Wegens problemen met de cv-ketel heb ik gisteravond mijn haar met koud water moeten wassen. Ik heb voor mijn gevoel nog steeds letterlijk een brain freeze. Kan ook echt moeilijk wakker worden.
Ugh ik wil nieuwe kleren, maar heb geen geld :(. Als iemand weet wanneer de H&M sale begint, let me know.
Er is al sale
Al de grote sale? Op de website is het voornamelijk nog echt zomerkleding. Vorig jaar ging alle winterkleding al zo vroeg in de sale
Vandaag is alles 1 euro bij de flying tiger en ik baal zo dat ik gewoon moet werken vandaag . Dus ik heb mijn (slapende) vriend allemaal appjes gestuurd met dingen die ik wil hebben. De flying tiger zit op de weg van waar hij naartoe moet vandaag. Dus ik hoop dat hij zo lief (en gek) is om iets mee te nemen vandaag.
Haha ben zo wispelturig met eten. Moet ergens echt zin in hebben op het moment anders blieft ik het niet. Maar rugzak vol vreten. Gordijnen dicht. Kaarsjes en kerstlampjes aan. Netflix.
Ik ben blij.
Ik ga mijn vriendin volgende week op haar verjaardag verrassen met een high wine. Hoop echt dat ze het leuk gaat vinden, ben er zelf heel enthousiast over en vind het leuk om haar lekker nieuwsgierig te maken haha
En we gaan op haar verjaardag ook samen een tragus piercing laten zetten, heb er zoveel zin in
O jee! Misschien een kommetje omgekeerd over de knop heen leggen zodat hij er niet meer op kan staan? Of is het touchscreen? Dan een pannenlap o.i.d.?
Omg het forum moet me vandaag echt door de dag heen gaan slepen hoor
Ik heb subtiele vampiertandjes gemaakt die ik over mijn eigen hoektanden kan schuiven voor Halloween. Alleen ze zijn best wel goed gelukt en ik vind ze superleuk staan bij mezelf? Het heeft iets schattigs ofzo? Dus nu wil ik ze eigenlijk ook âgewoonâ dragen en ergens ben ik van fuck it waarom niet, aan de andere kant is het misschien wel heel raarâŚ
Ik word zo emo van making a murderer. Sowieso word ik emo van onrecht maar dit is echt next next level. Vooral die Brendan die opgesloten zit voor iets dat hij no way gedaan heeft. Ik trek het slecht.
Ja, dat is niet te doen inderdaad. Ik hoop dat het klopt dat er een kinderslotfunctie op zit en je die in kunt stellen, dat zou wel een uitkomst zijn! Katten zijn trouwens ook net kinderen hè, jij moet je kinderslot gebruiken, wij gebruiken thuis een kinderhekje bij de trap voor ze, haha.
Ben net voor niks naar de appie gefietst voor mân werk, elke keer als ik iets lekkers vind halen ze het daarna uit de schappen van die Albert Heijn. Desondanks heb ik echt zin in mijn werk vandaag, bril op, oversized vest aan, lekker muziekje op, theetje erbij en gaan met die banaan
Is er niemand die voor je kan voorschieten?
Normaal kan ik best zwart wit zijn in situaties maar dit is zoân zaak die me niet loslaat. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat ik in zijn onschuld geloof maar er kan nooit meer gedegen onderzoek worden gedaan. Die Theresa Halbach is op dat terrein doodgegaan, volgens mij is daar geen twijfel meer over maar de politie heeft het helemaal verknald waardoor niemand nu meer iets kan volgens mij
Denk dat ik net per ongeluk heb verbonden met een apparaat van de buren. Hoop dat ze genoten van Ed Sheeran
In Japan is dit in bepaalde kringen heel hot dus je bent niet de enige!
Nou daar is wel twijfel over. Heb je seizoen twee gezien?
En de politie heeft geen dingen verknald. Ze hebben hem geframed.
Gefeliciteerd!