is komt er weer aan. In het donker naar werk rijden, en in het donker weer naar huis rijden.

Daar word ik nou sip van. :sleepy::pensive:

5 likes

@vitaminwater Hoe is 't nu? Wat rot dat je ouders er door weinig begrip voor hadden. Hoop dat je je wat beter voelt.:heart:

1 like

@Electric een aantal weken geleden postte jij toch over de baby van je beste vriendin? Ik vroeg me af hoe het ermee gaat!

Lief dat je t vraagt! Gaat wel okee. Het einde is in ieder geval in zicht, haha. Vannacht weer lekker alleen.

1 like

Ik vind het echt niks aan dat het nu al donker begint te worden.

5 likes

Ik heb nooit koude handen maar nu wel… this is the end

De kat van de buren komt hier nu sinds kort voor ons raam zitten mauwen en ik vind het zo aandoenlijk. Wil ‘m bijna naar binnen halen maar dat maakt het vast niet beter, plus m’n eigen kat kijkt haar maar raar aan.
Maar KIJK DAN, hoe schattig. Misschien heb ik ‘m al wel plakjes ham gevoerd.

57 likes

Wat een schatje zeg.
Wel wil ik je meegeven dat het best vervelend voor de eigenaren kan zijn als ze elders gevoerd worden. Katten kunnen hierdoor bijna niet meer thuis komen. (ookal is ze van de buurvrouw).

5 likes

@lovewarrior of misschien is ie wel allergisch voor dingen, je weet het nooit

Wel een lief hoofdje zeg :o

1 like

‘Gewoon’ een schijtdag haha. Had vandaag eigenlijk vrij, maar moest werken omdat collega ziek is. Werk nu 7 dagen achter elkaar. + ben vanochtend door mijn rug gegaan en kan gewoon niet meer bukken. + kwam op werk en mijn panty scheurde.

• heb vorige week een houten tafel op mijn kuit gehad en daardoor heb ik al hele week pijn aan mijn been. Niet heel chill als je staand werkt.

Het is meer een samenloop van omstandigheden :stuck_out_tongue:

1 like

Holy shit ik voel het hier. Wat een plek! Hoop dat ie snel wegtrekt, pijnlijk man :(. En dat morgen een betere dag is!

1 like

Gvd moest in een spoiler. Komt vanaf mijn laptop wel hahaha

Ah de buurvrouw weet ervan hoor dat ik dat doe haha. Ze zijn niet heel veel thuis dus ze zegt ook ‘neem haar maar in huis hoor’, maar goed, dan ziet ze die kat nooit meer en zit ik met twee katten haha

1 like

Ik moest net bijna janken omdat ik apenstaartje zo’n ontzettend schattig fenomeen vind en dat het zo goed past, de a met een staartje. Ik ben een beetje verwonderd door de perfectie ervan. Dus toen heb ik Clue geopend om te kijken waar ik ben in mijn cyclus. Je raadt het al. Het einde.

53 likes

Ah, ik duim voor een beter dag vooor je morgen @Trenchcoat

Mijn eten was niet lekker… en ik had nog zo mn best erop gedaan. En de banaan die ik erna at was ook al niet lekker.
Misschien ligt t wel aan mij :frowning:
Ik ga voor een nieuwe poging met een mandarijn.

Dadelijk wel lekker bijkletsen met een vriendin. :smile:

3 likes

Ik was met mijn vriend bij een evenement als VIP gast en we konden daardoor onbeperkt patat en snacks halen bij zo’n kraam. We hebben ons echt misdragen en veel te veel frituurvoer gegeten. Ik voel me nu vies en voldaan tegelijk.

27 likes