Wat je even kwijt wilt #10

Met die cutie wil ik wel naar de optocht snoepjes vangen

2 likes

Ik moet plassen maar lig zo lekker als een loempia in bed. Wat een dilemma

1 like

Hmm nu heb ik zin in een loempia

1 like

Ik lig nu m&m’s te eten in bed bij gebrek aan loempia’s

Niet twijfelen! Staat je vast heel mooi, gewoon doen! Ik verwacht een foto in wayrw (als extra motivatie :smile: )

3 likes

Wat een moppie is de baby van mijn vriendin :heart_eyes:
Spontaan rammelende eierstokkies.

6 likes

Volgens mij heeft de NOS al zo’n vermoeden waar de schietpartij over ging :joy:

45 likes

Ik word soms echt gek van mezelf. Ik heb me in m’n vinger gesneden, m’n hoofd keihard gestoten tegen een plank, een onverklaarbare blauwe plek op m’n been en spierpijn in m’n schouder. Het enige positieve aan vandaag was dat ik van m’n zusje heb gewonnen met snapchatbowlen :roll_eyes:

3 likes

1,5 uur in een stilstaand vliegtuig gezeten, vervolgens een vlucht van 3 uur maaaar ik ben nu om 02:04 eindelijk thuis en alleen :heart_eyes:

7 likes

Ik ben uit mn spijkerbroek gescheurd en nu wil ik een nieuwe kopen in NZ maar ik vind het verdomd lastig :joy: Geen bekende ketens hier, maten zijn anders, het lijkt wel hogere wiskunde :yum:

1 like

Cotton On is een leuke winkel en niet al te duur :blush: zit geloof ik op meerdere plekken daar

Edit: en Glassons!

1 like

Zit alweer in de trein onderweg naar stage mwehhhh

Snap ik! En het is nu ook nog helemaal donker brr

Ik had de hoop dat opstaan vandaag makkelijker zou zijn, omdat het een uur later is dan vorige week. Dat viel tegen.

1 like

Viel heel hard tegen idd :sweat:

Yes heb voor de verandering echt goed geslapen! Lekker productief zijn vandaag en vanavond eten bij de zweedse ballentent :sunglasses:

Dit was zo’n rare nacht. Had allemaal vreemde dromen waardoor ik steeds in mijn slaap van alles moest checken en uiteindelijk werd ik net wakker met mijn badjas aan ???:joy:

4 likes

Ik heb nog steeds geen goede pizzeria gevonden, nu weet ik dat ik gewoon jouw naam moet noemen. Dit is te leuk.

1 like

Ik twijfel hoe ik mijn verjaardag zal vieren. Ik ben op een vrijdag jarig, maar dat is de vrijdag van mijn eerste werkweek bij mijn nieuwe werk dus ik denk niet dat ik dan in ben voor een feestje. Dan dus de zaterdag of zondag, maar ik vind zondag altijd zo’n duffe dag. Dus dan denk zaterdag maar kies ik dan voor vanaf 16.00 uur of voor vanaf 20.00 uur? Als je t s avonds doet zit je zo te wachten de hele dag. Als je t s middags doet weet ik niet wat ik met eten moet doen …

1 like

Ik had een soort boer zoekt vrouw droom. Ik reed met een man op een quad naar zijn familie en toen moest ik me aan iedereen voorstellen.

7 likes