Wat je even kwijt wilt #10

Ik had een gevulde speculaas gehaald voor het bezoek dat kwam. Bezoek wilde het niet, dus mijn lunch bestond uit gevulde speculaas. Niet goed…

6 likes

Hoe kan je gevulde speculaas weigeren? :scream: mijn lunch was chocoladepepernoten dus ook niet zo goed… Ik ga vanavond dan maar extra gezond eten

He ja dat lijkt me ook niks inderdaad. Heb je de mogelijkheid om hoorcolleges terug te kijken? Dan kan je altijd nog kijken op de dag zelf of het wel realistisch is om te blijven. Volg je het hoorcollege op een moment dat het jouw beter uitkomt.

Ja heb de docent al gevraagd of het opgenomen kan worden, omdat ik in eerste instantie overlap zou hebben met een ander vak. Hij antwoordde dat het niet mogelijk was omdat er ‘zeer gevoelige’ informatie behandeld zou worden…

Dankje voor het meedenken :heart:

1 like

Godsamme heb net witte schoenen gekocht en fel gekleurde truitjes die handig zijn voor werk. Word er gevraagd of we helemaal in het zwart willen komen…

Productieve dag gehad. Allerlei dingen afgerond voor de studie, kamer schoongemaakt, opgeruimd en wassen gedraaid. Nu lekker koffie en Tony’s chocolade en zo leg day. En ik heb spontaan zin om pannenkoeken te eten vanavond dus dat ga ik gewoon doen denk ik. :heart_eyes:

8 likes

Wat schrijf je op een kaartje voor een zwangerschapsverlof? Geniet ervan staat er al tig keer op

Haha de mijne uit taaitaai. Iedereen lekker aan het sinterklaassnoepgoed voor lunch. Verwachtte een telefoontje en toen stelde ik m’n lunch maken uit en daarna wat regelen etc en had toch honger :sweat_smile: En nu is het al half 4 zie ik.

1 like

Ik heb al een week vage buikpijn. Nu weer… ik heb iets gegeten en mijn buik doet pijn. Ik word er een beetje gek van. Gelukkig moet ik 1 november toch naar de dokter.

Heb even een vraag aan de handige mensen hier. Ik woon in een studentenhuis en mijn kamer grenst aan een gangetje. Wanneer je die gang doorloopt kom je in de woonkamer.

Nu is het in die gang stervenskoud en ik ontdek net dat er een verwarming in zit, maar die staat niet aan. Ik zie ook geen knop hoe ik die aan zou moeten krijgen. Heeft iemand enig idee? Zal zoveel schelen als die aan kan.

P.s. daar eens schoonmaken is ook geen overbodige luxe zie ik nu

Zal even wat foto’s in een spoiler plaatsen.

foto's

Die draaiknop op de tweede foto al geprobeerd open te draaien?

Als ik daar aan draai draai ik hem los, dus dan heb ik die knop in mijn handen.

Zou kunnen inderdaad, maar met alle andere verwarmingen werkt het wel via een knop dus je zou dan zeggen dat dat overal zo moet zijn (toch?)

Denk eerder dat je knop het niet goed doet. Wat zit er onder die witte draaiknop?
Als die knop al heel lang niet is gebruikt kan die vast zitten.

1 like

@Lula @FrozenFlame @Alpacamybags @Zemraluani @Madam-Mikmak @Quinoa @Kokosnoot
Dankjulliewel! Ik voel me gelukkig al een stuk beter, heb er wel vrede mee, vind het alleen zo sneu voor m’n andere ratje maar die wordt voorlopig flink verwend.

5 likes

Ik had vandaag mijn laatste echte dag op het werk (morgen nog op locatie) en ondanks dat ik wel echt blij ben met wat ik ga doen (wel binnen dezelfde organisatie maar ander deel/standplaats) had ik het er toch even moeilijk mee en moest ik slikken toen ik mijn collega’s gedag zei. Ik ben gewoon een beetje moeilijk met verandering en het was toch mijn eerste baan direct na afstuderen waar ik 2 jaar heb gezeten.

3 likes

Oh ik ken dat, nog een ratje alleen, je merkte echt dat die een maatje miste dus ik liep de hele dag met haar rond. Ik kreeg hele wasbeurten tussendoor Haha!
Dus ook dikke knuffel voor de kleine

1 like

Voor verzekeringen voor mijn man was er extra info aan zijn huisarts gevraagd. Er was iedere keer gedoe mee, machtiging klopte niet etc. Vandaag hebben we bericht gehad dat de info, ruim 8 weken na het eerste verzoek!, morgen eindelijk verstuurd wordt. Halleluja. Het gaat om verzekeringen die we willen ivm ons nieuwe huis en we krijgen volgende week de sleutel al. Lekker op tijd.

Wow wacht wat. Volgende week aaaaaaah kan niet echt geloven dat het bijna zo ver is. Na 5 fucking lange maanden wachten is het volgende week eindelijk omg omg omg :scream::scream::scream::scream:

20 likes

Ik oooook :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Whutttt ik had mjjn telefoon ter reparatie bij swoop liggen en hoorde al 2 dagen niks van ze… ging ik googelen en was de website uit de lucht. Nog 2 sec later kom ik erachter dat ze failliet zijn!!!

Wat een gedoeeee ik wil gewoon mijn telefoon teruggg :sob::sob::sob:

1 like