Stamppot!
Is die nieuw 
Edit: HOEZO krijg ik daar geen mail over van nespresso fuckers
Het wordt bij mij altijd schots en scheef haha als ik iets nateken. Maar ja het is gewoon veel doen en er tijd in steken inderdaad
Zat al wat op youtube te kijken maar vind het zo saai om alleen maar appels met schaduw te tekenen (zoals vroeger op school). En wil vooral ook technieken leren om toe te passen, niet zozeer âzo teken je een cartoonâ of âzo teken je een oogâ. Hoewel daar waarschijnlijk ook wel weer technieken aan te pas komen. Hmmm ga nog even rondgooglen ^^
Hahaha ja! Limited edition, dacht ik. Er is ook macaronsmaak, die moet ik nog proberen
Ik kwam thuis en ging gelijk pannenkoeken bakken, zegt mân huisgenoot huh waarom heb je een rugtas om tijdens het koken? Oeps, vergeten 
Jaa ik zie ze nu, en ook een paris espresso, geen idee wat dat anders maakt dan een normale espresso⊠Maar ik ga eens langs. Beter dan die drop en sinaasappeltroep van vorig jaar
Vodafone heeft een storing, iemand op zoân storingswebsite:
âOPSCHIETEN IK BETAAL NIET VOOR DE KATSKUT ZOVEEL VOOR MIJ ABBOâ
âpoetin poetin is bezig heeft z,n trollenleger weer uitgestuurdâ
Ga helemaal stuk hier hahahahaha heerlijk dit
Maar wel irritant die storing. Maar ja kan gebeuren toch.
Mensen kunnen tegenwoordig echt NIKS meer hebben. Man man man man
We zijn zoooo veel luxe gewend
Haha ik wou net komen huilen over die storing want de Wi-Fi op mijn werk is ruk en ik werk vandaag 12u dus heb even afleiding nodig maar werkt bijna niet 
Penne met pompoensaus 
een quiche! dat mocht ik van mezelf als comfort food eten vandaag, zooo lekker uit de oven 
haha je mag er best over zeuren hoor! ik bedoelde meer die gare mensen op fb die dan zo tering asociaal gaan doen alsof de wereld is vergaan
Voel me echt de laatste week de hele tijd rot en naar en eenzaam maar ik wil ook niet afspreken want het is allemaal te veel moeite?? Snap echt niet wat ik wil van mezelf. 
Kapot lekker is die he. Macaron ook!
Paris black trouwens ook haha.
mijn handen zijn zo koud en hierdoor stijf en pijnlijk. Echt kut als ik moet schrijven of typen, of ĂŒberhaupt iets met mijn handen moet doen. Het liefst wikkel ik ze in warme doeken maar dat gaat ook weer lastig 
JA MAAR ZO VOELT HET EVEN OOK OKĂ HOEZO SNAP JE DAT NIET?!?!?!
grapje he
Eeeeen mn lippen zijn naar de touw tyfus.
Het is zo koud hier en ik moet zo nog een tenamen maken.
Ik heb ook een lichtroze jas. Heb die in de sale gekocht voor 9 euro en ben te gierig om 40 euroâs droogkuis te betalen.
Ik nu ookđŹ