Polenta met paddestoelen.
Benodigdheden :
Grace
Bereidings wijze :
Je gaat naar grace en schuift aan.
Polenta met paddestoelen.
Benodigdheden :
Grace
Bereidings wijze :
Je gaat naar grace en schuift aan.
Holy mother dit klinkt zo lekker
Als ik ergens een geel bericht van de mods zie staan denk ik steeds aan een post it.
Zo van " hey de melk is op haal jij ff nieuwe"
Heb echt een blue monday gevoel
het is zo koud buiten, werkdag was meh meh en ik voel me een beetje eenzaam. Muhhhh
@vitaminwater hoe gaat ie nu met je? Hoop dat het weer wat beter gaat en je toch nog van je vakantie kunt genieten!
Ik ben zĂł moe
. Gewerkt vanaf 9u en nu pas in de trein naar huis. En morgen weer om 08.30 beginnen 
Hahahaha ja
tijdelijk hoop ik haha
Half 8 op t werk. Na werk een begrafenisdienst gehad, daarna vlug eten en ouderavonden. Net in bed. En ben kapot.
Morgen nog en dan nog 2 rustigere dagen en dan vrijdag vrijjj 

Grapje ik ging slapen. Ik heb honger.
Maar het is te koud om uit bed te gaan om npg iets te eten 
Blijf in je bed! Daarbuiten vries je kapot.
Aahh dat klinkt wel als een fijne date. Gelukkig!!
Haha yaaassss helaas heeft ze alleen aandacht voor haar eten. Ze is een beetje gepikeerd geloof ik haha kleine diva.
Hahahaaha
Ik ga vanaf zondag weer naar de gym na een hele lange pauze van 3 maanden (ik dacht dat ik overdreef maar dat is best lang) en ik vind het vet eng haha. Eigenlijk mag ik niet eens maar ja yolo enzo. Ik hoop dat mijn salaris van augustus dan EINDELIJK binnen is
Zo. Lief!
Toen ik er was heb ik gegeten en speciaalbiertjes gedronken bij Henryâs Pub, ik kan me het eten meer herinneren heel goed herinneren, maar was volgensmij wel prima.
Ik vond vooral de sfeer daar heeel leuk, de bediening was heel gepassioneerd over hun biertjes (en wielrennen) en ze waren heel lief.
De dag erna heb ik geluncht bij een broodjeszaak/restaurant en daar was ât eten heel goed, maar ik kan alleen niet meer vinden hoe het heet. Oja en t is handig als je van te voren reserveert!
Ik ben intens gelukkig met mijn elektrische deken. Nooit gedacht dat ik dit voor mân 80e zou zeggen.