Wat je even kwijt wilt #10

Zit in de ub en heb zojuist op de wc met veel kracht een puist uitgedrukt. (Was nodig want er zat veel druk achter, hij begon te kloppen.) Nu loop ik met een bloedende stip op mijn voorhoofd.

8 likes

Ik zit te wachten tot mijn auto klaar :no_mouth: duurt erg lang. En zie nu al op tegen de busrit naar de bandengarage

Hmmmmm de pralinesmaak van Nespresso is lekker! Don’t @ me.

3 likes

Sterkte :heart:

Ik ben zo moe… Val bijna in slaap achter de computer. Hoop dat ik snel naar huis kan

@Honey ah wat naar, sterkte!

M’n dag begon semi kut en toen dacht ik ik ga er ff een productieve dag van maken, met goede moed begonnen aan een schoolopdracht waar ik heel erg tegen op zag. Voor die opdracht moest ik iemand bellen en diegene deed zo onaardig en kut, waardoor ik weer helemaal gedemotiveerd ben om het af te maken pfff

1 like

Ik heb deze jas in het lichtblauw van de zara. En ik wil hem laten reinigen maar dat kost me zeker 50,- (als het niet meer is) wat zou er gebeuren als ik hem zelf zou wassen? Iemand dat ooit al eens gedaan

1 like

Ja niks dierlijks iig. Zo’n faux suede spul en dan ook nep schapenbont :no_mouth:

Ja dat zal gestoomd moeten worden denk ik :disappointed_relieved: ik haat geld uitgeven aan de stomerij

Ik heb nu al zin in de belastingteruggave volgend jaar. :money_mouth_face:

8 likes

Zou hem een halve dag brengen. Voor jezelf en voor hem fijn_Cursieve tekst_

Uploading: IMG-20181029-WA0002.jpeg…
Hey ho there we go. Finale van het WK :smile:

1 like

Grrrrrr ik ben gezwicht. De verwarming staat aan :pensive:

2 likes

Een organisatie heeft mijn vriend gevraagd 2 dagen werk voor ze te doen en of hij dan een rekening kan sturen. Kan dit zomaar zonder dat je ZZP’er bent of ingeschreven staat bij de KvK? En wat moet je er dan op zetten?

Ik heb toevallig ook net werk verricht terwijl ik niet in dienst ben en geen zzp’er ben. Ik stuurde een declaratie. Ging voor de werkgever via een IB47 formulier, ik weet niet of je daar wat aan hebt?

Jazeker, bedankt! Ziet er idd veelbelovend uit :smiley:

1 like

Help, ik ga morgen met een collega uit eten (omdat ze leuk is, niet als date), maar ze zegt net dat ze iets heel leuks voor me gehaald heeft.

Ik wist niet dat we cadeautjes deden ;o moet ik ook iets doen?

Ik ben op maandag altijd vrij maar ik vind het echt lastig om dan lekker niks te doen, omdat veel mensen gewoon aan werk zijn. Ik wil dan altijd iets nuttigs doen, maar dan weet ik weer niet wat, en dan verveel ik me. Terwijl ik op zondag gerust de hele dag kan netflixen

2 likes

Vandaag is een nieuw studieblok begonnen en heb ik op maandag 11-13 werkgroep en 17-19 hoorcollege. Kan wel janken want is net te weinig tijd om naar huis te gaan, maar met chronische hoofdpijn en fibromyalgie is zo’n lange tijd achter elkaar studeren ook geen pretje

Ik heb vandaag vrij gekregen (of ja, werk nu vrijdag ipv maandag deze week) om een vriendin uit te zwaaien die naar Amerika verhuist. Heel tof, is ook al jaren d’r droom.

Dacht dat ik het wel droog zou houden maar toen moest haar moeder huilen en haar zus ook en daar ging ik haha ik haat dit. Ze is ook echt m’n maatje en de vriendin die ik ALTIJD bel als ik geen zin heb om iets alleen te doen of als er iets is. nu ben ik alleen thuis en moet ik weer huilen hahaha kut

Wilde eigenlijk thuis nog wat doen aan werk maar ik ga eerst maar even in bad ofzo denk ik. Pfff

6 likes