Jammer he?! Ik wil nog niet terug naar het “gewone” leven!
I feel you, ik moet nog steeds mijn zomerkleding opruimen. Denk dat ik dat maar doorschuif naar de volgende vakantie 
Ik wil leuke schoenen voor de wintertijd. Iets wat mn voeten warmer houdt van mijn vans.
Iemand leuke, fijne en vooral cheap (want skeer) winterschoenen/boots?
Haha! Nee, het was meer een algemeen berichtje, maar wilde niet dubbelposten. Maar ik zie steeds #010 staan ipv #10 (Weet niet waarom) achter het de titel dus vandaar!
Ik ben dit nu aan het kijken en ik ben zo blij dat ik gewoon met alle soorten speelgoed speelde en dat mijn ouders niet die typische meisjes/jongens verschillen mij hebben opgelegd. Ik was zo blij met mijn garage en koffers vol lego maar ook met mijn knuffels en knutselpakketen. Echt erg hoe ouders en de maatschappij nog steeds zo veel (slechte) invloed hebben op de ouderwetse genderrollen.
Ik ben zooo moe en mijn vriend ook, we vallen steeds in slaap. Wats dis sorcery
Aaah mijn kat gaat nu voor het eerst op de bank tegen me aan liggen 
Ik vind het zo fijn voor je dat je nu echt een katje hebt ipv er over te dromen en een katje willen. 
Dankjewel!
Aaah zo lief, dankjewel!! Ik vind het ook zooo fijn. Ondanks dat ze echt een kleine draak is, is ze ook heel lief en al echt aan me gehecht.
Ja ik ga ook zo kan gewoon
Mijn vriend en ik zijn naar de film.
We zijn een uur te vroeg… dus nu zitten we in de hal nacho’s te vreeten.
Ik weet of jij al kan gaan slapen. Moet je even uit proberen.
Een of andere storing dus inmiddels al 30 min vertraging - terwijl we al in t vliegtuig zitten 
ohhh wat sneu voor Daniel Ricciardo
Zo rot, wat een pech!
Is vervelend, maar veiligheid gaat voor!
Er is een F1 topic, misschien kun je daar meepraten!
Ooh shit ik zappte net ff weg. Wat gebeurde er met ricciardo?
F1
Motor begon te roken en hij moest de race afbreken, terwijl hij er goed voorstond op de tweede plek.