Het is echt maandagochtend op het forum😂
Niet schuldig over voelen, gewoon zoals normaal naar de creche.
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen dilemma? Tijd voor jezelf is ook belangrijk, kan je kind ook weer van profiteren. Komt goed uit nu en ik vond opvang als kind ook nog eens heel leuk dus lijkt me niks om je schuldig over te voelen.
Proficiat met je nieuwe baan!
Je kind vaart misschien ook wel goed bij een ritme? Ik snap je gevoel wel, maar even tijd om je eigen dingen te doen is ook belangrijk:)
Zeker omdat hij nog niet zo lang is begonnen daar zou ik hem juist wel laten gaan. Goed voor het wennen en ritme en voor jou lekker een dag voor jezelf. Je kan hem altijd wat eerder ophalen toch?
Wat lief, dank je wel. Ik heb het net verteld aan mijn teammanager, echt super eng maar hij was heel aardig en begripvol. Hij vond het echt zonde voor het bedrijf
Ik snap dat het eng is/was! Fijn dat er goed gereageerd werd! Wanneer begin je met je nieuwe baan?
1 december
Oh dat is snel! Succes met je laatste weken en met de voorbereiding voor je nieuwe baan!
En? Wat heb je aangetrokken?
Wil ik ook weten!
Jeetje, wat sneu. Hopelijk kan het je geruststellen dat men eigenlijk niets met jouw nummer kan, behalve je bellen of appen. Maar als je die nummers blokkeert houdt dat hopelijk snel op. Tenminste ik schat in dat ze nou ook weer niet 1000 moeite gaan doen om je lastig te blijven vallen. Dus hopelijk helpt het blokkeren voldoende.
Ik doe dat ook wel eens. Oh het is zo heerlijk om dan gewoon even een dagje alleen te zijn. Niet schuldig voelen hoor, het is gewoon regelmaat voor je kind. Geniet ervan!
Ik ben deze week woensdag en donderdag vrij, en ik ga daar ZO HARD van genieten. Werk 40 uur per week en het valt me best zwaar, maar ik start in het voorjaar met een opleiding die een dag in de week is, dus wil even aankijken hoe het dan gaat.
Maar woensdag dus vrij en ik ga met m’n vader naar Arnhem (of all places, haha), dus als iemand tips heeft voor dingen doen of leuke restaurants?
Je kind vindt het toch ook leuk op de opvang? Geniet van je vrije tijd!
Des te leuker als je wel weer samen bent en je allebei een leuke dag hebt gehad!
Sinds wanneer is het ok om te fluisteren in de ub. Houd gewoon je muil. Er wordt al genoeg lawaai gemaakt met dat gehoest en gebries.
Ik moet mn winter jas weer aandoen en heb gelijk een winter dip.
Het is gewoon te koud voor mn tussen jas
Ik heb m’n thee (Earl Grey) te lang laten staan en nu is het bitter as fuck, maar ik weiger het weg te gooien dus zit het alsnog op te drinken