Ik word zo emo van making a murderer. Sowieso word ik emo van onrecht maar dit is echt next next level. Vooral die Brendan die opgesloten zit voor iets dat hij no way gedaan heeft. Ik trek het slecht.
Ja, dat is niet te doen inderdaad. Ik hoop dat het klopt dat er een kinderslotfunctie op zit en je die in kunt stellen, dat zou wel een uitkomst zijn! Katten zijn trouwens ook net kinderen hè, jij moet je kinderslot gebruiken, wij gebruiken thuis een kinderhekje bij de trap voor ze, haha.
Ben net voor niks naar de appie gefietst voor mân werk, elke keer als ik iets lekkers vind halen ze het daarna uit de schappen van die Albert Heijn. Desondanks heb ik echt zin in mijn werk vandaag, bril op, oversized vest aan, lekker muziekje op, theetje erbij en gaan met die banaan
Is er niemand die voor je kan voorschieten?
Normaal kan ik best zwart wit zijn in situaties maar dit is zoân zaak die me niet loslaat. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat ik in zijn onschuld geloof maar er kan nooit meer gedegen onderzoek worden gedaan. Die Theresa Halbach is op dat terrein doodgegaan, volgens mij is daar geen twijfel meer over maar de politie heeft het helemaal verknald waardoor niemand nu meer iets kan volgens mij
Denk dat ik net per ongeluk heb verbonden met een apparaat van de buren. Hoop dat ze genoten van Ed Sheeran
In Japan is dit in bepaalde kringen heel hot dus je bent niet de enige!
Nou daar is wel twijfel over. Heb je seizoen twee gezien?
En de politie heeft geen dingen verknald. Ze hebben hem geframed.
Gefeliciteerd!
Ik ben begonnen aan seizoen 2 maar ik trok die nieuwe advocaat met haar dummyâs heel slecht. Wordt het beter?
Ja! Nouja. Zoals seizoen een. Alles aan bewijs dat de politie heeft wordt tegengesproken door de nieuwe advocaat. Ze gaat alles heel nauwkeurig na. Waaronder de route van de honden die op zoek waren naar haar lichaam en hoe dat niet overeenkomt met hoe het gepresenteerd is.
Ah ja oke. Ik vind dat wel lastig om naar te kijken. Ik snap dat alles volgens het boekje zou moeten, maar geen enkel project is perfect. Dus om nou met de route van de speurhonden te gaan uitleggen dat hij onschuldig is vind ik zelf wat ver gaan. Hetzelfde dan met die dummy die ze in die auto gooide, ze gooide hem op alle mogelijke manieren met veel en weinig bloed en dan zou dat maar moeten aantonen dat hij haar niet vermoord heeft?
Het is misschien niet helemaal gegaan zoals de politie denkt dat het is gegaan, maar zij waren er ook niet bij? Ik vind dat wat zij doet echt zoeken naar irrelevante dingen.
Huh wat. Ze gaat gericht op zoek naar al het âbewijsâ dat zij hebben en weerlegt dat. Het zijn geen irrelevante dingen, dat zijn precies de punten waardoor hij veroordeeld is. En ze laat zien dat het niet kan gegaan zijn op die manier. Haar uitgangspunt is dat er nooit gedegen onderzoek is gedaan naar al die losse dingen dus dat doet zij.
Ik snap het helemaal, maar ik zelf ben daar niet in geĂŻnteresseerd. Daarom heb ik seizoen 2 ook nog niet helemaal gekeken.
Hier ook!! Heerlijk, vandaag voelde echt als het juiste moment er voor haha.
Ik had een zwak moment vanochtend, dus had een chocoladereep gekocht.
En nu had ik net nog een zwak moment, dus is die HELE REEP al op. Oeps.
Ik realiseerde me gisteren dat de antidepressivum zân werk doen en dat is zo bizar om dat zo opeens te realiseren. Ik ben blij.
Ik hoor nu op het nieuws over een varkensstal waar 8000 varkens staan en die staat in brand. Ik vind dit zoân vreselijk idee, terwijl die beestjes waarschijnlijk sowieso klaar staan om geslacht te worden voor consumptie.
Ik vind dat ook zĂł zielig. Ze zijn zo hulpeloos, kan er slecht tegen.