Wow, die hard.
Ik vind dat zo ranzig van zwarte thee.
Ja dat klopt
Heb jij toevallig echt zilveren? Ik wil graag echt zilveren maar ik kan die nergens in een groot formaat vinden.
@Evi-lena ik zou voor 20:00 gaan
16:00 is echt een gekke tijd vind ik altijd, met avondeten etc
Ik heb een heeele hoge witte broek aan. En een shirt met 3/4 mouwen. Ik mis alleen nog een baseball cap en een honkbal knuppel.
( en een team en het andere team. En bescherming en schoenen en bla en bla)
Huh, ik heb mijn tussenjas nog niet eens aangehad. Alleen mijn zomerjas nogmaar, vanaf morgen doe ik mijn tussenjas aan. Waar ik woon is het ook nog helemaal niet zo koud geweest, nouja 's ochtends en 's avonds wel maar overdag niet
Vandaag een dagje leren, letâs do this shit
Ik heb het echt ijskoud steeds haha. En ik heb het normaal altijd heet.
Ik zit met sloffen aan op mijn werk en het is heerlijk.
Buiten de deuren van ons kantoor (in het bouwproject) is het echt zĂł koud. Gelukkig doen de verwarmingen het opeens!
Gvd ik voel me echt belachelijk dom maar moet ât ff kwijt :â)
Ik werd net gebeld voor een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. Maar omdat ik in de trein zit verstond ik niet goed welk bedrijf en 't kwam ff niet in me op om te vragen welk bedrijf het is�?? Ik dacht komt later nog wel. Dus later in 't gesprek is het niet meer aan bod gekomen maar ze zei ik stuur nog een bevesting met alles, hoop ZO dat ze dat stuurt anders ben ik de lul want heb geen idee
Echt super stom I know maar het overviel me een beetje. god waarom ben ik zo
Oh en heeft iemand een tip met hoe ik er alsnog achter kan komen zonder debiel over te komen?
mijn iphone 5 is in staat van ontbinding dus ik heb net een nieuwe iphone 6 besteld (nieuwere zijn te duur lol). En ik wil hem zo graag nu al hebben ik word helemaal blij als ik er aan denk dat ik morgen een nieuwe telefoon heb, lekker materialistisch
Lukt soms nog steeds hoor! Als ze bijvoorbeeld op de site van het bedrijf staan of onder de vacature. Dan zou je het wel eens kunnen vinden via google.
Maar als ze niks sturen kun je toch terugbellen en vragen om een bevestiging?
dikke kans dat diegene een handtekening in haar/zijn mailtjes heeft staan met naam bedrijf, adres etc
Ik legde mân ex impulsief voor:
âMeteen antwoorden, wie is erger, kloontje het reuzenkind of sap de aardwortelâ
Hij had er blijkbaar nooit van gehoord.
âHuh, wat? Knoertje het kneuzenkind of de zatte aardappel?â
Haha moest er zo om lachen.
Ja ik hoop dus dat ik die mail krijg!! En anders idd bellen en vragen om bevestiging of zo
Ik dacht nog miss kan een vriendin bellen en dan haar naam horen en googelen
Zo kinderachtig i know
Maar 06 nr is niet vindbaar iig tbc
Even een troost voor je: ik heb een keer precies hetzelfde gehad. Naam niet verstaan, en er niet naar gevraagd. Opgehangen, en had GEEN IDEE.
Ik kon gelukkig via een vriendin die ergens werkte wel achterhalen welk bedrijf het was, maar ik voelde me ook heel dom. Maar je bent dus niet alleen ;p
Oh ja of iemand prive laten bellen en laten vragen of ze met bedrijf x spreekt. En dan zegt die persoon hopelijk/waarschijnlijk dat ze met bedrijf b spreekt.
Ik heb dat ook meegemaakt en heb het nooit meer kunnen achterhalen. Stapte toen net een achtbaan in de Efteling in dus ik hoorde niks