Wat je even kwijt wilt #10

image
Zo ben ik op mn vrije dagen. Ik sta altijd op met honger dus dan eet ik even snel wat griekse yoghurt oid. Rond half 10/10 uur ben ik klaar voor second breakfast. Lekker eitje/afbakbroodjes/wentelteefjes oid hmm

26 likes

Ik zie nu echt een bellende mercurysummer voor me in een achtbaan :joy:

1 like

Wat ben ik blij dat dit mn laatste ov dagen zijn. Weer Tering lang in de kou wachten. Hopelijk morgenavond mijn auto ophalen. Hallo vrijheid. Hallo file ergernissen. Maar dag ov gezeik en wachten in de kou

2 likes

Ja was verschrikkelijk gĂȘnant haha, maar ik wilde ook eigenlijk helemaal geen baan op dat moment dus ik vond het niet zo erg. :sweat_smile: Het was een eis vanuit therapie

Voor het beeld: het was de Bobbaan

4 likes

Mn telefoon doet zo kut en mn 4g werkt niet mee. Hoera voor wifi in de trein en voor de rest maar even afkicken.

1 like

Ahh ja wel begrijpelijk dan! Wel origineel :stuck_out_tongue:

1 like

Zo lekker om hete thee te drinken wanneer je dorst hebt :heart:

3 likes

Het 06 nummer aan je contacten toevoegen en dan checken of diegene whatsapp gebruikt? Hopen daarna op een afbeelding van het bedrijf Ăłf daarna via LinkedIn de bedrijven waar je gesolliciteerd had opzoeken en checken wie de medewerkers zijn. En dan vergelijken met degene op de whatsapp afbeelding. Happy haunting :sunglasses:

10 likes

Ze heeft gemaild!! :cheer::cheer::cheer:

61 likes

Lig nog steeds in bed te stinken :grimacing: heb geen lekker ontbijt in huis, nul motivatie om op te staan

Ik houd ervan om dit soort dingen op deze manier uit te zoeken. Ik zou zo graag internetrechercheur willen zijn he.

12 likes

Ik ook! En dan het moment dat het je lukt. Zo voelt overwinning dus :joy:

4 likes

Mijn nieuwe bank is er zo mooi<3

3 likes

Foto? Leuk!

Ik ben zooo dom!! Waarom lees ik mailtjes nooit goed? :face_with_symbols_over_mouth:
Er is nu een afspraak ingepland op een dag dat ik helemaal niet kan!! En ik voel me echt een oen om deze afspraak af te zeggen

Vanochtend toch m’n ratje in laten slapen, het was echt over :pensive: Ik mag gelukkig thuis blijven van werk vandaag want ik ben echt een zielig hoopje mens, heb net de kooi schoongemaakt en ben naar de dierenwinkel geweest om nieuwe hangmatjes te halen en zit nu een beetje op bed te hangen. Ze ligt nu bij alle andere huisdiertjes begraven in de tuin.

3 likes

Awh wat onwijs verdrietig! Heel veel sterkte :pensive::four_leaf_clover:. Wel fijn dat je vandaag thuis mocht blijven van werk!

Ik zag er wel wat op bol.com diameter 70mm dus dat is opzich wel redelijk groot maar heb zelf grotere.

1 like

Sterkte :heart:

:slightly_frowning_face: sterkte.