Door dit hele je moet zwart aan gedoe. Heb ik zin om alle zwarte kleren die ik heb in meervoud te kopen en als een cartoon door het leven te gaan.
Ik heb wel eens een nep suĂšde jasje gewassen en dat ging prima. Ik weet helaas niet meer welk programma. Ik dacht wol of handwas op 20 graden ofzo. Daarna nog een keer extra gecentrifuceerd (schrijf ik dit zo?) zodat die niet zo nat was. Daarna even in de droger (niet helemaal droog laten worden, strijkdroog of iets natter ofzo) en toen opgehangen. Hij was weer als nieuw. Maar het was wel een gok hoor, ik was heel benieuwd hoe die er uit kwamâŠ
Ik ook maar eerder 3x in het zwart.
Hahahaha ik heb juist een hele gevarieerde gekleurde garderobe. En 5 zwarte dingen en nu moet ik dus de hele week zwart aan⊠heb maar 1 zwarte top die goed is voor dit weerâŠ
Ik heb zoooân zenuwslopende week achter de rug en ik heb nu vet veel behoefte om iets creatiefs te doen om te ontspannen.
Dus nu wil ik graag tekenen maar ik kan niet mooi tekenen en dat vind ik heel frustrerend, ik zie heel mooie kunstwerken in mijn hoofd maar ik krijg ze niet op papier, hoe kan ik dat leren? Zijn daar goede youtube tutorials voor? Ik heb wel een schetsboek en potloden in verschillende hardheden.
Ja ik was ook verbaasd haha
Godverdomme wat heb ik het koud
Ik ben begonnen met dingen na te tekenen die ik leuk vond. Uiteindelijk leer je het een en het ander. Er zijn ook tutorials op youtube, enorm veel! Iedereen kan tekenen, neemt alleen wat tijd in beslag!
Meh heb andijviestamppot gemaakt met ipv aardappels een knolselderij en ât valt echt tegen. Helemaal niet zo hartig als stamppot normaal is
Stamppot!
Is die nieuw
Edit: HOEZO krijg ik daar geen mail over van nespresso fuckers
Het wordt bij mij altijd schots en scheef haha als ik iets nateken. Maar ja het is gewoon veel doen en er tijd in steken inderdaad Zat al wat op youtube te kijken maar vind het zo saai om alleen maar appels met schaduw te tekenen (zoals vroeger op school). En wil vooral ook technieken leren om toe te passen, niet zozeer âzo teken je een cartoonâ of âzo teken je een oogâ. Hoewel daar waarschijnlijk ook wel weer technieken aan te pas komen. Hmmm ga nog even rondgooglen ^^
Hahaha ja! Limited edition, dacht ik. Er is ook macaronsmaak, die moet ik nog proberen
Ik kwam thuis en ging gelijk pannenkoeken bakken, zegt mân huisgenoot huh waarom heb je een rugtas om tijdens het koken? Oeps, vergeten
Jaa ik zie ze nu, en ook een paris espresso, geen idee wat dat anders maakt dan een normale espresso⊠Maar ik ga eens langs. Beter dan die drop en sinaasappeltroep van vorig jaar
Vodafone heeft een storing, iemand op zoân storingswebsite:
âOPSCHIETEN IK BETAAL NIET VOOR DE KATSKUT ZOVEEL VOOR MIJ ABBOâ
âpoetin poetin is bezig heeft z,n trollenleger weer uitgestuurdâ
Ga helemaal stuk hier hahahahaha heerlijk dit
Maar wel irritant die storing. Maar ja kan gebeuren toch.
Mensen kunnen tegenwoordig echt NIKS meer hebben. Man man man man
We zijn zoooo veel luxe gewend
Haha ik wou net komen huilen over die storing want de Wi-Fi op mijn werk is ruk en ik werk vandaag 12u dus heb even afleiding nodig maar werkt bijna niet
Penne met pompoensaus
een quiche! dat mocht ik van mezelf als comfort food eten vandaag, zooo lekker uit de oven