Wat je even kwijt wilt #10

Ik weet of jij al kan gaan slapen. Moet je even uit proberen.

2 likes

Een of andere storing dus inmiddels al 30 min vertraging - terwijl we al in t vliegtuig zitten :roll_eyes:

ohhh wat sneu voor Daniel Ricciardo

Zo rot, wat een pech!

1 like

Is vervelend, maar veiligheid gaat voor!

1 like

Er is een F1 topic, misschien kun je daar meepraten!

Ooh shit ik zappte net ff weg. Wat gebeurde er met ricciardo?

F1

Motor begon te roken en hij moest de race afbreken, terwijl hij er goed voorstond op de tweede plek.

1 like

dus omdat er al een topic bestaat over een onderwerp mag er niets meer gepost worden? Of vat ik dit nu gewoon verkeerd op en bedoel je het goed?

Thanks! Zo sneu

Dat bedoel ik goed, alsin daar wordt en meer over gesproken, misschien leuk om daar mee te lezen en mee te praten.

6 likes

Ik weet niet welke optie makkelijker is… of mn vriend verkleden als chanel tas of ergens een kind vandaan halen :joy:

11 likes

nee ik niet helaas, ik wil er ook een :frowning:

1 like

Je mag mijn kind wel lenen, haha

1 like

Ik had eigenlijk de hele dag moeten leren, rara wat heb ik gedaan… de hele dag op internet gezeten :roll_eyes:

9 likes

Ik heb die Dark Roast stroopkoeken gehaald die een tijdje terug veel op het forum besproken waren. #influenced.
Maar ik vind ze dus in elk geval echt super lekker :heart_eyes: wilde ik even kwijt ahah

5 likes

Ik ben Brigitte Kaandorp aan het kijken. Sowieso omdat ik haar grappig vind maar vooral omdat ik hoop dat ze Ik heb een heel zwaar leven gaat zingen.

6 likes

Ik heb een volger op een Spotify afspeellijst en ik vind het ERG IRRITANT dat ik dus niet kan zien wie dat is.

3 likes

Ik heb zo’n jeuk op mijn hoofd :weary:
en ja ben al gecheckt op luizen

Top! Thanks voor je berichtje!

1 like