haha je mag er best over zeuren hoor! ik bedoelde meer die gare mensen op fb die dan zo tering asociaal gaan doen alsof de wereld is vergaan
Voel me echt de laatste week de hele tijd rot en naar en eenzaam maar ik wil ook niet afspreken want het is allemaal te veel moeite?? Snap echt niet wat ik wil van mezelf.
Kapot lekker is die he. Macaron ook!
Paris black trouwens ook haha.
mijn handen zijn zo koud en hierdoor stijf en pijnlijk. Echt kut als ik moet schrijven of typen, of überhaupt iets met mijn handen moet doen. Het liefst wikkel ik ze in warme doeken maar dat gaat ook weer lastig
JA MAAR ZO VOELT HET EVEN OOK OKĆ HOEZO SNAP JE DAT NIET?!?!?!
grapje he
Eeeeen mn lippen zijn naar de touw tyfus.
Het is zo koud hier en ik moet zo nog een tenamen maken.
Ik heb ook een lichtroze jas. Heb die in de sale gekocht voor 9 euro en ben te gierig om 40 euroās droogkuis te betalen.
Ik nu ookš¬
Ik erger me helemaal dood aan die vodafone storing
Dankje voor je reactie! Jawel maar ik wil ook weer niet perse alles delen ofzo⦠Maar goed. Ik ga wel naar de psych deze week dus dan zal ik me hopelijk wel weer wat beter voelen.
Ik vind de HP inkt reclame zo leuk. Ik word er echt vrolijk van
Heeft ook iemand tips voor een leuke lunchplek in Amsterdam op een zaterdag? The breakfast club heb ik nu wel gezien haha.
Ik heb Bizzey ontdekt (misschien laat) en ik vind hem nu zoo leuk.
Haha succes! Als die gewassen is en het is gelukt dan ben je extra blij voor 9 euro
Ah nee zo kwam het niet over hoor, no worries! Dankjewel
je mag mij altijd een berichtje sturen
ahahaha echt geweldig dit
Ik heb als thema deze week āget your shit togetherā, wat inhoudt dat ik elke dag iets moet doen wat ik al te lang uitstel. Heb net het ding van vandaag gedaan maar voel de opluchting nog niet echt Waarom ben ik zoān uitsteller van alles waarbij ik hulp van anderen nodig heb
Ja bij mij was ook alles schots en scheef, maar nu ben ik een jaar verder en kan echt al best goed dingen natekenen. Niet altijd natuurlijk, maar zo zie ik wel dat ik vooruit ga.
Het is inderdaad goed voor jezelf om na te gaan wat voor tekenstijl je wilt leren en wat je wil bereiken. Dan kan je de goede technieken en trucjes leren!
Edit: het is wel een dingetje dat ik dus nog niet echt dingen uit mezelf kan tekenen. Heb wel altijd referentie nodig, maar daar maken sowieso veel mensen gebruik van haha.