Ik heb straks nachtdienst en heb misschien een halfuurtje kunnen slapen van tevoren. Leuk weetje: ik ben erg gesteld op mijn ritme en ik functioneer slecht op weinig slaap, dus dat wordt afzien 
I feel you. Dinsdag ook weer nachten en ik trek ze ook niet zo goed.
Ik ben echt trots op mezelf. Negeer mijn ouders als 4 dagen, ik neem ze veel dingen kwalijk en dat kwam tot ontploffing in een ruzie die over iets totaal anders ging.
Maar vandaag ging mijn band dus lek maar heb het helemaal zelf opgelost zonder hen te bellen oid. Normaal zou ik ze gebeld hebben en dat zou dan later weer tegen me gebruikt worden.
Ik zit hormonaal in de knoop vandaag, baal van mijn niet bestaand liefdesleven dus hoe pak ik dit aan?
Door all you need is love te kijken…top plan.
Wat is hét recept voor de perfecte mugcake?
Ja echt prachtig inderdaad 
Super fijn dat het beter gaat! Wel heftig dat zo’n klein kindje al die dingen moet doorstaan. Sterkte nog de komende tijd.
Jaaaaaaa je bent er weer! Hoop dat alles goed met je gaat lieve Njime 
Nee, want dan heb je geen tijd meer voor ons. 
Ik hou van grote oorringen en ik vind eigenlijk ook dat het wel goed bij me past, maar ik kreeg afgelopen week een opmerking dat mijn “gezichtje” er bijna doorheen kon. Ik vond dat zo raar en viezig klinken. Nu liggen ze op een nachtkastje en ga ik die dingen bijna haten. Stom 
Gezichtje is echt een heel vies woord ja. 
Ik zat net een programma te kijken over een experiment om een klas genderneutraler te maken en ik moest bijna janken. De kinderen hadden verpakkingsloos speelgoed gehad en er was een jongetje die zijn zelfgemaakte beer helemaal geweldig vond. Zo mooi.
Ik dacht dat je dit zei door dat je reageert op een post met “Soesterduinen” dus ik dacht huh heb ik wat gemist en ligt dat bij Rotterdam. Maar nee. Waarom Rotterdam vibes bij dat natuurgebied? 
Ik erger me zo aan mezelf, probeer al meerdere dagen aan scriptie te werken en ik blijf het gevoel houden dat ik morgen/in de toekomst heeeel productief ga zijn en dit allemaal zo doe. IT never happens🙁 en Dan heb ik weer tijd verspild door halfslachtig er een beetje naar staren
Plus dat ik zo ook niet echt aan ontspanning toekom
Heeft iemand misschien nog een kortingscode voor zalando die ze niet gebruiken?
Gezichtje pfff
heeeeel erg cringy!
Mijn moeder, mijn zusje en ik kijken altijd boer zoekt vrouw maar nu vroeg mijn vader of ik f1 wilde opzetten op zijn telefoon. Nu zit hij als een blij kind op de bank met oordopjes in.
Mijn moeder zit zo: 

Welk programma is dat?
No more boys and girls