1 december
Oh dat is snel! Succes met je laatste weken en met de voorbereiding voor je nieuwe baan!
En? Wat heb je aangetrokken?
Wil ik ook weten!
Jeetje, wat sneu. Hopelijk kan het je geruststellen dat men eigenlijk niets met jouw nummer kan, behalve je bellen of appen. Maar als je die nummers blokkeert houdt dat hopelijk snel op. Tenminste ik schat in dat ze nou ook weer niet 1000 moeite gaan doen om je lastig te blijven vallen. Dus hopelijk helpt het blokkeren voldoende.
Ik doe dat ook wel eens. Oh het is zo heerlijk om dan gewoon even een dagje alleen te zijn. Niet schuldig voelen hoor, het is gewoon regelmaat voor je kind. Geniet ervan!
Ik ben deze week woensdag en donderdag vrij, en ik ga daar ZO HARD van genieten. Werk 40 uur per week en het valt me best zwaar, maar ik start in het voorjaar met een opleiding die een dag in de week is, dus wil even aankijken hoe het dan gaat.
Maar woensdag dus vrij en ik ga met mân vader naar Arnhem (of all places, haha), dus als iemand tips heeft voor dingen doen of leuke restaurants?
Je kind vindt het toch ook leuk op de opvang? Geniet van je vrije tijd!
Des te leuker als je wel weer samen bent en je allebei een leuke dag hebt gehad!
Sinds wanneer is het ok om te fluisteren in de ub. Houd gewoon je muil. Er wordt al genoeg lawaai gemaakt met dat gehoest en gebries.
Ik moet mn winter jas weer aandoen en heb gelijk een winter dip.
Het is gewoon te koud voor mn tussen jas 
Ik heb mân thee (Earl Grey) te lang laten staan en nu is het bitter as fuck, maar ik weiger het weg te gooien dus zit het alsnog op te drinken
Wow, die hard.
Ik vind dat zo ranzig van zwarte thee.
Ja dat klopt
Heb jij toevallig echt zilveren? Ik wil graag echt zilveren maar ik kan die nergens in een groot formaat vinden.
@Evi-lena ik zou voor 20:00 gaan
16:00 is echt een gekke tijd vind ik altijd, met avondeten etc
Ik heb een heeele hoge witte broek aan. En een shirt met 3/4 mouwen. Ik mis alleen nog een baseball cap en een honkbal knuppel.
( en een team en het andere team. En bescherming en schoenen en bla en bla)
Huh, ik heb mijn tussenjas nog niet eens aangehad. Alleen mijn zomerjas nogmaar, vanaf morgen doe ik mijn tussenjas aan. Waar ik woon is het ook nog helemaal niet zo koud geweest, nouja 's ochtends en 's avonds wel maar overdag niet
Vandaag een dagje leren, letâs do this shit
Ik heb het echt ijskoud steeds haha. En ik heb het normaal altijd heet.
Ik zit met sloffen aan op mijn werk en het is heerlijk.
Buiten de deuren van ons kantoor (in het bouwproject) is het echt zĂł koud. Gelukkig doen de verwarmingen het opeens!