Wat je even kwijt wilt #10

dus omdat er al een topic bestaat over een onderwerp mag er niets meer gepost worden? Of vat ik dit nu gewoon verkeerd op en bedoel je het goed?

Thanks! Zo sneu

Dat bedoel ik goed, alsin daar wordt en meer over gesproken, misschien leuk om daar mee te lezen en mee te praten.

6 likes

Ik weet niet welke optie makkelijker is
 of mn vriend verkleden als chanel tas of ergens een kind vandaan halen :joy:

11 likes

nee ik niet helaas, ik wil er ook een :frowning:

1 like

Je mag mijn kind wel lenen, haha

1 like

Ik had eigenlijk de hele dag moeten leren, rara wat heb ik gedaan
 de hele dag op internet gezeten :roll_eyes:

9 likes

Ik heb die Dark Roast stroopkoeken gehaald die een tijdje terug veel op het forum besproken waren. #influenced.
Maar ik vind ze dus in elk geval echt super lekker :heart_eyes: wilde ik even kwijt ahah

5 likes

Ik ben Brigitte Kaandorp aan het kijken. Sowieso omdat ik haar grappig vind maar vooral omdat ik hoop dat ze Ik heb een heel zwaar leven gaat zingen.

6 likes

Ik heb een volger op een Spotify afspeellijst en ik vind het ERG IRRITANT dat ik dus niet kan zien wie dat is.

3 likes

Ik heb zo’n jeuk op mijn hoofd :weary:
en ja ben al gecheckt op luizen

Top! Thanks voor je berichtje!

1 like

Met die cutie wil ik wel naar de optocht snoepjes vangen

2 likes

Ik moet plassen maar lig zo lekker als een loempia in bed. Wat een dilemma

1 like

Hmm nu heb ik zin in een loempia

1 like

Ik lig nu m&m’s te eten in bed bij gebrek aan loempia’s

Niet twijfelen! Staat je vast heel mooi, gewoon doen! Ik verwacht een foto in wayrw (als extra motivatie :smile: )

3 likes

Wat een moppie is de baby van mijn vriendin :heart_eyes:
Spontaan rammelende eierstokkies.

6 likes

Volgens mij heeft de NOS al zo’n vermoeden waar de schietpartij over ging :joy:

45 likes

Ik word soms echt gek van mezelf. Ik heb me in m’n vinger gesneden, m’n hoofd keihard gestoten tegen een plank, een onverklaarbare blauwe plek op m’n been en spierpijn in m’n schouder. Het enige positieve aan vandaag was dat ik van m’n zusje heb gewonnen met snapchatbowlen :roll_eyes:

3 likes