Aangemeld voor hellofresh en intens blij daarmee. Ik hou zo van koken en mn vriend ook en het gemak ook gewoon
Ja, volgens mij wel. Soms werkt het ook als je op het artikelnummer of ean nummer zoekt op google. Want dat nummer wordt ook op andere webshops gebruikt voor dat artikel.
Kijkt iemand mr frank visser? Wat zijn dit voor hysterische vis wieven?
Raar dat het €9 scheelt, de ene of de andere webshop. Maar Thanks voor de tips
Wat vind ik het fijn om weer op het forum te zijn
Als deze kou nog lang duurt vriezen mijn voeten en tepels eraf.
Ik woon op een uur rijden bij m’n ouders vandaan en ben op zoek naar m’n eerste koophuis hier in de regio. Die bezichtigingen zijn steeds onder werktijd dus ik moet altijd alleen ernaar toe en dat is zo makkelijk nog niet, qua planning, voorbereiding en kennis enzo. M’n vader kijkt wel mee van tevoren in de vve stukken maar dat is toch anders. Aanstaande donderdag heb ik er ook 1. Nu appt m’n vader ineens dat hij en m’n moeder vrij hebben genomen van werk die middag, en vraagt of ik het goed vind dat ze mee gaan.
OF IK HET GOED VIND? ik ben in tranen, ik was al emotioneel maar ik vind dit zo ontzettend lief
Edit: ben ook ongesteld bedenk ik me nu haha misschien daarom. Oh well…
Ja echt zo’n opmerking waar je niks mee kan
Polenta met paddestoelen.
Benodigdheden :
Grace
Bereidings wijze :
Je gaat naar grace en schuift aan.
Holy mother dit klinkt zo lekker
Als ik ergens een geel bericht van de mods zie staan denk ik steeds aan een post it.
Zo van " hey de melk is op haal jij ff nieuwe"
Heb echt een blue monday gevoel het is zo koud buiten, werkdag was meh meh en ik voel me een beetje eenzaam. Muhhhh
@vitaminwater hoe gaat ie nu met je? Hoop dat het weer wat beter gaat en je toch nog van je vakantie kunt genieten!
Ik ben zó moe . Gewerkt vanaf 9u en nu pas in de trein naar huis. En morgen weer om 08.30 beginnen
Hahahaha ja tijdelijk hoop ik haha
Half 8 op t werk. Na werk een begrafenisdienst gehad, daarna vlug eten en ouderavonden. Net in bed. En ben kapot.
Morgen nog en dan nog 2 rustigere dagen en dan vrijdag vrijjj
Grapje ik ging slapen. Ik heb honger.
Maar het is te koud om uit bed te gaan om npg iets te eten