Ik weet of jij al kan gaan slapen. Moet je even uit proberen.
Een of andere storing dus inmiddels al 30 min vertraging - terwijl we al in t vliegtuig zitten
ohhh wat sneu voor Daniel Ricciardo
Zo rot, wat een pech!
Is vervelend, maar veiligheid gaat voor!
Er is een F1 topic, misschien kun je daar meepraten!
Ooh shit ik zappte net ff weg. Wat gebeurde er met ricciardo?
F1
Motor begon te roken en hij moest de race afbreken, terwijl hij er goed voorstond op de tweede plek.
dus omdat er al een topic bestaat over een onderwerp mag er niets meer gepost worden? Of vat ik dit nu gewoon verkeerd op en bedoel je het goed?
Thanks! Zo sneu
Dat bedoel ik goed, alsin daar wordt en meer over gesproken, misschien leuk om daar mee te lezen en mee te praten.
Ik weet niet welke optie makkelijker is⦠of mn vriend verkleden als chanel tas of ergens een kind vandaan halen
nee ik niet helaas, ik wil er ook een
Je mag mijn kind wel lenen, haha
Ik had eigenlijk de hele dag moeten leren, rara wat heb ik gedaan⦠de hele dag op internet gezeten
Ik heb die Dark Roast stroopkoeken gehaald die een tijdje terug veel op het forum besproken waren. #influenced.
Maar ik vind ze dus in elk geval echt super lekker wilde ik even kwijt ahah
Ik ben Brigitte Kaandorp aan het kijken. Sowieso omdat ik haar grappig vind maar vooral omdat ik hoop dat ze Ik heb een heel zwaar leven gaat zingen.
Ik heb een volger op een Spotify afspeellijst en ik vind het ERG IRRITANT dat ik dus niet kan zien wie dat is.
Ik heb zoān jeuk op mijn hoofd
en ja ben al gecheckt op luizen
Top! Thanks voor je berichtje!