Wat je even kwijt wilt #10

Haha dank je! Ja, ik hoop het. Hoewel ik vrees dat het twee weken gaan worden want ik bedenk me steeds meer dingen die nog moeten :flushed:

1 like

Dilemma. Zal ik first dates afkijken of zo zappen naar ‘met het mes op tafel’…

1 like

Cool! Hoeveel tijd steek je er ongeveer in? Vind het zoo vet als mensen mooi kunnen tekenen (daarom wil ik het ook, alleen het begin… dat schetsboek heb ik al 2 jaar en nog maar 5 pagina’s gevuld met uitprobeersels want geef steeds weer op omdat ik mijn resultaat lelijk vind en geen vooruitgang zie, dus wil het wat grondiger aanpakken of zo)

Ik denk dat ik gewoon ff wat verschillende filmpjes, stijlen en technieken ga proberen en dan zie ik wel wat het wordt, vind realistisch het vetst maar ook het moeilijkst.

Ik teken gemiddeld gezien bijna elke dag ongeveer 1 a 2 uur. Soms meer, soms minder. Haha ja dat snap ik met dat mislukken enzo, maar laat je er niet van weerhouden om door te gaan. Ook al denk je ik kom er nooit (wat ik ook dacht) je komt sowieso verder dan niks doen en je leert echt stiekem best veel!

Als je realistisch interessant vind dan zou ik daar op zoeken, is ook toevallig waar het meeste over te vinden is! En misschien lijkt het wel het moeilijkste, maar als je het echt leuk vind maak je (naar mijn idee) snel sprongen! Ik zie veel verschil in wanneer ik iets teken wat me niet boeit vs ik iets teken wat ik wel leuk vind. Vooral plezier hebben en het leuk vinden is belangrijk, het resultaat komt later wel! Veel plezier!

En ps: ik ben echt een motorisch verlept persoon dus als t bij mij lukt haha dan moeten vele anderen het ook kunnen.

2 likes

Ik ben zo gelukkig nu. Lekker onverwacht op maandag avond pizza&netflix met mn vriend en eindelijk Scream afkijken (zo romantisch haha).

6 likes

Net mijn eerste wintertraining van tennis gehad, was echt super fijn. Nu is het natuurlijk de kunst om niet te gaan snaaien en lekker op tijd te gaan slapen. Maar ja het is pas 8 uur …

2 likes

Lignano’s in valkenburg. De Della Casapizza is heerlijk! Alles is lekker haha
Ligt in de grote straat…ook heel leuk!
http://www.lignanosristorante.nl

1 like

Soms mis ik een " het leed dat single zijn "topic.

2 likes

Welk leed? Ik vind het hurrrlakkk :heart_eyes:

1 like

Ik post mee :woman_shrugging:t2:

2 likes

Ik op het moment even niet haha.

:pensive:

Zou er animo voor zijn?
Ik ga een poll proberen: [poll type=regular public=true]

• Willen wij een " leed dat single zijn heet" topic?
  • Ja
  • Nee
    [/poll]

Edit: dit vergt even wat tijd :joy:

4 likes

Open gewoon en kijk wat er gebeurt?

4 likes

Topic is aangemaakt! @GroenTakje

2 likes

Ik ben een beetje aan het studeren en moet vragen beantwoorden maar ik duik altijd gelijk het diepe in. Zo vervelend want ik had allang klaar kunnen zijn maar in plaats daarvan ben ik filmpjes van khanacademymedicine aan het kijken over het onderwerp, wat geen kwaad kan natuurlijk maar toch. :woman_shrugging:t2:

Ik heb het vandaag nog niet warm gehad behalve onder de douche brrr.

Same here :exploding_head:

Heh is dit nou dezelfde of niet?

Samenvatting

https://m.zalando.nl/only-play-onplina-sweatvesten-nl241g01r-j11.html

https://www.wehkamp.nl/only-play-sportvest-16034028/?Ntt=sportvest&type=typeahead&PI=1&NavState={"fi"%3A{"p_QBB"%3A["dames"]}%2C"Ntt"%3A"sportvest"%2C"type"%3A"typeahead"%2C"PI"%3A"1"}&Ns=P&PrI=2&Nrpp=96&ms=true

Vandaag zeiden twee ‘klanten’ op werk dat ik er moe uit zag. Terwijl ik dit weekend letterlijk amper wat gedaan heb :sob:
Vind zelf dat ik er ook een beetje gaar uit zie laatste weken. Wel bijna vakantie gelukkig