Ik zei vorige week tegen m’n broertje dat ik zin heb in onze lievelingsroti en nu is hij speciaal daar aan het halen voor ons (hij woont in een andere stad)
En @Keaton en @Chief en @ladygodiva en @FrozenFlame en @Dante en @Eddie
Lief van jullie <3 ik vond het echt zo moeilijk en nu gaan er allerlei twijfels door mijn hoofd of ik er wel goed aan doe. Maar ik ben nu ook emotioneel dus ik probeer het even te laten rusten.
Jeeetje mineetje wat had ik een kater vandaag, kon echt niks anders dan stil op de bank liggen en heb lekker urenlang huilend in bad gezeten. Daarna vond ik het stom dat ik deze mooie dag aan het verpesten was, dus heb ik een enorme wandeling gemaakt. En nu heb ik eindelijk weer een beetje eetlust en voel ik me normaal yessss
Hahaha niceeee
Zometeen baby knuffelen
Ondanks dat ik pas heel laat m’n bed uit kwam toch nog lekker buiten geweest, naar de Soesterduinen Ik heb een hekel aan de herfst/winter omdat ik heel slecht tegen kou kan maar dit was toch wel erg fijn.
Mooi daar he!
Ik vind dit topic nu wel een beetje een Rotterdam-vibe hebben haha, ik associeer het er de hele tijd mee.
Okeee ik zei tegen m’n ex dat een film die ik leuk vind bijna uitkomt in de bios, zegt 'ie super casual ‘als je wilt kunnen we samen gaan?’
uhm ja dat wil ik zeker waar is m’n ring
Ik heb straks nachtdienst en heb misschien een halfuurtje kunnen slapen van tevoren. Leuk weetje: ik ben erg gesteld op mijn ritme en ik functioneer slecht op weinig slaap, dus dat wordt afzien
I feel you. Dinsdag ook weer nachten en ik trek ze ook niet zo goed.
Ik ben echt trots op mezelf. Negeer mijn ouders als 4 dagen, ik neem ze veel dingen kwalijk en dat kwam tot ontploffing in een ruzie die over iets totaal anders ging.
Maar vandaag ging mijn band dus lek maar heb het helemaal zelf opgelost zonder hen te bellen oid. Normaal zou ik ze gebeld hebben en dat zou dan later weer tegen me gebruikt worden.
Ik zit hormonaal in de knoop vandaag, baal van mijn niet bestaand liefdesleven dus hoe pak ik dit aan?
Door all you need is love te kijken…top plan.
Wat is hét recept voor de perfecte mugcake?
Ja echt prachtig inderdaad
Super fijn dat het beter gaat! Wel heftig dat zo’n klein kindje al die dingen moet doorstaan. Sterkte nog de komende tijd.
Jaaaaaaa je bent er weer! Hoop dat alles goed met je gaat lieve Njime
Nee, want dan heb je geen tijd meer voor ons.
Ik hou van grote oorringen en ik vind eigenlijk ook dat het wel goed bij me past, maar ik kreeg afgelopen week een opmerking dat mijn “gezichtje” er bijna doorheen kon. Ik vond dat zo raar en viezig klinken. Nu liggen ze op een nachtkastje en ga ik die dingen bijna haten. Stom
Gezichtje is echt een heel vies woord ja.
Ik zat net een programma te kijken over een experiment om een klas genderneutraler te maken en ik moest bijna janken. De kinderen hadden verpakkingsloos speelgoed gehad en er was een jongetje die zijn zelfgemaakte beer helemaal geweldig vond. Zo mooi.