Wat je even kwijt wilt #10

Ze heeft gemaild!! :cheer::cheer::cheer:

61 likes

Lig nog steeds in bed te stinken :grimacing: heb geen lekker ontbijt in huis, nul motivatie om op te staan

Ik houd ervan om dit soort dingen op deze manier uit te zoeken. Ik zou zo graag internetrechercheur willen zijn he.

12 likes

Ik ook! En dan het moment dat het je lukt. Zo voelt overwinning dus :joy:

4 likes

Mijn nieuwe bank is er zo mooi<3

3 likes

Foto? Leuk!

Ik ben zooo dom!! Waarom lees ik mailtjes nooit goed? :face_with_symbols_over_mouth:
Er is nu een afspraak ingepland op een dag dat ik helemaal niet kan!! En ik voel me echt een oen om deze afspraak af te zeggen

Vanochtend toch m’n ratje in laten slapen, het was echt over :pensive: Ik mag gelukkig thuis blijven van werk vandaag want ik ben echt een zielig hoopje mens, heb net de kooi schoongemaakt en ben naar de dierenwinkel geweest om nieuwe hangmatjes te halen en zit nu een beetje op bed te hangen. Ze ligt nu bij alle andere huisdiertjes begraven in de tuin.

3 likes

Awh wat onwijs verdrietig! Heel veel sterkte :pensive::four_leaf_clover:. Wel fijn dat je vandaag thuis mocht blijven van werk!

Ik zag er wel wat op bol.com diameter 70mm dus dat is opzich wel redelijk groot maar heb zelf grotere.

1 like

Sterkte :heart:

:slightly_frowning_face: sterkte.

Zit in de ub en heb zojuist op de wc met veel kracht een puist uitgedrukt. (Was nodig want er zat veel druk achter, hij begon te kloppen.) Nu loop ik met een bloedende stip op mijn voorhoofd.

8 likes

Ik zit te wachten tot mijn auto klaar :no_mouth: duurt erg lang. En zie nu al op tegen de busrit naar de bandengarage

Hmmmmm de pralinesmaak van Nespresso is lekker! Don’t @ me.

3 likes

Sterkte :heart:

Ik ben zo moe… Val bijna in slaap achter de computer. Hoop dat ik snel naar huis kan

@Honey ah wat naar, sterkte!

M’n dag begon semi kut en toen dacht ik ik ga er ff een productieve dag van maken, met goede moed begonnen aan een schoolopdracht waar ik heel erg tegen op zag. Voor die opdracht moest ik iemand bellen en diegene deed zo onaardig en kut, waardoor ik weer helemaal gedemotiveerd ben om het af te maken pfff

1 like

Ik heb deze jas in het lichtblauw van de zara. En ik wil hem laten reinigen maar dat kost me zeker 50,- (als het niet meer is) wat zou er gebeuren als ik hem zelf zou wassen? Iemand dat ooit al eens gedaan

1 like

Ja niks dierlijks iig. Zo’n faux suede spul en dan ook nep schapenbont :no_mouth: